paras Manki kopio??
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: paras Manki kopio??
Jinchengin omistan ja voin sanoa että ihan hyvä peli, eikä oo ollu paljoo vikoja, mitä nyt jotain pientä tyyliin vaijeri poikki tai töötti hajonnu.
Ja sen verran sanon että:
-Vakiona jinkku kulkee tasasella 48km/h GPS
-Sillä ajaa ~200-250km tankillisella.
-Helppo virittää ja vääntöäkin löytyy (paitsi vakiona, imukaula kuristaa kaasarin n. 8-10mm :/)
-Ei ole rajotina kuten Hondassa
-Löytyy varaosia
-Hondan alkuperäinen vaihdepoljin ei mulla käyny booreille ;/
siinäpä semmosta pientä infoa
Ja sen verran sanon että:
-Vakiona jinkku kulkee tasasella 48km/h GPS
-Sillä ajaa ~200-250km tankillisella.
-Helppo virittää ja vääntöäkin löytyy (paitsi vakiona, imukaula kuristaa kaasarin n. 8-10mm :/)
-Ei ole rajotina kuten Hondassa
-Löytyy varaosia
-Hondan alkuperäinen vaihdepoljin ei mulla käyny booreille ;/
siinäpä semmosta pientä infoa
Vittu kun hankalaa laittaa kuvaa
haistakaa mun vanhan apinan kampea
haistakaa mun vanhan apinan kampea
Kiitoksia, ja olen muutes aika varma että Jinkun ostan. Tai siis, keväällä vasta tarkoitus olisi ostaa, mutta hyvä tietää vähän näin etukäteen.
Ite kyllä sinuna ostasin ennemmin skytärin ku jinkun mut omapahan on asias
Ps. ittekkin siis skytärin osmistan...
Monkeyt.net vanki numero 1005
Juu, no lähinnä tuo Jinkku on siinäkin mielessä mulle parempi vaihtoehto, kun liike on lähempänä. Tai ei Skytariliikekkään kaukana olisi, mutta kumminkin. Ja lähinnä olen vain tietoa kysynyt näistä, kun kommenttien "osta Jinkku" tai "osta Skytari" perusteella vähän vaikea valita. Mutta kahtoo nyt.
Jinkusta tykkään eniten. Mutta en oo kiinalaisiin paljoo perehtyny. 
Kyllähän se Skyteam on paras. Omalla ajettu nyt jonku 12 500km. Onhan se ollu paskana välillä vaikka mistä ja rahaa uponnu, mutta en vaihtais sitä mistään hinnasta.
Itse ottaisin Skyteamin. Molemmat, jinkun ja skyteamin olen omistanut. Skyteam oli varmempi toimimaan, myös kylmemmillä säillä ja skyteamissa oli vaihteet 1-N-2-3-4 kun taas jinkussa kaikki alas. Tuo taas mielipide kysymys.
Mulla on itellä 2 jinQ, mun mielest ne on parhait ku menee hondan osat (SUURIN OSA) =)
N
1
2
3
4
Laitoinpaha vaihteet huviksee. Meneeks joissain vai samallai ku enskoissa jne ?
N
1
2
3
4
Laitoinpaha vaihteet huviksee. Meneeks joissain vai samallai ku enskoissa jne ?
ARMOTONTA JYYSTÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Nyt ois aika luopua hyvästä kulkineesta, http://www.nettimoto.com/skyteam/monkey/1109163
Myynti ilmotukset erikseenTemeZi kirjoitti:Nyt ois aika luopua hyvästä kulkineesta, http://www.nettimoto.com/skyteam/monkey/1109163
Mikäs on kun skyteami myydä pitää?
