Sivu 1/1

Penkin pehmusteet

Lähetetty: 30.10.2014 15:41
Kirjoittaja Otskari
Juu elikkäs mulla olis semmone pieni ongelma ton välimalli entisöintiprojun kanssa, että joku on vähän ite väsänny kuppipenkkiä ja päällystettä mutta itse haluaisin vähä alkuperäisemmän tyylisen penkin ni mites se pehmustetaan/verhoillaan se penkki? Ja valmiiks jo kiitoksia vastauksista. (Y)

Re: Penkin pehmusteet

Lähetetty: 30.10.2014 15:45
Kirjoittaja monkel
Ei taida olla ihan oikea paikka täällä projekti puolella kysellä :lol:

Re: Penkin pehmusteet

Lähetetty: 30.10.2014 16:02
Kirjoittaja Otskari
Oho, vähän epähuomiossa kysyin täällä:D :smoke: