Bongausketju, Olitko se sinä?

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
MB93
Moderaattori
Viestit: 2294
Liittynyt: 20.11.2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja MB93 »

PV tais olla mustatankkinen orkkistarroilla, manki saatto olla uudenmallin perus punamusta.
Astek
Viestit: 114
Liittynyt: 27.01.2012 22:51
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Astek »

14:30 Nurmijärven Katsastuskonttorin liepeillä nähty tuttifrutti manki
Paljon töitä vähän rahaa.
Videoo
JuHe
Moderaattori
Viestit: 676
Liittynyt: 05.10.2007 16:39

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja JuHe »

En sen tarkemmin nähny mankia, mutta joku tune putki siinä oli. Oli jo niin pimeetä, kun kello oli 21.00.
Crome
Viestit: 435
Liittynyt: 09.06.2012 22:15
Paikkakunta: Seinäjoki, the asshole of the South Ostrobothnia

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Crome »

Tänään oli pikkutankkimanki kirkkokadun amiksen pihas. Kuka tunnustaa? :)
Monkeyt.netin orja nro. 4432
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza

Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
manu
Viestit: 627
Liittynyt: 11.08.2011 15:11
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja manu »

Kuka tunnustaa ajaneensa tänään tossa viiden aikaan Seppälän Citymarketin kohdalla mua vastaan ? Musta oli manki, muuta en kerennyt näkemään. Ei se ainakaan tompsukka ollu.
About 15 Monkeytä, pari Masaita ja muutama piikkinen.
WeePee
Viestit: 61
Liittynyt: 03.03.2012 22:47
Paikkakunta: Kajaani

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja WeePee »

Jonte spotattu tänään 20 vaille kuuen maissa siinä pyörteen tilan edessä.
Proju hölinää: http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=16558
____________________________________________________
Elä huoli, kyllä se vielä vitu*ksi menee!
monstertarra
Viestit: 81
Liittynyt: 13.08.2012 14:58
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja monstertarra »

Tänään nähty noin klo 14 musta manki jossa tarakka,pitkä swingi. Kuskilla harmaat housut ja sinimusta takki. Meni rekolan k-marketin pihaan
Lada 2107 -85

E36 325i coupe -95

E39 525tds touring -97

E34 525i -90

W201 mersu -89
juuzohq7
Viestit: 154
Liittynyt: 19.09.2011 17:44
Paikkakunta: Lohja

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja juuzohq7 »

Oliko joku foorumilainen tänään n. klo 15.30 Lohjan ABC:lla sinisellä jinkulla? :)
MB93
Moderaattori
Viestit: 2294
Liittynyt: 20.11.2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja MB93 »

Sininen kiinanmanki, nappulakumit ja Hondan tarakka, juuri tälläkin hetkellä Tourulan McDonald'sissa jonkun uusenskan ja mustan mauton kanssa.
AlluH
Viestit: 367
Liittynyt: 08.09.2010 15:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja AlluH »

Onko jollain isommalla koneella, hondan-type led- takavalolla yms. ?

E: Sama manki, joka lähti lauantaina veturilta, kulki kohtuu hyvin (Y)
Viimeksi muokannut AlluH, 22.04.2013 00:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suzuki PV 50 -97, Honda Monkey Z50JM -92
MB93
Moderaattori
Viestit: 2294
Liittynyt: 20.11.2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja MB93 »

Harmaa s-startillinen kone ainakin, penkinpäällisessä luki Honda ja takavalo oli kirkaslinssinen Daxin tuningledituikku.
AlluH
Viestit: 367
Liittynyt: 08.09.2010 15:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja AlluH »

Niin tosiaan, itse bongasin juurikin tuon saman mankin lauantaina veturilta lähdössä.

Sitten joskus viikko sitten vklp:na tuli bongattua manki ja pv ajamassa tourulassa samaanaikaan.

Lauantaina halssilasta päin ajoi PV ja Manki, en huomannut katsoa oliko samat..

Keskiviikkona tuli pointilla nähtyä joku hieman "rujo" punamusta keulimassa.