Nyt on mittarissa vähän vaille 8000 ja ei muuta vikaa ollu, kun että ei kevät talvesta meinannu lähtee käyntiin ja en vieläkään oikeen tiiä, mikä oli vikana, mutta nysse toimii taas
Joo sori, piti mainostaa
Vaihto mielessä, voi olla että monkeytin porukat ei inostu vaihtokohteesta... Voi olla että tuun katumaan vaihtoa vielä.. E: Ei helevetti, manki lähti pois myynnistä ku homo pillunpäältä ku isä toi sen kotiin mökiltä pestynä ja länttäs 200€ käteen sanoen, "jos et myy mankias nii nää rahat saat käyttää sen laittamiseen" joten moposopilta lähti tilaus tulemaan 
mikä on paras vuos malli jinkussa niinkuin kestävä onko 02 hyvä jos on hyvässä kunnossa ja onko siinä se vm kansi ja sillee jos joku tietää siitä jotain nii kertokaa pliis 
Eikai näissä ole kovin paljoa eroja vuosimallin välillä..? Kannattaa ehkä jotain uudempaa katsella. Ja eihän nää paljoo maksa uutenakaan.
On niissä jotain eroja. Ainakin vanhemmissa Jinkkeleissä on vanhanmallin kansi ja sylinteri (ja oliko vielä se kietarikin eri pituinen), joissain niissä on 4v-loota, jotkut on puolareita. Sit joissain on se sama paska "USD"-keula mitä Hondassakin, sekä rummut molemmissa renkaissa.
Sen takia niissä on niin paljon eroa, kun nuita Jinkuja on taidettu myydä neljää erilaista, on halvempaa mallia ja sit kalliimpaa. Osta joko Jinku tai Skyteam. Mielummin tietysti Skyteam.
Sen takia niissä on niin paljon eroa, kun nuita Jinkuja on taidettu myydä neljää erilaista, on halvempaa mallia ja sit kalliimpaa. Osta joko Jinku tai Skyteam. Mielummin tietysti Skyteam.
Ainiin kun noita jinkuponkuja on niin useita malleja. Ne halvimmat mallit on aika kamalia. Varsinkin sillä aidon hondan kopio keulalla. Vielä paskempi kun skyteamin keula. Skyteam vaan!
Ittellä nyt jinkku ollu ton puol vuotta ja vähän päälle. Talvikulkineeks sen alunperin hommasin ja iha hyvin hommasa hoiti ottaen huomioo et aina starttas ku tarvi eikä oikee tiellekkää jättäny. 
kiinanmaan miehiä...
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=10335
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=10335
Itellä ollu joskus jinkku ja eikä ollu koskaan mitään vikaa, ainaki ite tykkään siitä enite noista kiinan mankeista.. 
Voi Olla Liikaa Voimaa Osaamattomille
Omasta mielestä Skytte on paras jos pitää valita kopioista 
Jincheng itelläni, hyvin toiminu, aina lähtee käyntiin!
tuosta Jincheng vs. Skytari ni ootekos muuten huomannut, että jincheng lupaa vain 24 kk takuun,ku Skyteamit lupaavat yleensä vain 12 kk takuun.. 
Hukutaan paskaan.
Tolla takuulla niin väliä, ne tehasvirheet yms ilmenee jo nopeemmin, parissa kuukaudessa jos niitä on ollakseen. Ite en oo omaani kertaakaan huollossa käyttäny. Ite oon huoltanu ja hyvin toimii 
Jep en mäkään oo käyttäny huollos ja hyvin pelittää.
Skyteam on siinä mielessä parempi mankikopio kun niitä saa a1 kilvissä. Isona miinuksena maahantuoja, niillä ei oo ikinä mitään varaosia varastoissa ainakin täällä vantaan motorpowerilla, ja hinnat helvetin korkeita.
Ei kellään olisi tietoa Zhenhua Gorillasta? Kuvia kun katselin niin aikas jingchengin kaltainen. Maksaa uutena noin 850euroa. Kysyn tätä siksi koska saisin tuollaisen aikas halpaan hintaan ja mistään ei tunnu tietoa tai kokemuksia löytyvän.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
varmaan samaa paskaa eri paketissa
eli siis peruskopio gorilla luulisin.
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis