Vakiosatula on aivan hirveä paska tehonsa, painonsa ja äärettömän vmäisten jarrupalojen värinävaimennin levyjen puolesta. Vakio tankoa jos sais jatkettua parisenttiä leveydessä, saisi noi hallintalaitteet vähän siistimmin istumaan. Jos joku tietää mistä noita kustomipappojen suosimia pieniä jarkopaloja saa, niin saa vinkata.
Vielä rakennusmesta kivenalla, kun omat tilat lähtee alta piakkoin. Onneksi talven todolista ei mikään älytön ole verrattuna viimetalveen :
- Vuotavan tankin vaihto + maalaus. Samalla kunnollinen bensahana esisuodattimella (skyteam)
- Vasemman sivukopan korjaus ja maalaus
- Napojen uudelleenmaalaus ja laakerien tarkastus
- 8 - Tuumaset tubelessit (2.75 eteen ja 3,5 taakse + 3,5 nautit) + tasapainotus käsin
- Ohjauslukon vaihto sopimaan nykystä lukkosarjaa
- 420 o-rengas ketjut paikoilleen ja rattaiden tarkastus
- Ketjuohjurin parantelu / jatkojalostus
- Takahaarukan laakerien vaihto "eurooppalaisiin"
- Takahaarukan akselin vaihto hieman pidempään
- Vaimentimen villojen tarkastus / reikäraudan muokkaus syvempien äänien toivossa
- Huohotinletkujen vaihto mustiin & reitityksien tarkastus
Jos aikaa jää :
- Kannen kanavien siistiminen / teetättäminen ammattilaisella
- Syöttöpuolen tarkastaminen / parannukset (Bakkeliittilevy kannen ja kaulan väliin, Kaasutinpolitiikka)
- Outerin latauspuolen ihmettely
Laittelen tekotaiteellisia kuvia kun saan jotain aikaseks
