Päiväl kun tos ajelin nii meni 60 ja loivaan alamäkeen 65.. 12/35 väleillä meni 55 tasasella. Ei oikein hajuukaa et missä mättää ny ku ei haluu kulkea lainkaan minnekkään. Pitää tos koittaa kytkintä säätää jos se sillä parantus ja huiput kasvais.. Mahtaisko tuo hondan putki vähentää huippuja?
E: Kyl se jaksaa ainakin 3:lla vielä vetää loppuu asti, 4:lla ei vissii ihan loppuu asti vedä niitä.
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Tunne itsesi voittajaksi, kun ylläpito rikkoo sääntöjä laittamalla väriä allekirjoitukseen.
9mm Keihin
15mm imukaula (vaikuttaako mitenkään?)
15-35 välit
Ohitin
Tehari
Ite voisin veikata sellasen 45-50 km/h, mut mitä te sanotte?
Ite ottaisin vain vakio imukaulan ja kannen välistä kuripalan pois, enkä laittais mitää 15mm imukauloja..
Kyllä noilla vireillä ainaki 50 menee.
No sen takia laitoin tuon 15mm imukaulan, koska mulla tuli se mankin mukana ja tuo vakio imukaula on muurattu kierteistä jollakin kiinni. Varmaan joskus menny rikki..
Ootte ihan vitun lihavia ja teillä on väljät koneet kun teillä ei kulje.. On jo todistettu että jing ke, 16-35, tehari, 50cc, cdi = 70km/h kahteen sigmaan (molemmat tarkistettu gepsiin) ja samat virit mut 15-39 niin 64km/h sigmaan joka tarkistettu gepsiin...
sotarotta kirjoitti:Ootte ihan vitun lihavia ja teillä on väljät koneet kun teillä ei kulje.. On jo todistettu että jing ke, 16-35, tehari, 50cc, cdi = 70km/h kahteen sigmaan (molemmat tarkistettu gepsiin) ja samat virit mut 15-39 niin 64km/h sigmaan joka tarkistettu gepsiin...
E: Ja molemmissa avarrettu imua HYVIN VÄHÄN
Honda monkey vm. 1999
- 72cc
- jinkun kansi
- jinkun putki
- 19mm deni + UNI filsu
- racing cdi
- 16/40
- 72cc
- Jinkun isoventtiili kansi
- 125 lifanin nokka
- 19mm deni
- UNI filter
- Jinkun putkeloinen
- racing cdi
- 16/38
Kuis jos mää laitan noi virit, mut vakio cdi:n ja sille katkaisijalla varustetun ohittimen, niin paljonko kulkis ohitettuna ja rajoitettuna? Jaksaako mennä kuuttakymppiä kovempaa kun ei kiertäs vaan sen 6500?
Pakko vielä kysyä, kummasta saa enemmän "tehoa" ylä- vai alakauttasella putkella, jos muut virit tulis olemaan kutakuinkin:
ohitin
15/42
jingke 19mm tai vakio jinchengin (14mm) kaasari+porattu imukaula
Ja paljon huiput ylä tai alakauttasella?
Viimeksi muokannut sakk3, 26.06.2011 03:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sakk3 kirjoitti:Pakko vielä kysyä, kummasta saa enemmän "tehoa" ylä- vai alakauttasella putkella, jos muut virit tulis olemaan kutakuinkin:
ohitin
15/42
jingke 19mm tai vakio jinchengin (14mm) kaasari+porattu imukaula
Ja paljon huiput ylä tai alakauttasella?
Se on ihan sama onko sun putkes ylä- vai alakauttanen jos molemmissa putkissa sisähalkaisija olis sama, eli koolla ei ois eroa.
gepsii oon kattonu ton ja siin on iha 50cc kone, pyttyy ei oo viilattu mistää kohtaa ja vakiona menee samalla tiellä gepsii sen 45km/h. uskokaa tai älkää