Tätä en ainakaan hetken selailulla löytänyt muutakuin toimimattoman linkin ja inte talar svenska.. että löytäs jotain tietoa.
4V hondassa on tähtimallinen käämitys kun taas kiinalaisissa, ainakin samuraissa, honleissa jne.. on vain kaksi käämiä. toinen paksumpi ja toinen ohuempi. tai molemmat paksuja.
Eli keräillääs tähän nyt tieto miten kytketään nelivaihteisen hondan johtosarja kaksi"käämiseen" magneettoon.
Minulla ei ole mitään hajua tästä operaatiosta eli toisin sanoen TIETÄJÄT! herätkääs nyt!
(ei pimitetä tietoa)
Hondan sähköt kiinalaiseen ja toisinpäin.
Hondan sähköt kiinalaiseen ja toisinpäin.
Harrastustoiminta lopetettu elämäntilanteen vuoksi...
Re: Hondan sähköt kiinalaiseen ja toisinpäin.
Hmm, Minkäsvärisiä johtoja tulee sieltä staattorilta?
Johtojen värit on Mustapuna, vihreä, keltainen, valkoinen ja sinivalkoinen.
Katson vielä et mitkä niistä on ton cdi:n johdot ja mitkä on käämien johdot...
EDIT: Keltanen ja valkonen menee isoon käämiin, mustapunainen menee pieneen käämiin ja vihreä että sinivalkoinen on CDI anturin johdot.
Eli tästä pitäs lähteä liikkeelle Mä olen ihan käsi sähköjen kanssa sitten että nauraa saa.
Katson vielä et mitkä niistä on ton cdi:n johdot ja mitkä on käämien johdot...
EDIT: Keltanen ja valkonen menee isoon käämiin, mustapunainen menee pieneen käämiin ja vihreä että sinivalkoinen on CDI anturin johdot.
Eli tästä pitäs lähteä liikkeelle Mä olen ihan käsi sähköjen kanssa sitten että nauraa saa.
Nuo menee sitten suoraan kytkemällä väri väriin.
Joo mutta se kun johtojen värit on vähä nois mitä sattuu ni ei yksi kuva kaikkea selvennä.
Ja yksikään aloituspostin mulle hyödyllisestä linkistä ei toimi.