Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *SOLD, Modet voi lukottaa!
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Öljynlauhdutin..
On tää vaan nii hieno ja kliini manki
Asiat mitä ite tekisin toisin: Yläkerta(tai ainakin kansi) hopeeks ja sähköstarttihärveli pois. Onko sulla muute toi startti käytössä? 
It aint easy, being cheesy
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Öljynlauhdutin..
Kiitoksia! Ja onhan toi käytössä
Jos ei olisi niin repisinkin s-startti vermeet pois, mutta ei raaski kun aika kätevä toi napista käyntiin 
Skyteam Monkey -07 Legend Lime
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
-
Gustafsson
- Viestit: 6
- Liittynyt: 05.01.2015 14:02
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Öljynlauhdutin..
Mitkäs takapumput sulla on?
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Öljynlauhdutin..
Wandamotorilta tilatut 310mm pitkät 
Skyteam Monkey -07 Legend Lime
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Öljynlauhdutin..
Noniin nyt on manki messukeskuksessa odottelemassa huomista! Huomen aamulla vielä viimeiset kiillotukset ja sitten on valmis messuille
Ketäs käyttäjiä foorumilta tulossa messuille? Tulkaa repimään hihasta ja jutuille, todennäköisesti mankin lähellä oleskelen petrol circus t-paita päällä
-jumbbu
-jumbbu
Skyteam Monkey -07 Legend Lime
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Mp-Messut
moi!
ootko millä maalannu kannen mankista, pirun hyvän värinen !
ootko millä maalannu kannen mankista, pirun hyvän värinen !
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Mp-Messut
Oli kyllä älyttömän hieno livenä, kun tuolla messuilla näin. 
-Let the good times roll-
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Mp-Messut
Nätti oli messuilla
monenneksko tää tuli?
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Mp-Messut
Kiitoksia kaikille! Muista kilpailusta ei tietoa kun vain 3 parasta kerrottiin mutta 150 pyörästä yleisöäänestyksen 10. Ei kyllä harmita yhtään vaikkei voittoja tullutkaan, tuo jo tarpeeksi iso saavutus mulle.
Kannen maalasin mastonin 600 kuumakestomustalla. 
Skyteam Monkey -07 Legend Lime
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Mp-Messut
Mp-Messuilta kotiuduttu, ja vähän vielä tullut mankia laitettuakin! Maalailin öljyjäähdyttimen noi sivutolpat mustaksi, kiillotin etujarrun ja nestekytkimen nestesäiliöiden kannet ja tangosta välitangon kiinnikkeet. Otin irti myös ton Kepspeed tarran takahaarukasta
Vähän kliinimmän näkönen taas
Tossa nyt noita kuvia, pari räpsyä myös Mp-Messuilta. Ketäs kaikkia Messuilla kävi foorumilta? Ehdotuksia ja mielipiteitä voi kommentoida!
Nestesäiliöiden kannet ennen ja jälkeen:








-jumbbu
Nestesäiliöiden kannet ennen ja jälkeen:








-jumbbu
Skyteam Monkey -07 Legend Lime
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Kiillottamista...
Oisit jättäny mustaksi noi säiliön kannet, pomppaa silmille eikä oikee sovi ku tanko yms. muut on mustaa..
a.k.a tuuppari
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Kiillottamista...
omastakaan mielestä ei sovi kiilottettuina, mustana parempi.
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Kiillottamista...
Omaan silmään taas sopii
Tossa valossa nuo kiillotetut osat näyttää harmaalta, ulkona ihan peilipinta
Miettisin että kiillotan välitangon vielä mahdollisesti, katsoo nyt 
Skyteam Monkey -07 Legend Lime
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Kiillottamista...
Onhan tuo nyt huomattaasti parempi kiillotetuilla kansilla 
Hyvä ja Halpa
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Kiillottamista...
Kävin ulkona ottamassa pari kuvaa samalla kun käytin konetta
Otin myös pienen videon ja samalla kokeilin miten toi youtube toimii
--> https://www.youtube.com/watch?v=F7ASttoHzPI
Vähän säädöt hukassa kun kylmä keli... Rajotin nappaa kiinni ehkä vähän liian korkealla?





-jumbbu
Vähän säädöt hukassa kun kylmä keli... Rajotin nappaa kiinni ehkä vähän liian korkealla?





-jumbbu
Skyteam Monkey -07 Legend Lime
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Kuvia...
Onse vaan komia! Ja hienot on äänetkin!
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Kuvia...
Toista kertaa jo messuilla ihmettelin mikä se usb liitäntä siellä takavalon vieressä on? 
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Kuvia...
Kiitos! Se usb liitäntä on akussa kiinni, voi lataa kännykkää tai liittää kaijuttimet yms mitä vaan
Tosi kätevä kapistus 
Skyteam Monkey -07 Legend Lime
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Kuvia...
Tulikin spotattua tämä joskus torilla
Nätti oli!


Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Kuvia...
Juu tosiaan ton torireissun jälkeen menin Abc Piihoville olin 30min sisällä ja kun tulin ulos odotti tällainen yllätys...

