Sivu 54/100

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 22.10.2014 15:08
Kirjoittaja oykka
miguzu kirjoitti:Oisko kellään tietoa kuinka paljon voi levittää vakio mankin lautasia että mahtuu vielä vakio swingiin ja ei tarviasis ketulinjaa muuttaa :wink: (Y)
3.75" mahtuu helposti, 4" saattaa mennä mutta voi ottaa ketju kumiin

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 22.10.2014 17:30
Kirjoittaja honkleibomba
Ihtellä 11cm ja jäi tympimään ku ois menny ainaki 12cm.

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 23.10.2014 12:25
Kirjoittaja Tokzz
4" menee vielä kivasti. Saattaa kyllä ketju hakata vanteen reunaa jos vähänki liian löysällä. Kokemusta on.

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 23.10.2014 12:30
Kirjoittaja Järilä
Kertokaas, mikä on helpoin tapa suoristaa hieman vispaava peltivanne?

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 23.10.2014 12:57
Kirjoittaja kurri
kumivasara, tasainen alusta ja sopivan korkuinen puupalikka.

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 23.10.2014 17:27
Kirjoittaja Kepa
Mistähän mahtaa johtua kun vaihdoin 110cc koneeseen uuden männän ja männänrenkaat, nyt kun kasasin niin ei ole puristuksia juurikaan? Tulppa on kireällä, kannen päätypultit kiristetty kunnolla ja kaikki tiivisteet on?

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 23.10.2014 18:04
Kirjoittaja Ventti
Meneekö 85cc sylinterisarja bolttina 50cc koneeseen, vai mitä tarvihtee tehdä?

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 23.10.2014 18:33
Kirjoittaja Erppa
Kepa kirjoitti:Mistähän mahtaa johtua kun vaihdoin 110cc koneeseen uuden männän ja männänrenkaat, nyt kun kasasin niin ei ole puristuksia juurikaan? Tulppa on kireällä, kannen päätypultit kiristetty kunnolla ja kaikki tiivisteet on?
Venttiilit luultavasti kantaa

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 23.10.2014 18:48
Kirjoittaja Mango
Miks ne venat kantaisi jos kepa ei kerran tehnyt kannelle mitään. :roll: Paitsi sitten ne voi vuotaa jos imu-tai pakokanavaan on pudotettu jotain roskaa ja ne päätyi venan väliin.
Oliko kannentiiviste varmasti hyvässä kunnossa?

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 23.10.2014 19:15
Kirjoittaja Kepa
Mango kirjoitti:Miks ne venat kantaisi jos kepa ei kerran tehnyt kannelle mitään. :roll: Paitsi sitten ne voi vuotaa jos imu-tai pakokanavaan on pudotettu jotain roskaa ja ne päätyi venan väliin.
Oliko kannentiiviste varmasti hyvässä kunnossa?
No venttiilinvälykset näytti olevan ok ja kannentiiviste on uusi.

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 23.10.2014 19:26
Kirjoittaja Grin
Ventti kirjoitti:Meneekö 85cc sylinterisarja bolttina 50cc koneeseen, vai mitä tarvihtee tehdä?
Sulla on varmaankin pikkuvenanen kansi niin tämän setin pitäisi mennä suoraan paikoilleen.

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 23.10.2014 19:49
Kirjoittaja Mango
Kepa kirjoitti:
Mango kirjoitti:Miks ne venat kantaisi jos kepa ei kerran tehnyt kannelle mitään. :roll: Paitsi sitten ne voi vuotaa jos imu-tai pakokanavaan on pudotettu jotain roskaa ja ne päätyi venan väliin.
Oliko kannentiiviste varmasti hyvässä kunnossa?
No venttiilinvälykset näytti olevan ok ja kannentiiviste on uusi.
Siis venojen kantaminen, meinaa sitä että venat ei sulkeudu kokonaan.

