Bongausketju, Olitko se sinä?

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
manu
Viestit: 627
Liittynyt: 11.08.2011 15:11
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja manu »

smiley kirjoitti:Oliko semmonen pysty tarakka ja hieman raiskattu?
Ellen nyt ihan väärin muista niin ee ollunna tarakkaa ollenkaan.
About 15 Monkeytä, pari Masaita ja muutama piikkinen.
artyy
Viestit: 20
Liittynyt: 16.11.2012 00:06
Paikkakunta: Kajaani

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja artyy »

Riku kirjoitti:Sininen manki bongattu tänään 28.7.2013 klo 13.10 kajaanin reissumiehen pihalta mankissa oli tarakka ja levykeula. Kukaan täältä?
Minähä se taisin olla :D
Homemade
Viestit: 630
Liittynyt: 14.05.2011 15:23
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Homemade »

Ootko sää arty sama kaveri, joka tänää päivällä ajo kahen enska mopon kanssa etran takana olevalla suoralla? :P
Husqvarna TE 450 '08
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
artyy
Viestit: 20
Liittynyt: 16.11.2012 00:06
Paikkakunta: Kajaani

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja artyy »

Taisimpa olla :D
Jonte
Vip-käyttäjä
Viestit: 1288
Liittynyt: 02.01.2009 19:25
Paikkakunta: Kajaani

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Jonte »

Tuuha joskus jutulle, jos näät meitä jossain. :D
Sekundaa lähdettiin hakemaan, mutta sutta tuppasi tulemaan.
Flickr | Kuvat.fi
Lorttoo
Viestit: 221
Liittynyt: 05.11.2012 16:41
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Lorttoo »

Puuppolassa joku ajoi Polinilla kun pamautettiin kaverin kotarilla 2 päällä helvetin kovaa ohi?
Crome
Viestit: 435
Liittynyt: 09.06.2012 22:15
Paikkakunta: Seinäjoki, the asshole of the South Ostrobothnia

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Crome »

Orkkis musta kinkkimanki bongattu raidaamassa jonkun skootterin kans Kantatie 43:a Huittisista turkuun päin.:)
Monkeyt.netin orja nro. 4432
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza

Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
Batepa15
Viestit: 63
Liittynyt: 15.08.2011 19:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Batepa15 »

2 saatto olla jopa kolmaski manki. Näin Oulun kaupungilla kun ajoi ketään täältä ?
Baotian Monkey -07
Villexi
Viestit: 286
Liittynyt: 20.06.2012 23:00
Paikkakunta: Tohmajärvi

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Villexi »

Monzi7 @ Joensuun keskusta, tänään kahentoista aikoihin. Siinähän tuota valoissa olit miun eessä, en tiiä näitkö minnuu :D
- Volvo S40 2.0T -03 -
EX Honda Monkey Z50J -92
EX Honda Monkey puolari
JesseM
Viestit: 226
Liittynyt: 15.02.2012 21:45
Paikkakunta: Hankasalmi

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja JesseM »

Kuluneella viikolla torstaina nähty jossakin Janakkalan keskustan/Turengin läheisyydessä puna-musta Honda. Oli ainakin nopealta vilaukselta päällisinpuolin aivan orkkiskuntoinen ja muutenkin melko siisti. Aikahaarukka tais olla jossain 13-14 välissä.

Ite olin tuolloin justiin Pollea hakemassa ja pörräiltiin siellä keskustan laitamilla etsiskelemässä oikeaa tietä, jonka jälkeen samassa huomasin että Mankihan se sieltä vastaan tulee. :lol:
jajapapa
Viestit: 103
Liittynyt: 12.03.2012 01:33
Paikkakunta: lohja

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja jajapapa »

hienosti harjotteli jokku tervajoen salella keulimista (Y)
oli vihree mana ja joku toinenki :O
Lisää vaseliinia kehiin, uusi yritys. Menee vähän matkaa, kunnes meno taas kangistuu. Työnnän siinä sitten kovemmin ja ajattelen ettei se mene, otanpas pois ja muuten Tuolta tuli muurahainen ulos silloin, kun sitä purin.
Crome
Viestit: 435
Liittynyt: 09.06.2012 22:15
Paikkakunta: Seinäjoki, the asshole of the South Ostrobothnia

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Crome »

