Sivu 63/67
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 14.09.2013 22:03
Kirjoittaja smiley
Äitin kaveri bongasi vihreän tuttifrutin. Kuskilla oli sählymaila.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 15.09.2013 23:28
Kirjoittaja smiley
Näin tänään taas sen mustan kinuskin... Skyteam, kevari pahvilla loppuosa kilvestä kiinni. Reknro:oisko ollu tex-25. Jonku kuntosalin pihassa oliko tomisoo?
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 16.09.2013 08:50
Kirjoittaja AlluH
Ihan kevarimanki on, tuttu vaihtoi sen eilen vai toissapäivänä pois CBRään.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 16.09.2013 08:51
Kirjoittaja manu
Tomilla on mopomanki, ei kevaria. Se on yhen Jalen, tai itse asiassa ei enään, kun se vaihto cebariin sen pari pvä sitten.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 18.09.2013 23:22
Kirjoittaja lyyli2000
Tooperi kirjoitti:Ajoiko kukaan foorumilainen äsken tossa 7.40 iisalmessa kohti kestustaa koljonvirralta päin punamustalla hondalla jossa oli tarakka?

tunnustan

E: N1KO nähty rotikalla toivalan tekonurmella

on muute perkeleen nätti manki livenä

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 01.10.2013 11:56
Kirjoittaja Santzu
Jussi13:sen manki bongattu amiskan parkkiksella.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 01.10.2013 16:28
Kirjoittaja Tooperi
Oliko foorumilainen kun tänää ajo kuopion asemakadulla valkonen manki jossaoli tarakka?

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 01.10.2013 17:09
Kirjoittaja Villexi
En tie onko kysytty jo, mutta tietäneekö joku kenen on se limenvihree kinuski amojtk:n mopoparkissa, eile ainaki oli? Kromivanteet ja klommonen tankki jäi lisäks mielee .
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 04.10.2013 20:39
Kirjoittaja monkiman11
Se on yhen meijän luokkalaisen kinkku.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 04.10.2013 21:28
Kirjoittaja Villexi
Sillä yhellä teän luokan muijallahan on se viininpunanen baotian sitte viel

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 16.10.2013 14:14
Kirjoittaja datis
Kuka poletti mankilla huhtasuolla siinä kahden aikoihin?Kultaset takaiskarir ainaki tais olla.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 16.10.2013 21:28
Kirjoittaja AlluH
Mitä sä täällä huhtasuolla ?

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 17.10.2013 13:50
Kirjoittaja Tooperi
Onko kukaa foorumilainen Kuopiosta jolla orkkis tuttifruttu ja ajeli jynkässä tossa varttia vaille kaks jonku smoton kanssa ajettii ohi valkosella seatilla

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 19.10.2013 15:15
Kirjoittaja zuffe
Keravalla huristi joku mankilla, selässä jonkinnäkönen urheilukassi. Mankissa valkonen keula ja matalampi tanko eikä ollu valot päällä. Kukaan kenties?
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 07.11.2013 23:05
Kirjoittaja Villexi
125 skytte, kemmumanki siis, nähty joensuussa ajelemassa, tarkemmin keskustasta asemille päin länsisiltaa pitkin ajo ennen klo 15 tänää. Sininen tankki ja alakauttanen. Tietoo kenen?
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 14.11.2013 12:40
Kirjoittaja Tooperi
Joku ajeli äske puol 12 aikaa Puijon merkki kiven risteyksessä kuopiossa punamustalla hondalla ja käänty keskustaan päin
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 14.11.2013 16:34
Kirjoittaja Dumle
2 kpl jonneja hidasteli tänään mopoautolla ensin aamulla kun oltiin menossa kaverin kanssa kouluun, ja samat sankarit ajoivat myös kotimatkalla parisataa metriä edessäni, väittäisin että kyydissä oli Tooperi

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 14.11.2013 17:34
Kirjoittaja Tooperi
Noh noh kuski mopoautossa on jonne mut en minä

Manki on rojektina taas ja en jaksa ajella kylmää vanhuus iski eiku

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 14.11.2013 17:41
Kirjoittaja manu
Villexi kirjoitti:125 skytte, kemmumanki siis, nähty joensuussa ajelemassa, tarkemmin keskustasta asemille päin länsisiltaa pitkin ajo ennen klo 15 tänää. Sininen tankki ja alakauttanen. Tietoo kenen?
Mun entinen piikkimanki, meni AVK:lle multa, sieltä sitten nykyinen omistaja sen ostanut ja korjannut.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 16.11.2013 20:12
Kirjoittaja Tooperi
Um punamusta bongattu naatalissa

kukaa täältä?
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 22.11.2013 09:15
Kirjoittaja smiley
Eilen palokan k kaupan pihassa melkei kokomusta kiinalainen.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 17.12.2013 00:52
Kirjoittaja keksu98
bongattu useasti kesällä musta monkey porvoossa jossa alakauttanen tuplaputki, enempää en muista. Jääny kaivamaan mieltä et kukakohan mahtaa olla

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 26.01.2014 18:24
Kirjoittaja tonzii
Bongattu pari minuuttia sitten korian apsilla mustapuna honda. Kukkaan täältä?
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 27.01.2014 00:06
Kirjoittaja Apekad
smiley kirjoitti:Näin tänään taas sen mustan kinuskin... Skyteam, kevari pahvilla loppuosa kilvestä kiinni. Reknro:oisko ollu tex-25. Jonku kuntosalin pihassa oliko tomisoo?
Juu minä tuolla olin liikenteessä kun oli silloin vielä "testi lainassa"

(viesti on hieman vanha mutta ajattelinpa nyt vastata jokatapauksessa)
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 28.01.2014 22:28
Kirjoittaja sutki
Jämsän ammattiopiston myllymäen kampuksen asuntolan pihalla nähnyt hondan. L-talo tais olla minkä edessä seissyt.