Kyllä se oma "taideteos" pitää sitten jokapaikkaan tunkea... Oli mankikin valvontakameran katveessa piilossa niin ei tekijää näkynyt
Märällä rätillä ei lähtenyt joten oli permanentti tussi mutta ajoin nopeasti kotiin ja ei ehtinyt lopullisesti kuivaamaan niin lähti rasvanpoistajalla irti.
Noh mitäs tässä muuta, pientä remonttia ollut viimeaikoina kun venttiilinjousi sanoi sopimuksensa irti ja omaa sähläystä siihen päälle niin soppa on valmis
Noh nyt kumminkin kasassa taas ja toimii
Vähän kiire ehti tulla kun lähetään käyttäjän Appe kanssa Turun saaristoon viikonlopun "roadtripille" ja Turun mopomiitin kautta takaisin kotikulmille. Koko reissulla mittaa noin 500km
Onkos monkeyttiläisiä tulossa miittiin? Tulkaas jutulle jos paikalla ollaan
Pakko se on vähän "isompi" mopomiitti kokea kun ei täällä Salossa niitä oikein osata järjestää...


Mäntä ok kunnossa


Tein tuollaisen viritelmän venttiilin irroitukseen ja asennukseen, tulee pylväsporakonettakin käytettyä vähän monipuolisemmin
Tosiaan imupuolen venajousi meni poikki tilailin vahvistetut jouset ja pistin paikkaan. En jaksanut uutta kannentiivistettä vaihtaa kun ei varastossa ollut (ainahan pitäisi tiivisteet vaihtaa konetta avatessa) noh sitten kun oli motti kasassa niin sieltähän se kannen välistä vuosi ja aloin pinnapultteja kiristämään ja poikki...
Uutta tilausta vaan kehiin.. Noh osat saapuivat tänään, laitoin heti kaikki uudet tiivisteet ja toimii taas
Vaikka kiire ajamaan on niin kyllä järki tarvitsisi pitää päässä
Kaverilta sain myös teräspunosjarruletkun ja poistin siitä elaksoinnit ja parantui ulkonäkö taas hiukkasen
Parit räpsyt loppuun.. (kuvissa ei jarruletku kiinni)


Hyvää kesää!
-jumbbu

Kyllä se oma "taideteos" pitää sitten jokapaikkaan tunkea... Oli mankikin valvontakameran katveessa piilossa niin ei tekijää näkynyt
Noh mitäs tässä muuta, pientä remonttia ollut viimeaikoina kun venttiilinjousi sanoi sopimuksensa irti ja omaa sähläystä siihen päälle niin soppa on valmis


Mäntä ok kunnossa


Tein tuollaisen viritelmän venttiilin irroitukseen ja asennukseen, tulee pylväsporakonettakin käytettyä vähän monipuolisemmin
Tosiaan imupuolen venajousi meni poikki tilailin vahvistetut jouset ja pistin paikkaan. En jaksanut uutta kannentiivistettä vaihtaa kun ei varastossa ollut (ainahan pitäisi tiivisteet vaihtaa konetta avatessa) noh sitten kun oli motti kasassa niin sieltähän se kannen välistä vuosi ja aloin pinnapultteja kiristämään ja poikki...
Parit räpsyt loppuun.. (kuvissa ei jarruletku kiinni)


Hyvää kesää!
-jumbbu
Skyteam Monkey -07 Legend Lime
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Päivitystä...
No siellä on taas joku järjenjättiläinen käyny jättämässä oman merkkinsä. Mutta hyvä että lähti kumminkin rasvanpoistajalla.
On kyllä hyvän näkönen manki. Pesua ja vahaa vaan. 
Pitäähän pojalla leikkikaluja olla!
-89 Rothmans
-83 puoliautomaatti
Piaggio NRG Purejet -04
Tunturi Tiger 65cc
Volvo 850 -95
https://www.youtube.com/channel/UCURteo ... H167JBIMag
EX -96 Yamaha Bw's
EX Piha-apina 125cc
EX Samurai 110cc
EX Masai DB -07
EX Rieju MRT -11
EX Yamaha BW´S -96
EX Suzuki S1 -93
-89 Rothmans
-83 puoliautomaatti
Piaggio NRG Purejet -04
Tunturi Tiger 65cc
Volvo 850 -95
https://www.youtube.com/channel/UCURteo ... H167JBIMag
EX -96 Yamaha Bw's
EX Piha-apina 125cc
EX Samurai 110cc
EX Masai DB -07
EX Rieju MRT -11
EX Yamaha BW´S -96
EX Suzuki S1 -93
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Päivitystä...
Joku nisti saanu hyvän idean... Ite tuun turun miittiin! Koskas se olikaa? 
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
-
Monsiriider
- Viestit: 259
- Liittynyt: 01.09.2013 18:56
- Paikkakunta: Lieto
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Päivitystä...
Tän viikon launtaina on miitti, itsekin olen tulossa käyttäjän eikka ja parin muun kaverin kanssa. Mut voi spotata keulimassa mankilla jossa stickerbombattu numerokilpi ja eikka liikkeellä orkkis punamustalla Hondalla 
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Päivitystä...
Jep jep noh onneksi ei naarmutettu tms vakavampaa...
Nähdään siellä siis! Saa nähä löydetäänkö paikalle kun nuo Turun nurkat aika tuntemattomia
Jutuille vaan
Kuinka paljon Turun miiteissä on porukkaa ollut keskimäärin? Salossa noin 100-200
Ja onko poliiseista ollut kiusaa?
Skyteam Monkey -07 Legend Lime
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Honda Monkey -96
Honda Monkey -92
Honda Monkey -89
Re: Jumbbun Legend Lime 72cc Monkey *Päivitystä...
Avausmiitissä kävi 1 mp kyttä ja maija, varmaan sen takia kun joku kaatui tai jotain. ihmismäärästä en osaa sanoa 
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke