Sivu 56/100

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 30.10.2014 14:25
Kirjoittaja kurri

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 30.10.2014 14:56
Kirjoittaja eeli
kuinka paljon 110cc kantta tohtii laskea ettei tule ongelmia? ja kansi tulee 110cc pytyn kaveriks :) vai onko tommosta edes järkeä laskea jos sen kummiski laittaa 110cc pytyn kans? tuleeko mitään muuta kun puristuksia lisää?

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 30.10.2014 15:48
Kirjoittaja monsimies
Vääntöjähän siinä pitäs tulla?
Mutta sekään ei oo varmaa.
Joskus kysyin joltain täältä olevalta joka on pelautunut näihin niin 1,5mm on ihan max. Itse en kyllä milliä enempää ottas vaikka varaa oiski. :D

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 30.10.2014 16:11
Kirjoittaja Otskari
Juu elikkäs mulla olis semmone pieni ongelma ton välimalli entisöintiprojun kanssa, että joku on vähän ite väsänny kuppipenkkiä ja päällystettä mutta itse haluaisin vähä alkuperäisemmän tyylisen penkin ni mites se pehmustetaan/verhoillaan se penkki? Ja valmiiks jo kiitoksia vastauksista. (Y)

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 30.10.2014 16:26
Kirjoittaja kurri
Helpointa saada oikeaa muotoa on hankkia kiinamankin uusi penkki ja ottaa siitä tyyny. Uusia päällisiä myydään, mutta sitä ei ole vaikea itsekään ommella. Sitten vaan pingotetaan kasaan ja penkinrungon piikkeihin kangas kiinni. Kuminauhakiinnitystä ei kannata käyttää, se vetää vaahtomuovin kasaan.

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 30.10.2014 22:21
Kirjoittaja vilkku99
Elikkä tilanne on se että mopo sammuu pätkien n.2 km ajon jälkeen ja lähtee käyntiin n.10 sekuntin päästä ja sen jälkeen pystyy ajaa n.500 m. Mopo saa bensaa ja venttiilin väljysten pitäisin olla iha hyvät. Eli missä voisi olla vika? Ylikuumeneeko sähköt jostain? puola? tai toimiiko cdi huonosti? Fiksummat kertokaa !! Mopo on Skyteam Monkey.

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 30.10.2014 22:40
Kirjoittaja vilkku
Kato ettei tulpan johto tai mikään muu johto ota putkeen kiinni.

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 31.10.2014 12:59
Kirjoittaja oykka
Onko puolan maadoituspultin mutteri löystynyt? Eli se jolla on myös jännitteensäädin kiinni

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 31.10.2014 20:22
Kirjoittaja Ventti
Onkos 110cc isovena hyvä 85cc:lle? Vai mitä ehotatte ja meneekö se 110cc venttiilikansi bolttina, ettei tarvihte nokkaketjuu tai yms muuttaa?

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 31.10.2014 22:51
Kirjoittaja Jp55
Miten Jinkun etupään liukuputken saa irti? Yritän etupumpun pohjasta avata sitä kuusiokolopulttia, mutta pyörii tyhjää. :?

E: Ja paljonko kuulia menee yhteensä jinkun etupäähän?

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 01.11.2014 11:10
Kirjoittaja Topzuh
Mitäs ootte tehny ku vauhoin tuossa skytari mankii 305mm takaiskarit vakiotakahaarukalle ja nyt ketjut sahaa tuota eturattaankopan alareunaa.. Kannattaisko hommata jonkunlaine ketjulaahari vai yksinkertasesti rälläköidä vähän sitä kopan alaosaa? Nopeita vastauksia kiitos! :)

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 01.11.2014 12:01
Kirjoittaja monsimies
Jp55 kirjoitti:Miten Jinkun etupään liukuputken saa irti? Yritän etupumpun pohjasta avata sitä kuusiokolopulttia, mutta pyörii tyhjää. :?

Pistät jonkun rätin mutkaan liukuputken, viilapenkkiin kiinni ja käsket kaverinn painaa pumppua sisään ja ite veivaat auki.

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 01.11.2014 16:31
Kirjoittaja Merito99
Millä värimalleilla 90VM Hondaa on tehty?

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 01.11.2014 16:56
Kirjoittaja maukaskurpitsa
Tivoli ja punamusta.

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 01.11.2014 17:00
Kirjoittaja Jaaarkoo
Paljonkos on Välimallin nokka akselissa nostoja?

Kuva

Paljonkos on se saa olla kulunu? :roll:

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 01.11.2014 17:06
Kirjoittaja Jp55
Paljonko Jinkun etupäähän tulee kuulia?

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 01.11.2014 18:08
Kirjoittaja oykka
Jos laittas 72ccn kanssa hondan cdin, niin saisko kulkemaan jotain 55kmh ilman että huutaa kamalasti? Vai ottaako se cdi vasta liian kovilla kierroksilla?

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 02.11.2014 21:33
Kirjoittaja ZombiPanda
Tietääkö kukaan minkä kokoinen on 72cc sylinterinkannen pakoventtiili?

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 02.11.2014 21:40
Kirjoittaja Otskari
Voitteko linkata jonku nettisivun mistä sais takakäsijarrun mankkin?

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 02.11.2014 22:05
Kirjoittaja Micaiz
Eekös tuo wandamotorin nappirajotin sovi mankiin? :oops:
http://www.wandamotor.fi/nappirajoitin- ... uhh599a2t7

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 02.11.2014 22:41
Kirjoittaja Jp55
Kuinka paljon kuuli täytyy olla Jinkun etupäässä? Itsellä on tallessa 34kpl, mutta en oo varma onko osa hukkunut.

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 03.11.2014 01:02
Kirjoittaja vilkku
Miltä mahtas näyttää 4" tuuman vanteessa 130/50-8 rengas vai istuuko kunnolla lainkaan? Kellään omassa mankissa kiinni?

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 03.11.2014 12:24
Kirjoittaja oykka
ZombiPanda kirjoitti:Tietääkö kukaan minkä kokoinen on 72cc sylinterinkannen pakoventtiili?
yleensä 19mm

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 03.11.2014 14:19
Kirjoittaja monsimies
vilkku kirjoitti:Miltä mahtas näyttää 4" tuuman vanteessa 130/50-8 rengas vai istuuko kunnolla lainkaan? Kellään omassa mankissa kiinni?
Hyvältä näyttää, yleisin paketti mitä mankiin saa. :)

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 03.11.2014 17:41
Kirjoittaja Jerppa98
Tietääkö kukaa tekeekö niitä mankin "tehokilpiä" joku uusia taikka onkoo kellään myydä hyväkuntosta :think: ?