Bongausketju, Olitko se sinä?
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
PV tais olla mustatankkinen orkkistarroilla, manki saatto olla uudenmallin perus punamusta.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
14:30 Nurmijärven Katsastuskonttorin liepeillä nähty tuttifrutti manki
Paljon töitä vähän rahaa.
Videoo
Videoo
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
En sen tarkemmin nähny mankia, mutta joku tune putki siinä oli. Oli jo niin pimeetä, kun kello oli 21.00.
-
Crome
- Viestit: 435
- Liittynyt: 09.06.2012 22:15
- Paikkakunta: Seinäjoki, the asshole of the South Ostrobothnia
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Tänään oli pikkutankkimanki kirkkokadun amiksen pihas. Kuka tunnustaa? 
Monkeyt.netin orja nro. 4432
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Kuka tunnustaa ajaneensa tänään tossa viiden aikaan Seppälän Citymarketin kohdalla mua vastaan ? Musta oli manki, muuta en kerennyt näkemään. Ei se ainakaan tompsukka ollu.
About 15 Monkeytä, pari Masaita ja muutama piikkinen.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Jonte spotattu tänään 20 vaille kuuen maissa siinä pyörteen tilan edessä.
Proju hölinää: http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=16558
____________________________________________________
Elä huoli, kyllä se vielä vitu*ksi menee!
____________________________________________________
Elä huoli, kyllä se vielä vitu*ksi menee!
-
monstertarra
- Viestit: 81
- Liittynyt: 13.08.2012 14:58
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Tänään nähty noin klo 14 musta manki jossa tarakka,pitkä swingi. Kuskilla harmaat housut ja sinimusta takki. Meni rekolan k-marketin pihaan
Lada 2107 -85
E36 325i coupe -95
E39 525tds touring -97
E34 525i -90
W201 mersu -89
E36 325i coupe -95
E39 525tds touring -97
E34 525i -90
W201 mersu -89
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Oliko joku foorumilainen tänään n. klo 15.30 Lohjan ABC:lla sinisellä jinkulla? 
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Sininen kiinanmanki, nappulakumit ja Hondan tarakka, juuri tälläkin hetkellä Tourulan McDonald'sissa jonkun uusenskan ja mustan mauton kanssa.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Onko jollain isommalla koneella, hondan-type led- takavalolla yms. ?
E: Sama manki, joka lähti lauantaina veturilta, kulki kohtuu hyvin
E: Sama manki, joka lähti lauantaina veturilta, kulki kohtuu hyvin
Viimeksi muokannut AlluH, 22.04.2013 00:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suzuki PV 50 -97, Honda Monkey Z50JM -92
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Harmaa s-startillinen kone ainakin, penkinpäällisessä luki Honda ja takavalo oli kirkaslinssinen Daxin tuningledituikku.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Niin tosiaan, itse bongasin juurikin tuon saman mankin lauantaina veturilta lähdössä.
Sitten joskus viikko sitten vklp:na tuli bongattua manki ja pv ajamassa tourulassa samaanaikaan.
Lauantaina halssilasta päin ajoi PV ja Manki, en huomannut katsoa oliko samat..
Keskiviikkona tuli pointilla nähtyä joku hieman "rujo" punamusta keulimassa.
Ja tänään palokan ABC:llä joku punamusta manki, muuten kohtuu alkuperäinen, vähän kovemmat äänet ja samurain tms. etuloksu.
Sitten joskus viikko sitten vklp:na tuli bongattua manki ja pv ajamassa tourulassa samaanaikaan.
Lauantaina halssilasta päin ajoi PV ja Manki, en huomannut katsoa oliko samat..
Keskiviikkona tuli pointilla nähtyä joku hieman "rujo" punamusta keulimassa.
Ja tänään palokan ABC:llä joku punamusta manki, muuten kohtuu alkuperäinen, vähän kovemmat äänet ja samurain tms. etuloksu.
Suzuki PV 50 -97, Honda Monkey Z50JM -92
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
onko joku foorumeilta Alajärveltä päin? viime kesänä näky mana mutta en muista millainen oli :/
Jincheng Monkey JC 50Q-7B 4-v
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Kouvolan motonetillä joskus kuuen-seittemän aikaan kaks mankistia. Toisella tivoli ja toisella tuttifrutti että onko ketään täältä ? Ite olin valkomustalla derbillä kun jinkelsponkels rikki 
Fix Or Repair Daily
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
juusobomber salossa raksavaatteet päällä 
It aint easy, being cheesy
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Tuopp spotattu noin klo 16:35 Turkinpippurin risteyksessä jonossa
Ja sitten uimahallin pihalle tuli valkonen manki, jonka kuljettaja rupes skeittaan sitte.
Ite harjottelin a1 korttia sillon
Ja sitten uimahallin pihalle tuli valkonen manki, jonka kuljettaja rupes skeittaan sitte.
Ite harjottelin a1 korttia sillon
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Eilen n. klo 21.30 Lappeenrannassa bongattu mäkkärin pihalla musta manki.
Kukaan täältä?
Kukaan täältä?
Jincheng Monkey -08
Aprilia Rs -06
Aprilia Rs -06
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Joku kauniimman sukupuolen edustaja ajeli punamustalla mankilla mua ja kaveria vastaan Ruokavinkin edessä joskus klo 18 jälkeen, morotettiin kummatkin, ja peukkua nous muijaltakin.
About 15 Monkeytä, pari Masaita ja muutama piikkinen.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Tuli tossa korkeakoskella vastaan yks musta masai ja kaks mankia. Toine manki oli iha "orggiskiinanmanki" skytte kai. Toista mankia en niinkää nähny ja masaissa oli jokku liekki katteet ?
Sit keljo prisman parkkihallissa tuli vastaa baotian"kate"manki
Anybody here?
Sit keljo prisman parkkihallissa tuli vastaa baotian"kate"manki
Anybody here?
-
apinanraivo
- Viestit: 118
- Liittynyt: 26.11.2011 20:17
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Pesämäen parkkipaikalla pommittamassa tänään spotattu joku kiinanruoska 27/23 kannella ja kunnon kekeraudalla. Kuulemma kippasi sarvien yli, kun koitti krossiradan poikki päästä
Oli siinä joku pevetti ja deeteekin mukana keulimassa.
"Jos se toimii, sitä ei ole modattu tarpeeksi."
Pikkutankki x2 (-76, -77)
Solifer S1:n runkoon istutettu puolarimoottori
YZ125 -06
Pikkutankki x2 (-76, -77)
Solifer S1:n runkoon istutettu puolarimoottori
YZ125 -06
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Oliko monkinettiläisiä tänää TSKM miitissä ku tuli muutama manki spotattua.
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Juurikin tuo orkkisskytari ja stunttituttifrutti bongattu kahteen otteeseen.
Suzuki PV 50 -97, Honda Monkey Z50JM -92
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Varmaa miun manki kaverin käytössä tosin tällähetkellämmake kirjoitti:Eilen n. klo 21.30 Lappeenrannassa bongattu mäkkärin pihalla musta manki.
Kukaan täältä?
-Polini xp4 160cc. ex
-Yamaha dt. ex
-Skyteam monkey. x2
-KTM exc 125.
-Yamaha dt. ex
-Skyteam monkey. x2
-KTM exc 125.
-
VihainenLintu
- Viestit: 140
- Liittynyt: 20.07.2011 01:32
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Tämmösellä oli joku tullut seuraamaan vanhojen autojen letkaa, Oulussa Välivainion Shelliä
