Sivu 66/67
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 13.09.2014 15:59
Kirjoittaja monsimies
Kempeleessä päin ex rakkaani vaikuttaa nykyään joten hyvin paljon mahdollista.

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 23.09.2014 07:40
Kirjoittaja Lilo125cc
Rek. 67-UET nähty Tampereella poliisilaitoksen ja linja-auto asemn viereessä musta jincheng manki
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 23.09.2014 21:15
Kirjoittaja Snusmuikkunen
Kotkan korelassa joku ajeli ohi keltasella monkeylla. Käänty baarille päin ennen huuman risteystä. Mahtaako olla täällä

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 15.10.2014 22:36
Kirjoittaja Minkey
kauppatorin kulmalta lähti parkista manki 14:12

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 14.11.2014 19:24
Kirjoittaja MB93
Sinä joka Vaajakoskella juuri ajoit Urheilutietä kiinanmankilla missä vakiotarakka + takavalo, tangon alapuolella oleva peili sekä pörinäputki (mahd. musta tankki), korjaa se takavalos. Ihan itsemurhaa tuolla pimeessä vedellä tommosella, autot ei nää. T. autoilija.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 20.12.2014 14:16
Kirjoittaja mitäs
Ajeliko mango Vesannolla päin tuossa 11.30 maissa? Musta tankki oli välimallin tarjoilla, jos oikein näin.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 20.12.2014 20:52
Kirjoittaja Mango
Ahvenisella? Musta tankki on, mutta ei välimallin tarroja. Ja ei kilpeä.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 20.12.2014 21:54
Kirjoittaja mitäs
Sielläpä siellä. Sinä se siis olit.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 24.02.2015 22:24
Kirjoittaja mitroo
Vihtijärvellä oli täs yks päivä joku sininen manki sama päivä ku oma meni paskaks illalla poljit siin alamäessä sitä mankii ja juoksit sen kaa? Tais sammuu alamäkee. Tulin sun ohi punamustavalkosella jinkulla

se näytti ainaki sellaselta et vois olla täältä joku? Mut joku kenel oli vikaa sellane stuntti lookki siinä oli

jos oot tääl ni moro vaa

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 22.03.2015 19:50
Kirjoittaja Minkey
Kaarinasta turkuun päin ~10min sitten ajo punamusta manki missä timeless ja levykeula, mukavaa nähdä monkey katukuvassa

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 01.04.2015 20:38
Kirjoittaja kabaNOSsi
Snusmuikkunen kirjoitti:Kotkan korelassa joku ajeli ohi keltasella monkeylla. Käänty baarille päin ennen huuman risteystä. Mahtaako olla täällä

voipi olla hyvinkin mahdollista että meikäläinen kyseessä. En ollenkaan muista kyllä puolen vuoden jälkeen

, mutta keltasia mankeja kotka-karhula seudulla oman tiedon mukaan 3kpl.
Edit: tajusinpa juuri että sähä olit se yks... piti kääntyä siitä lankkarin kirkolta oikealle kotia päin mutta katoin että tarakallinen vakiomanki kääntyy vasemmalle ni päätin lähtä kyykyttämään

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 25.04.2015 12:48
Kirjoittaja Järilä
Just äsken Kokemäelle päin Järiläntiellä ajo vastaan manki. Kuskilla punanen työtakki ja vissii harmahtava kypärä. Kuka lienee?
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 25.04.2015 23:48
Kirjoittaja v1ll3l
oliko musta manki ja kypärässä kans vähän punasta ja valkosta?
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 26.04.2015 00:01
Kirjoittaja Järilä
Saattoi kyllä ollakin. Ainaki kypärän yleiskuva aika vaalee
E: Jatketaan YV:llä
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 26.04.2015 10:21
Kirjoittaja v1ll3l
Huonosta suunnasta kuva, mutta jos tosta osaat yhtään sanoa, että oliko tollanen?

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 21.05.2015 23:14
Kirjoittaja Emetus
Madboy olitko se sinä, jonka perässä hinkattiin pitkin Karstulaa?

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 22.05.2015 14:27
Kirjoittaja Minkey
~10 aikoihin näin punamustan hondan mankin turun keskustan lähettyvillä
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 25.05.2015 21:48
Kirjoittaja Mango
Tallinnassa bongattu joku punainen Baotian tai Sgyko
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 11.06.2015 21:15
Kirjoittaja Snusmuikkunen
kabaNOSsi kirjoitti:
voipi olla hyvinkin mahdollista että meikäläinen kyseessä. En ollenkaan muista kyllä puolen vuoden jälkeen

, mutta keltasia mankeja kotka-karhula seudulla oman tiedon mukaan 3kpl.
Edit: tajusinpa juuri että sähä olit se yks... piti kääntyä siitä lankkarin kirkolta oikealle kotia päin mutta katoin että tarakallinen vakiomanki kääntyy vasemmalle ni päätin lähtä kyykyttämään


Se mun menopeli oli kyllä ihan hirvee siinä vakiokunnossa. Nykyään sentään kulkee hiukkasen paremmin ja näyttääki paremmalle.

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 16.06.2015 16:03
Kirjoittaja Jahne
Tänään muutama tunti sitten Vierumäellä joku lähti kiihdyttämään risteyksestä mankilla. Tokasin työparille et "ei taida olla ihan vakio" ja samaan aikaan manan perään lähti vilkut päällä siviili-ZX14R Kawa

Kuka tunnustaa??
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 17.06.2015 19:31
Kirjoittaja kabaNOSsi
snusmuikkunen kirjoitti:
Se mun menopeli oli kyllä ihan hirvee siinä vakiokunnossa. Nykyään sentään kulkee hiukkasen paremmin ja näyttääki paremmalle.

Lähekkö viivoille ens kotkan miitissä?
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 10.08.2015 22:29
Kirjoittaja Antti14
Kuka ajeli vastaan Pirkkalassa päin ruskeatankkisella paljon korotetulla mankilla?

Ajelin siinä kaverin kanssa Pirkkalaan päin, molemmilla mustat manat
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 02.10.2015 12:36
Kirjoittaja Jessepoika
Olikos joku foorumilainen täältä polkemassa puna mustaa aitoa mankia salon filmtownin edessä tänään , ilman sivukoppaa , ei näyttänyt lähtevän käyntiin

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 19.07.2016 01:18
Kirjoittaja Ekk
Joku päristeli vastaan, kääntyi perään ja ajoi ohi juuri äsken Hovinsaarella...
Eikö sulla kylmä ollut ajaa t paidassa ja shortseissa?

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 20.07.2016 14:15
Kirjoittaja kabaNOSsi
Ekk kirjoitti:Joku päristeli vastaan, kääntyi perään ja ajoi ohi juuri äsken Hovinsaarella...
Eikö sulla kylmä ollut ajaa t paidassa ja shortseissa?

Siinä käväsin serkun mankia kokeilemassa kuinka kulkee. Käännyin vastaan ainoastaa vaa että pääsen jätättämään ku sulla näytti täysin vakio olevan

ei ollu kylmä ku oli niin lämpönen kesäilta (yllättävää suomessa).