Sivu 61/67
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 22.06.2013 19:27
Kirjoittaja Batepa15
Jaako kirjoitti:Oho! Vaalassaki mankeja

e: oliko punamusta vai tivoli vai?

Punamusta

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 24.06.2013 22:36
Kirjoittaja JCQ
Homemade ja MuiQee spotattu pitkästä aikaa linja-autoasemalta.

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 25.06.2013 00:20
Kirjoittaja Homemade
Joo tuli lorissa käytyä indiana pizza testaamassa.
Olikko nä mankilla siel? Oisit tullu jutulle.

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 25.06.2013 00:22
Kirjoittaja JCQ
En kun velipojan kanssa autolla ajettiin ohi.

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 27.06.2013 02:29
Kirjoittaja Samperi
Jonzkimo Itse olen raahesta ja ajelen sillonkun mana kunnossa 91 vuojen parannellulla orkkiksella:)
Sinitankisen tunnen 110 mankihan se on ja on täällä mankisteja honda miehiä vain aika vähän. enemmän noita kiinuukkeja:D
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 27.06.2013 12:46
Kirjoittaja smiley
Jyväskylä, palokan k-kaupan pihassa punamusta vahvistettu tarakka. aina silloin tällöin esim tälläviikolla. Toinen raiskattu jonka omistajan tiiän, en tunne.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 27.06.2013 13:42
Kirjoittaja maukaskurpitsa
Laajasalossa, helsingissä nähty joku musta vakion näköne kiinanmanki. Kukaan täältä ?
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 27.06.2013 23:25
Kirjoittaja JuHe
Oranssimusta mana kotarin vieressä tänään bilteman edessä. Täältä?
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 28.06.2013 00:29
Kirjoittaja wasda4
Jyväskylässä seppälän prisman parkkipaikalta keskiviikkona bongattu olikohan vaaleansininen manki ja punainen tai punamusta manki kahden enduro/supermoton kanssa kukaan täältä?
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 28.06.2013 00:39
Kirjoittaja T0by
Yks "enduro supermoto" kuski taisin olla minä, toinen oli WR kuski AlluH ja punamusta mankisti oli Sateski ja vaaleensinine mankipoju oli Joonas.
Oli monkeyt.net miitti nääs

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 28.06.2013 13:14
Kirjoittaja Riku
Sininen manki bongattu tänään 28.7.2013 klo 13.10 kajaanin reissumiehen pihalta mankissa oli tarakka ja levykeula. Kukaan täältä?
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 28.06.2013 23:10
Kirjoittaja Jonzkimo
Samperi kirjoitti:Jonzkimo Itse olen raahesta ja ajelen sillonkun mana kunnossa 91 vuojen parannellulla orkkiksella:)
Sinitankisen tunnen 110 mankihan se on ja on täällä mankisteja honda miehiä vain aika vähän. enemmän noita kiinuukkeja:D
Okay, et sattunu tännää ajamaa jonku jinkkupojan kanssa sielä raahesa päi ku taas käytiin?

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 28.06.2013 23:16
Kirjoittaja Samperi
Joo skyteami miehen kanssa ajelin,Eiks vaan että sillä skytte miehel valkone timeless ja punanen tankki?
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 28.06.2013 23:21
Kirjoittaja Jonzkimo
Samperi kirjoitti:Joo skyteami miehen kanssa ajelin,Eiks vaan että sillä skytte miehel valkone timeless ja punanen tankki?
jep ja sen näkkiin ennenku lähettiin (en oo varma oliko sama) ni siellä jossain satamilla missä on se tivoli nytte, ite muutan siihe iha lähelle
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 28.06.2013 23:32
Kirjoittaja Samperi
Joo käytii meki siel pyörähtää lisäks oli yks skopa mieski mukana,Ja ilmotelehan joskus ku oot täällä niin tullaa morjestaaa.

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 29.06.2013 00:09
Kirjoittaja Crome
Sini-valkoinen manki raidaili tänään viiden jälkeen seinäjoen keskustan halki.
Tankissa taisi olla jonkin sortin siipitarrat...

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 29.06.2013 01:22
Kirjoittaja MB93
JuHe kirjoitti:Oranssimusta mana kotarin vieressä tänään bilteman edessä. Täältä?
Eikös se oo tua Puuppolan Lortto.
Joku kevarimankijonne tuli tänään keulimaan ja huutelemaan vierelle ku oltiin ilta-ajelulla, ken lienee...
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 29.06.2013 13:58
Kirjoittaja manu
Naxuli vissiin saanu manan ajoon. Ei kai täällä muita A1- mankeja ole ? Tai sit se oli p0wer ? Ken tietää.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 30.06.2013 02:17
Kirjoittaja Lorttoo
JuHe kirjoitti:Oranssimusta mana kotarin vieressä tänään bilteman edessä. Täältä?
Juu minähän siellä olin.

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 03.07.2013 15:59
Kirjoittaja Arskaa
Onko joku täältä? Tänään marjalan abc kohalla tuli vastaan orkkis mankilla ja sen kaverilla oli suzuki pv.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 04.07.2013 02:31
Kirjoittaja juQ
Jeps meikähän se oli

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 04.07.2013 03:21
Kirjoittaja AlluH
Joku sininen tarroitettu Skyteamin mopo?manki tuli vastaan minua ja manua

Voimalan suoran alikulkutunnelissa. Joskus 23.00 aikoihin.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 04.07.2013 13:58
Kirjoittaja smiley
Oliko semmonen pysty tarakka ja hieman raiskattu?
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 04.07.2013 22:40
Kirjoittaja AlluH
Kun ei muista yhtään, sininen vaan oli ja tankkia tarroitettu omilla tarroilla...
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Lähetetty: 06.07.2013 16:31
Kirjoittaja JesseM
Eilen ajeli joku musta-valkoinen Masai Hankasalmella vastaan, kun olin tulossa auton kyydissä kotia töistä. Tuli Kuopiosta päin joskus ennen kolmea ja taisi kääntyä Neste Jari-Pekkaan päin, jos oikein katoin.
http://www.nettimoto.com/masai/db/1529928 Kyseinen masai oli aivan samanlainen kun tuo, jota itekkin kävin kattomassa. Mahtaakohan olla foorumilaisia?