Ja tänään palokan ABC:llä joku punamusta manki, muuten kohtuu alkuperäinen, vähän kovemmat äänet ja samurain tms. etuloksu.
Suzuki PV 50 -97, Honda Monkey Z50JM -92
mikkofin
Viestit: 47
Liittynyt: 25.11.2012 19:01
Paikkakunta: Alajärvi

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja mikkofin »

onko joku foorumeilta Alajärveltä päin? viime kesänä näky mana mutta en muista millainen oli :/
Jincheng Monkey JC 50Q-7B 4-v
masoeman
Viestit: 124
Liittynyt: 03.07.2011 20:17
Paikkakunta: Lahti

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja masoeman »

Kouvolan motonetillä joskus kuuen-seittemän aikaan kaks mankistia. Toisella tivoli ja toisella tuttifrutti että onko ketään täältä ? Ite olin valkomustalla derbillä kun jinkelsponkels rikki :cry:
Fix Or Repair Daily
Väkäpenu
Viestit: 430
Liittynyt: 06.09.2011 16:57

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Väkäpenu »

juusobomber salossa raksavaatteet päällä :)
It aint easy, being cheesy
Derton
Viestit: 45
Liittynyt: 01.08.2012 20:25

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Derton »

Tuopp spotattu noin klo 16:35 Turkinpippurin risteyksessä jonossa :D
Ja sitten uimahallin pihalle tuli valkonen manki, jonka kuljettaja rupes skeittaan sitte.
Ite harjottelin a1 korttia sillon :)
Säntti
Viestit: 111
Liittynyt: 08.05.2009 23:23

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Säntti »

Tämmönen manki tuli bongattua, olisko Mäkistationin? :D

Kuva
mmake
Viestit: 19
Liittynyt: 10.02.2013 21:33

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja mmake »

Eilen n. klo 21.30 Lappeenrannassa bongattu mäkkärin pihalla musta manki.
Kukaan täältä?
Jincheng Monkey -08
Aprilia Rs -06
manu
Viestit: 627
Liittynyt: 11.08.2011 15:11
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja manu »

Joku kauniimman sukupuolen edustaja ajeli punamustalla mankilla mua ja kaveria vastaan Ruokavinkin edessä joskus klo 18 jälkeen, morotettiin kummatkin, ja peukkua nous muijaltakin.
About 15 Monkeytä, pari Masaita ja muutama piikkinen.
Joonas
Viestit: 119
Liittynyt: 10.08.2012 02:47
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Tuli tossa korkeakoskella vastaan yks musta masai ja kaks mankia. Toine manki oli iha "orggiskiinanmanki" skytte kai. Toista mankia en niinkää nähny ja masaissa oli jokku liekki katteet ?

Sit keljo prisman parkkihallissa tuli vastaa baotian"kate"manki :D

Anybody here?
apinanraivo
Viestit: 118
Liittynyt: 26.11.2011 20:17

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja apinanraivo »

Pesämäen parkkipaikalla pommittamassa tänään spotattu joku kiinanruoska 27/23 kannella ja kunnon kekeraudalla. Kuulemma kippasi sarvien yli, kun koitti krossiradan poikki päästä :D Oli siinä joku pevetti ja deeteekin mukana keulimassa.
"Jos se toimii, sitä ei ole modattu tarpeeksi."

Pikkutankki x2 (-76, -77)
Solifer S1:n runkoon istutettu puolarimoottori
YZ125 -06
jaGez
Viestit: 34
Liittynyt: 18.03.2012 21:23
Paikkakunta: ylöjärvi

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja jaGez »

Oliko monkinettiläisiä tänää TSKM miitissä ku tuli muutama manki spotattua.
SPJ - SiuroPosseJumalauta

-EX Honda Monkey 1995
-EX Masai DB 2006
-Jincheng 2003
-TM smr 125 2007
AlluH
Viestit: 367
Liittynyt: 08.09.2010 15:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja AlluH »

Juurikin tuo orkkisskytari ja stunttituttifrutti bongattu kahteen otteeseen.
Suzuki PV 50 -97, Honda Monkey Z50JM -92
0nni
Viestit: 146
Liittynyt: 27.12.2011 23:22
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja 0nni »

mmake kirjoitti:Eilen n. klo 21.30 Lappeenrannassa bongattu mäkkärin pihalla musta manki.
Kukaan täältä?
Varmaa miun manki kaverin käytössä tosin tällähetkellä
-Polini xp4 160cc. ex
-Yamaha dt. ex
-Skyteam monkey. x2
-KTM exc 125.
VihainenLintu
Viestit: 140
Liittynyt: 20.07.2011 01:32

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja VihainenLintu »

Kuva

Tämmösellä oli joku tullut seuraamaan vanhojen autojen letkaa, Oulussa Välivainion Shelliä :?: vastapäätä. Ihan orkkiskuntoinen oli!
Vastaa Viestiin