Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Väittäisin et 600c maali ei pala, ainakaan mun mielestä kellää ei oo palanu eikä itellä.
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
pyttyyn voi käyttää myös liesimustaa
pytyssä pysyy halvempikin kuumakesto hyvin, pakoputkessa ei tahdo halvempi "400c" maali kestää.
pytyssä pysyy halvempikin kuumakesto hyvin, pakoputkessa ei tahdo halvempi "400c" maali kestää.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Ok, täytyy sanoo iskälle et tuokaupunkista sitä. 
Paljon tarvisin maalia, jos ruiskulla maalaan vanteet, keskiöt, tankin, rungon, tangon?
sanoisin et joku 1-2 desii.
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
onko kellään kokemusta tuosta hammerite metal paint:ista?
Scaleo1 kirjoitti:No siis tuo on mastonia. Minä sanoin Hammerite merkkistä maalia huonoksi.
jaaha. no pakko kai se on koittaa millästä jälkee tommosella tulee ku tuli jo ostettuu 
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
mä sain ihan kivaa jälkee hammeritella kun ruiskulla vedin. Eihän se jälki ny ihan samalla lailla kiillä ku automaali, mut toimii. kuivuu vaan iäisyyden.
Kulutuskestosta en kyl osaa sanoo kun osat ei oo vielä ollu kiinni.
Kulutuskestosta en kyl osaa sanoo kun osat ei oo vielä ollu kiinni.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Kuinkas kauan noitten maalien täytyy antaa kuivata ennen kun uskaltaa laittaa osat kiinni. Kun oon maalaamassa koko mopon ruiskumaaleilla. Tankkiin on tulossa candy(en kerro minkä värinen saatte lukee sitte omat monkeyt topicista kun tulee päivitystä) väritys. Sävypohjaksi sille tulee kultanen niin eikös se sävypohja vedetä pohjamaalin jälkeen ennen ite tota candy väriä
?
Joo on tullu huomattua et kyllä se pohjamaali aika paljo vaikuttaa. Maalasin kerran vanteet niin loppu harmaa pohjamaali ja löysin sit valkoista pohjamaalia, niin maalasin loput sillä. Ja vanteistahan tuli punaset ja valkoisella pohjamaalilla maalatut osat oli kirkkaanpunaiset ja harmaalla tummanpunaiset. 
It was at this moment that he knew, he fucked up.
Mistä johtuu kun lakkauksen jälkeen pinnasta tulee semmonen appelsiinipintainen?
Maalaan ruiskulla päävärin ja lakkauksen.
Maalaan ruiskulla päävärin ja lakkauksen.
Mikä suutin hiontapohjamaalille? Tarviiko sen jälkeen laittaa enää tavallista pohjamaalia?
Honda monkey -74 -78 -81 -87 -87 -89 -91
1,6-1,9 ja ei tarvi. Mutta muistaakseni alle piti laittaa joku pohjamaali.
Miten sais helpoiten noi jinchengin tarrat pois tankista?
Viimeksi muokannut sakk3, 19.11.2011 23:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ai siis meinaat maalata tankin uusiks?sakk3 kirjoitti:Miten sais helpoiten noi jinchengin tarrat pois tankista? Ja millasel maalilla kannattas vetää, ajattelin vaaleansinistä tai sit ihan valkoseks vaan?
Sit viet koko paskan hiekkapuhallettavaksi.
Ei se tankki hiekkapuhallusta välttämättä kestä.. Lasikuula tai sooda mielummin. Tai sitten vaan vedät maalinpoistoaineella koko tankin. Saa ne tarrat hiustenkuivaajallakin tai kuumailmapuhaltimella.
Minä olen kahdesti hiekkapuhaltanut jinkun tankin eikä vuoda mistäänpetsku kirjoitti:Ei se tankki hiekkapuhallusta välttämättä kestä.. Lasikuula tai sooda mielummin. Tai sitten vaan vedät maalinpoistoaineella koko tankin. Saa ne tarrat hiustenkuivaajallakin tai kuumailmapuhaltimella.
asd
Viimeksi muokannut sakk3, 19.11.2011 23:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kyllä mutta hio hyvin ja tasasesti. Paras ois tietysti että hioisit pellille asti.sakk3 kirjoitti:Jos hion ton tankin ja sit pystyiskö sprayllä vetää ?
http://www.maalikauppa.org/dupont-centa ... -1035.html
Riittääkö tuata maalia 0,5litraa tankin ja sivukopan maalaamiseen. Ja tarviisko tuohon vetää lakka päälle vai saisko ilmanki lakkaa iha mukavasti kiiltävää pintaa. Eikös se kummiski ollu Dupointin maalit mitä sai mankien värikoodeil?
Riittääkö tuata maalia 0,5litraa tankin ja sivukopan maalaamiseen. Ja tarviisko tuohon vetää lakka päälle vai saisko ilmanki lakkaa iha mukavasti kiiltävää pintaa. Eikös se kummiski ollu Dupointin maalit mitä sai mankien värikoodeil?
Ei me pohojalaasekkaa täyrellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkouret.
0,3 riittää. Ei tarvi välttämättä lakkaa. 
desilläkin tota (ei kovetetta mukana) maalais tankin ja sivukopan, ei kannata netistä tilata vaan hakea jostain lähemmästä "autotarvike" liikkeestä.
Eikä kyllä ainakaan tampereen väriforumissa ollu mankin värikoodeja, ja dupontin jälleenmyyjä
Eikä kyllä ainakaan tampereen väriforumissa ollu mankin värikoodeja, ja dupontin jälleenmyyjä
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
No voi vittu. Mistäköhän värikartasta sais tota rotikan sinistä väriä? Tai sit vaan tekis punamustan. 
Ei me pohojalaasekkaa täyrellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkouret.
http://www.houseofkolor.com/hok/speedsh ... .jsp#kandy Mistähän tuolta löytäis tuon kk07 värikoodin? Sais paikallises autokolari korjaamos/maalaamos tuolla värillä maalauttaa projekti Pv:n tankin ja vannelautaset 
"Sitte kun mun auto on kunnos, niin sielä kuunnellaan Vesku Loiria."