Ellen nyt ihan väärin muista niin ee ollunna tarakkaa ollenkaan.smiley kirjoitti:Oliko semmonen pysty tarakka ja hieman raiskattu?
Bongausketju, Olitko se sinä?
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
About 15 Monkeytä, pari Masaita ja muutama piikkinen.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Minähä se taisin ollaRiku kirjoitti:Sininen manki bongattu tänään 28.7.2013 klo 13.10 kajaanin reissumiehen pihalta mankissa oli tarakka ja levykeula. Kukaan täältä?
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Ootko sää arty sama kaveri, joka tänää päivällä ajo kahen enska mopon kanssa etran takana olevalla suoralla? 
Husqvarna TE 450 '08
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Taisimpa olla 
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Puuppolassa joku ajoi Polinilla kun pamautettiin kaverin kotarilla 2 päällä helvetin kovaa ohi?
-
Crome
- Viestit: 435
- Liittynyt: 09.06.2012 22:15
- Paikkakunta: Seinäjoki, the asshole of the South Ostrobothnia
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Orkkis musta kinkkimanki bongattu raidaamassa jonkun skootterin kans Kantatie 43:a Huittisista turkuun päin.
Monkeyt.netin orja nro. 4432
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
2 saatto olla jopa kolmaski manki. Näin Oulun kaupungilla kun ajoi ketään täältä ?
Baotian Monkey -07
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Monzi7 @ Joensuun keskusta, tänään kahentoista aikoihin. Siinähän tuota valoissa olit miun eessä, en tiiä näitkö minnuu 
- Volvo S40 2.0T -03 -
EX Honda Monkey Z50J -92
EX Honda Monkey puolari
EX Honda Monkey Z50J -92
EX Honda Monkey puolari
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Kuluneella viikolla torstaina nähty jossakin Janakkalan keskustan/Turengin läheisyydessä puna-musta Honda. Oli ainakin nopealta vilaukselta päällisinpuolin aivan orkkiskuntoinen ja muutenkin melko siisti. Aikahaarukka tais olla jossain 13-14 välissä.
Ite olin tuolloin justiin Pollea hakemassa ja pörräiltiin siellä keskustan laitamilla etsiskelemässä oikeaa tietä, jonka jälkeen samassa huomasin että Mankihan se sieltä vastaan tulee.
Ite olin tuolloin justiin Pollea hakemassa ja pörräiltiin siellä keskustan laitamilla etsiskelemässä oikeaa tietä, jonka jälkeen samassa huomasin että Mankihan se sieltä vastaan tulee.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
hienosti harjotteli jokku tervajoen salella keulimista
oli vihree mana ja joku toinenki :O
oli vihree mana ja joku toinenki :O
Lisää vaseliinia kehiin, uusi yritys. Menee vähän matkaa, kunnes meno taas kangistuu. Työnnän siinä sitten kovemmin ja ajattelen ettei se mene, otanpas pois ja muuten Tuolta tuli muurahainen ulos silloin, kun sitä purin.
-
Crome
- Viestit: 435
- Liittynyt: 09.06.2012 22:15
- Paikkakunta: Seinäjoki, the asshole of the South Ostrobothnia
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Tänään Ilmajoen aabeeceeltä bongattu puna-musta manki kromisilla koroiskareilla... 
Monkeyt.netin orja nro. 4432
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Allright miitissä nähty ruskee keltanen manki kiinan koneella 
EX Aprillia rx 50cc -99
EX Skyteam monkey 50cc -11
EX Masai 50cc -08
EX Rieju mrx 50cc -06
Skyteam monkey 72cc -10
Tyylillä eteenpäin, se on tärkeintä.
EX Skyteam monkey 50cc -11
EX Masai 50cc -08
EX Rieju mrx 50cc -06
Skyteam monkey 72cc -10
Tyylillä eteenpäin, se on tärkeintä.
-
ZombiPanda
- Viestit: 170
- Liittynyt: 17.02.2013 23:02
- Paikkakunta: Kerimäki
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Ajeliko playmouth husulla savonlinnan ammattikoulun ohi kahentoista aikaan?
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Ketä myöntää käyvänsä punamustalla parannellulla orkkiksella Kaarinan lukiota?! 
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Minä en ainakaan mutta motarin varressa Kaarinassa spotattu punamusta paranneltu orkkis. 
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lappeenrannassa voisalmen valintatalon kohilla joku pörräs vastaan 20.30-21.00 aikana. En älynny morjestaa. Kukaan täältä? Ite olin siis punaisella skyteamilla liikenteessä.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Tänään joku tyttö oli taulumäen kirkon vieressä valoissa. Puna-musta original.<3
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Eilen noin 16:15 joku poras Köyhälammelta Keljoon päin Länsi-Päijänteentietä punaisella kiina-Daxilla. Varmasti oli mopo, päätellen ohitykittävistä autoista 
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Sillä on YTssä videoita kun se ajelee sillä
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Tuli joku vastaan Jämsänkosken paperitehtaan kohilla tänään illalla joskus puol 9 aikoihi, etuvalona toimi joku taskulamppu tai vastaava viriteltynä etuvalon päälle.
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-mankeli -94 http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=12009
-mankeli -94 http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=12009
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Oon nähny sen
eilen joku kesytti kinkki mankia palokan s marketin parkkipaikalla. Musta ja hondan tarakka. Kyllä kulki
Viimeksi muokannut smiley, 29.08.2013 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Ajoiko kukaan foorumilainen äsken tossa 7.40 iisalmessa kohti kestustaa koljonvirralta päin punamustalla hondalla jossa oli tarakka? 
Honda Monkey -90
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Mankillaha minäki ajelin, jämsään olin menossa.
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-mankeli -94 http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=12009
-mankeli -94 http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=12009
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Juujuu.. en kyllä jostain syystä huomannut tai sitten en muista
moikkaahan näkyvästi seuraavalla kerralla jos vastaan tullaan 