Mango kirjoitti:Tämähän on just hyvä kun rakennetaan itse hondan lohkoille
Mäntä on kyllä hienon näkönen
Ei ole varmaan kovin painava. Ja mikä kampura tähän tulee?
Takegawan kevennetty malli. Sama isku kun vakiossa, mutta paljon kestävämpi kampura kaikkiaan. Pitäisi kestää hyvin kierroksia, joita tällä koneella tulee olemaan paljon.
ZJ90 kirjoitti:Huoh. Paljonko oon saanu rahaa vanhempien pussista? 0€.
Ja mikäs kommentti se tuo on? Ei siinä, hyvä asia jos on rahaa ja millä ostaa Takegawan yms. osia, vaan itselläni ei ainakaan ole. Ja siis pointtina se että samaan hintaan olisit saanut
paljon kestävämmän ja
paljon tehokkaamman moottorin.
Kaikki tyylillään.
Niin sinähän ajat varmaan bmw tms kalliilla ja hienolla euro-autolla.
Kerroppa sinä sitten mikä on sinun mielestä paljon kestävämpi ja paljon tehokkaampi kone, kun ilmeisesti tiedät asiasta?
Ja mielenkiintoisen johtopäätöksen vedit autoista. BMW on kyllä juuri yksi niistä merkeistä mikä ei ole Auto, enkä ikinä ostaisi sellaista tai vastaavaa.
Ventti kirjoitti:Mua alkoi kyllä hyvin paljon kiinnoostaa tää Dax projekti, juuri tuon erikoisen moottorin takia.
Japseissahan tuo ei varmastikkaan nyt niin kummallista ole, jos menee muutama tonni moottorin "paranteluun". Mikäs kytkin tähän on tulossa? Ihan vakiolla, vai meinaakko hankkia 3levysen, vai vaan jäykemmät kytkinjouset? Viethän ehdottomasti penkkiin, tolla kannella tuo varmaan repii aika hyviä tuloksiakin.
Tosin itsekkään en olisi valmis kuluttamaan johonkin Mankin moottoriin, näin paljon rahaa.
Jostain verkkokaupasta katsoin että, pelkkä vaihtoistokin on sellaista 500$ luokkaa, ja varmaan yläkertä sen 2000$?
Mutta ei siinä mitään, jatka rakentelua, hyvin kiinnostavalta näyttää.
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Ei sitä kannata ruveta laskemaan hintoja harrastuksissa. Ja johonkin tiettyyn budjettiin kasaaminen on paskaa.
Todennäköisesti en vie penkkiin. Kuten olen jo aiemmin sanonut, ei sillä teholla niin väliä. Kyllä se kulkee riittävästi. Tuon satsin mukana tuli jotain valmistajan omia lappuja missä luvataan tehoa paljon, mutten kyllä täysin usko niihin.
Vakiokytkin ei ole tosiaan tulossa. En haluaisi keräillä kytkinkellon paloja moottorin sisältä.
Ei edes tuo kolmelevyinen kytkin auta mitää, eikä yhdet jäykemmät kytkinjouset. Kytkin pitää laittaa vaihdelaatikon päähän. Kitacon ultra clutch tulossa tähän.