Tänään Ilmajoen aabeeceeltä bongattu puna-musta manki kromisilla koroiskareilla... :)
Monkeyt.netin orja nro. 4432
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza

Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
Jaska123
Viestit: 120
Liittynyt: 10.06.2012 21:24
Paikkakunta: helsinki

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Jaska123 »

Allright miitissä nähty ruskee keltanen manki kiinan koneella :D
EX Aprillia rx 50cc -99
EX Skyteam monkey 50cc -11
EX Masai 50cc -08
EX Rieju mrx 50cc -06
Skyteam monkey 72cc -10

Tyylillä eteenpäin, se on tärkeintä.
ZombiPanda
Viestit: 170
Liittynyt: 17.02.2013 23:02
Paikkakunta: Kerimäki

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja ZombiPanda »

Ajeliko playmouth husulla savonlinnan ammattikoulun ohi kahentoista aikaan?
Jombe
Moderaattori
Viestit: 2356
Liittynyt: 13.12.2009 19:47
Paikkakunta: Piikkiö

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Jombe »

Ketä myöntää käyvänsä punamustalla parannellulla orkkiksella Kaarinan lukiota?! :think:
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
J4kke
Viestit: 799
Liittynyt: 31.12.2011 11:18
Paikkakunta: Forssa/Somero Hoods

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja J4kke »

Minä en ainakaan mutta motarin varressa Kaarinassa spotattu punamusta paranneltu orkkis. :mrgreen:
tonzii
Viestit: 22
Liittynyt: 15.05.2012 15:43

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja tonzii »

Lappeenrannassa voisalmen valintatalon kohilla joku pörräs vastaan 20.30-21.00 aikana. En älynny morjestaa. Kukaan täältä? Ite olin siis punaisella skyteamilla liikenteessä.
smiley
Viestit: 286
Liittynyt: 18.02.2013 19:28
Paikkakunta: pk-seutu/espooooooo

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja smiley »

Tänään joku tyttö oli taulumäen kirkon vieressä valoissa. Puna-musta original.<3
MB93
Moderaattori
Viestit: 2294
Liittynyt: 20.11.2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja MB93 »

Eilen noin 16:15 joku poras Köyhälammelta Keljoon päin Länsi-Päijänteentietä punaisella kiina-Daxilla. Varmasti oli mopo, päätellen ohitykittävistä autoista :D
smiley
Viestit: 286
Liittynyt: 18.02.2013 19:28
Paikkakunta: pk-seutu/espooooooo

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja smiley »

Sillä on YTssä videoita kun se ajelee sillä
sutki
Viestit: 125
Liittynyt: 13.01.2012 20:48
Paikkakunta: jämsänkoski

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja sutki »

Tuli joku vastaan Jämsänkosken paperitehtaan kohilla tänään illalla joskus puol 9 aikoihi, etuvalona toimi joku taskulamppu tai vastaava viriteltynä etuvalon päälle.
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-mankeli -94 http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=12009
smiley
Viestit: 286
Liittynyt: 18.02.2013 19:28
Paikkakunta: pk-seutu/espooooooo

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja smiley »

Oon nähny sen 8) eilen joku kesytti kinkki mankia palokan s marketin parkkipaikalla. Musta ja hondan tarakka. Kyllä kulki
Viimeksi muokannut smiley, 29.08.2013 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tooperi
Viestit: 147
Liittynyt: 03.12.2011 01:00
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Tooperi »

Ajoiko kukaan foorumilainen äsken tossa 7.40 iisalmessa kohti kestustaa koljonvirralta päin punamustalla hondalla jossa oli tarakka? :)
Honda Monkey -90
sutki
Viestit: 125
Liittynyt: 13.01.2012 20:48
Paikkakunta: jämsänkoski

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja sutki »

Mankillaha minäki ajelin, jämsään olin menossa.
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-mankeli -94 http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=12009
jopezki32
Viestit: 55
Liittynyt: 11.02.2013 15:44
Paikkakunta: Keuruu

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja jopezki32 »

Juujuu.. en kyllä jostain syystä huomannut tai sitten en muista :D moikkaahan näkyvästi seuraavalla kerralla jos vastaan tullaan (Y)
Niin hauska juttu että unohin nauraa.

Manki Proju
Vastaa Viestiin