Ota huomioon että koneissa on varmaankin melkein 100% varmuudella eri vaihteisto välitykset.. ja ei se kyllä noilla väleillä kerää vauhtia ollenkaan max on 70 ja sekin aika kaukana taitaa olla...eetzku kirjoitti:kyl se ny enemmä menee ku mul menee jo 50cc 65km/h ja on pienempi kaasari ja imukaula ja voi se olla et vähä huutaa kone kyl pidemmät välit vois iskee
Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Monkeyt.net vanki numero 1005
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
19mm jing ke
ohitin
15/42
samurain kuriton putki
powerfilter
Edit:Ai on, no sitten muokkaan tota nykyistä putkea. Kiitos vaan.
ohitin
15/42
samurain kuriton putki
powerfilter
Edit:Ai on, no sitten muokkaan tota nykyistä putkea. Kiitos vaan.
Viimeksi muokannut sakk3, 30.06.2011 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Samurain putki? Sehän on tukkoisempi kun kiinanmankin vakio?
Jos Jinkussa on samat laatikkovälit kun Skytarissa niin tuon pitäisi mennä joku 65, ehkä ylikin
Jinkussa ei ole rajoitinta joten ohitinta on turha laittaa
Jos Jinkussa on samat laatikkovälit kun Skytarissa niin tuon pitäisi mennä joku 65, ehkä ylikin
Jinkussa ei ole rajoitinta joten ohitinta on turha laittaa
Honda Monkey -91
Volkswagen Golf -98 mk4 1.6
Volkswagen Golf -98 mk4 1.6
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Samurain (mulla oli tysconin 110) putki oli ihan samanlainen ku vertaa skytarin kurittomaan putkeen, ehkä vähän erilainen vääntöalue mut se johtu varmaan pörinöitten tuomasta persedyno boonuksesta
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Mitäpä kuulus mennä..
72cc pytty
16/35 välit
ohitin
tehari
16mm kaasari
avartamaton vakio kansi
Ja entäs jos avartas kantta?
72cc pytty
16/35 välit
ohitin
tehari
16mm kaasari
avartamaton vakio kansi
Ja entäs jos avartas kantta?
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
veikkaisin 75km/h avartamalla uskoisin jopa 80km/h
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
mitä menis tällä:
50cc kone
14mm imukaula
9mm kaasari
13/38 välit
uni filu
ei alkukäyrän kuria
vakio imuaukko
ei rajoitinta koska -86 malli??
50cc kone
14mm imukaula
9mm kaasari
13/38 välit
uni filu
ei alkukäyrän kuria
vakio imuaukko
ei rajoitinta koska -86 malli??
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Paitsi että 16mm on aivan liian pieni. 20mm kaasaria kehiin niin voi mennäkin sen päälle 80.aspire1 kirjoitti:veikkaisin 75km/h avartamalla uskoisin jopa 80km/h
Aspire: 50-55
Viimeksi muokannut SaMito, 01.07.2011 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Honda Cbr 125r Repsol -06 EX
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Poistakee olkaa hyvät...
Viimeksi muokannut SaMito, 01.07.2011 17:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Honda Cbr 125r Repsol -06 EX
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Kyllä se sen 70 pitäis mennä. Avarrettuna vääntää ainakin paremminNiqooo kirjoitti:Mitäpä kuulus mennä..
72cc pytty
16/35 välit
ohitin
tehari
16mm kaasari
avartamaton vakio kansi
Ja entäs jos avartas kantta?
Honda Monkey -91
Volkswagen Golf -98 mk4 1.6
Volkswagen Golf -98 mk4 1.6
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Veikkaan et tolla kokoonpanolla menis 68-70km/h.Niqooo kirjoitti:Mitäpä kuulus mennä..
72cc pytty
16/35 välit
ohitin
tehari
16mm kaasari
avartamaton vakio kansi
Ja entäs jos avartas kantta?
Tuossa ylempänä veikkailtiin et 20mm kaasarilla menis 80km/h, ei mene vakio kannella vaikka kuinka avartas!
Vaati sen isoventtiili kannen + 20-22mm kaasarin ennenku nappaa yli 80..
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Mulla ainakin riitti 18mm kaasari, tosin ikinä ei gepsillä nopeutta otettu, mutta jos pääs lähemmäs 90km/h kevarin mittariin, niin kyllä se jossain 80km/h:n hujakoilla on...
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Paljon kulkisi jos laitaisin:
16mm PGBG + 16 imukaula
14-40
Ohitin
Eka kuri putkesta pois?
Kiitos etukäteen
16mm PGBG + 16 imukaula
14-40
Ohitin
Eka kuri putkesta pois?
Kiitos etukäteen
Husqvarna TE 450 '08
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
55km/hHomemade kirjoitti:Paljon kulkisi jos laitaisin:
16mm PGBG + 16 imukaula
14-40
Ohitin
Eka kuri putkesta pois?
