Nyt olis ens tällä ja ens viikolla maalata ekaa kertaa ruiskulla. Elikkäs rungossa on alkuperäset maalit päällä niin käykö siihen kunnon perus ja ton maalipinnan pesu ja kunnollinen putsaus vaikkapa tinnerillä, kun ei tosiaan oo tällä hetkellä oikeen varaa tai paikkaa hiekkapuhallutukseen. Sitten mites noi osat mikkä on maalattu mustalla spraylla niin nitromorssilla pois? Ja mites sitte mustat muovi osat joissa alkuperäset maali mm. sivu- ja lampunkoppa?
Mites ku tota jinkun tankkia oon menny jo hiomaan pellille joistain kohtii ja nyt tuli tilaisuus viedä hiekkapuhallutukseen, niin haittaakos se mitään että oon hionu sitä tankkia pellille?
Ja jos voi niin pitääkö jonkilaine tulppa väsätä siihe tankin reikään?
E: Ja sit viel kun oon nyt hionu pellille asti joistain kohtii niin jos nyt hion muun pinnan sopivasti mutta en pellille niin haittaako sitten lopputulosta jos en ole koko tankkia vetänyt pellille asti?
Viimeksi muokannut Lolletroo, 16.06.2011 01:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras aika kysyä jos huomenna pitäis maalia hakea
Mut mut eiköhän löydy ihan sillä R109 koodilla koska sitä on käytetty monessa hondan moottoripyörässäkin.
Honda Cbr 125r Repsol -06 EX
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Kysäsen viel et mites ku oon tot jinkun tankkii hionu pellille osittain nii nyt jos hion muut alueet ilman et vedän pellille nii haittaako sit uutta maalipintaa?
Onkos kukaan koskaan maalauttanut osia tuolla ylämyllyllä sijaitsevassa Autoväri Hirvosessa tai maalaavatkohan edes siellä mopon osia tai mitään muutakaan? Tuossa linkki http://www.autovari.com/etusivu/ Tulikohan edes oikeaan paikkaan
Kesti kaks sekunttia bongata tosta etusivulta, että maalaavat mopoja. Vaikuttaa laadukkaalta paikalta Ja kyllä noissa firmoissa osataan melkein kaikissa maalata jos sitä tarkoitit.
Kauttamme saat ammattitaitoisen
palvelun ja johtavat maalit
henkilöautoihin, raskaalle kalustolle
sekä moottoripyöriin, mopoihin, pyöriin
ja veneisiin ym.
ainaki jjessee tai tuolta ostaa maalinsa. Katoin nettimoto-ilmotuksesta vaan.
Nyt olisi aikomus ostaa manki ja maalata se niin, mikä maali soveltuu mankin teräsosiiin ja mikä muoviosiin ja millä aineella nuo vanhat maalit olisi hyvä poistaa ja miten esikäsitellä? Mikä lakka pysyy päällä parhaiten?