Kiitos etukäteen
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
72cc
pikkuvena kansi, kanavat avarrettu
vakiokeijjo
ohitin
avara putki
13/35 välit ja skyteamin alakerta
pikkuvena kansi, kanavat avarrettu
vakiokeijjo
ohitin
avara putki
13/35 välit ja skyteamin alakerta
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Tunne itsesi voittajaksi, kun ylläpito rikkoo sääntöjä laittamalla väriä allekirjoitukseen.
Tunne itsesi voittajaksi, kun ylläpito rikkoo sääntöjä laittamalla väriä allekirjoitukseen.
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
paljonkohan menee :
lifan 125cc sellaisenaan
masain putki jota lyhennetty rajusti
ja 14/33 välit?
lifan 125cc sellaisenaan
masain putki jota lyhennetty rajusti
ja 14/33 välit?
Blaa
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Nyt näillä menee sen 64km/h: 72cc pytty, isovena kansi, 16mm, 17/35, malossi putsari
Mutta 17/35 on vähän liian raskaat niin paljonko menis jos olis: 72cc pytty, isovenakansi, 16m kaasari, 16/35, malossi putsari, ohitin?
Mutta 17/35 on vähän liian raskaat niin paljonko menis jos olis: 72cc pytty, isovenakansi, 16m kaasari, 16/35, malossi putsari, ohitin?
Viimeksi muokannut EetuRoo, 04.07.2011 00:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Honda monkey vm -90-EX EX EX EX EX
72cc pytty, isovena kansi 16mm kaasutin, Malossi ilmanputsari, 17/35,
Skyteam -11, elämää ohituskaistalla..Käyttis/stunt
72cc, isovena kansi, 19mm Jingke, pipercross, 17/37, minicrossin alkukäyrä bud-vaimentimella
72cc pytty, isovena kansi 16mm kaasutin, Malossi ilmanputsari, 17/35,
Skyteam -11, elämää ohituskaistalla..Käyttis/stunt
72cc, isovena kansi, 19mm Jingke, pipercross, 17/37, minicrossin alkukäyrä bud-vaimentimella
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Miten sulla voi mennä noilla vireillä 67km/h kun itellä oli 72cc, e22 kansi, 17/35, 18mm kaasari ja powerfilsu = 61km/h ?
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Ei mitää alamäki juttuja
Taitaa olla melkosia manki kohtaisia eroja noissa huipuissa..
Taitaa olla melkosia manki kohtaisia eroja noissa huipuissa..
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Niin on! 50cc+hilut ja 15-39 = 64 gepsiin
JTTeellä on khyl mankis vikaa ku menis mun vireil varmaa 50 
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Kerro kerro rotta mitä vikaa siin sitte on??sotarotta kirjoitti:Niin on! 50cc+hilut ja 15-39 = 64 gepsiinJTTeellä on khyl mankis vikaa ku menis mun vireil varmaa 50
Noo, katotaa tossa ku saan mankin kannen kaverilta niin kokeilen mankini huiput..
Sori OT.
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Kemppi kirjoitti:Miten sulla voi mennä noilla vireillä 67km/h kun itellä oli 72cc, e22 kansi, 17/35, 18mm kaasari ja powerfilsu = 61km/h ?
Riippuu myös painostas
Honda monkey vm -90-EX EX EX EX EX
72cc pytty, isovena kansi 16mm kaasutin, Malossi ilmanputsari, 17/35,
Skyteam -11, elämää ohituskaistalla..Käyttis/stunt
72cc, isovena kansi, 19mm Jingke, pipercross, 17/37, minicrossin alkukäyrä bud-vaimentimella
72cc pytty, isovena kansi 16mm kaasutin, Malossi ilmanputsari, 17/35,
Skyteam -11, elämää ohituskaistalla..Käyttis/stunt
72cc, isovena kansi, 19mm Jingke, pipercross, 17/37, minicrossin alkukäyrä bud-vaimentimella
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Kyllä mullaki meni 17-35 pitkällä suoralla 68-70km/h 50cc jinkulla vakio kaasareineen yms. Mutta homma kusi vaa siihe että lähti laiskasti, hyytyy mäkiin ku ei jaksa mennä loppuu.
Edit: nii siis porattu imukaula, mutta vakio kaasari ja powerfilterillä. Ja turhaa tuut pätemään, sattu vaan menemään.
Edit: nii siis porattu imukaula, mutta vakio kaasari ja powerfilterillä. Ja turhaa tuut pätemään, sattu vaan menemään.
Viimeksi muokannut sakk3, 04.07.2011 14:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Et oo todellakaan VAKIO KURISTETULLA jinkulla päässy pitkälläkää suoralla 70km/h..sakk3 kirjoitti:Kyllä mullaki meni 17-35 pitkällä suoralla 68-70km/h 50cc jinkulla vakio kaasareineen yms. Mutta homma kusi vaa siihe että lähti laiskasti, hyytyy mäkiin ku ei jaksa mennä loppuu.
Imukaulan kuri on pakko porata pois ja vaihtaa vaahtomuovi putsari, et jaksaa mennä pieneen alamäkeenkään noita vauhteja..
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
No 70kg painan, tuskin se nyt noin paljoo vaikuttaa ku sulla on tossa viel 16mm kassu ja silti sulla menis lujempaa?Riippuu myös painostas