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 24.10.2014 03:06
Kirjoittaja Mibbe
Mibbe kirjoitti:Eli miten saisin tarakkaa stunttikulmaan ku näyttäs olevan ne kiinnikkeet sillee aika hennot että kärsiikö nykästä :roll: Ja hitsivehkeitä ei oo lähettyvillä millä vois vahventaa. Ja kyseessä on sellane MBF moton tarakka :)
Eikö kukaa tiiä? :|

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 24.10.2014 13:46
Kirjoittaja Föke
Siis tarakan sojottaan ylöspäin?
Mun mielestä olet aika avuton jos et yhtä tarakkaa saa väännettyä(tämän ei sitten ollut tarkoitus loukata ketään!) :roll:

Joko siinä paikallaan taitat sitä, tai ota irti ja vaikka viilapenkin avulla taitat sitä? Ei siihen ole mitään taikasanaa millä se taittuu, tosin kovaan ääneen sarattaminen saattaa helpottaa... :wink:

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 24.10.2014 15:36
Kirjoittaja Merito99
Onko muilla samaa ongelmaa, kun rupesin jo pikkuhiljaa oppimaan keuliin, niin vaihdoin talveksi alle eteen nastat ja taakse Finarin, josta nastat kulunu pois. Niin nyt ei onnistu ollenkaan ja palaa saatana tuohon hermot ja nolottaakin :oops: ???

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 24.10.2014 16:25
Kirjoittaja Makee99
Vaikuttaako muute paljonki käyntii lähtemiseen?
Meinaa vaihdoin suuttimen mankiin ja onnistuin hajottamaan imukaula-kansi kiertee (N)
Ja nyt lähti tosi huonosti käymään kun ajoin hallille sen jossa korjaan (Y)
Meinaan vaa sitä et onkoha joku muu vial ku ei lähe vai vaikuttaako se käyntiin lähtöön :?

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 24.10.2014 17:04
Kirjoittaja monsimies
Imuvuotoahan siitä tulee, voi vaikuttaa käyntiin lähtemiseen.

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 24.10.2014 18:48
Kirjoittaja oykka
Osasiko joku sanoa missä vika:
Mankista palo yhtäkkiä kaikki polttimot, ja vikaa selvitellessä huomasin että jännitteensäätimestä tulee vaan vaihtovirtaa. no vaihtelin polttimot ja samalla karsin turhia sähköjä, ja ostin kaverilta uuden jännärin. No eipä tullut siitäkään kuin vaihtovirtaa. Sitten tilasin wandamotorilta uuden jännitteensäätimen, ja siitä tulee myös ulos pelkkää vaihtovirtaa? Missä voi olla vika? jännitteensäädin on kiinni rungossa, eli maadoitettu.

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 24.10.2014 22:15
Kirjoittaja Ventti
Kummat renkaat olis paremman näköset 3.50 -8 vai 120/70 -8?

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 25.10.2014 10:15
Kirjoittaja oykka
Riippuu vanteestankin. Vakiovanteelle en edea laittaisi tuota 120 leveää vaan 90/65-8.

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 25.10.2014 17:46
Kirjoittaja eeli
http://www.motonet.fi/fi/tuote/492168/P ... ttari-AG-2

voikohan tollasta asentaan masaihin :D

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 25.10.2014 21:07
Kirjoittaja Kepa
Osaisko joku sanoa miten paljon painavampi normi nestekeulaan verrattuna on tommonen mankiin saatava kulta en usd? Ja onko miten erilainen keulia/stunttailla?

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 25.10.2014 21:38
Kirjoittaja Antti14
Manassa ykkösvaihe on tosi lyhyt, ei liiku paljoo mut huutaa mut sit nelosvaihe on aika turha kun huiput menee jo melki kolmosella. Jos laitan pienemmät välit ni ykkösvaihe pidempi vai toisteppäin? :?

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 25.10.2014 23:00
Kirjoittaja Föke
Ei Se vaihteiden välitys miksikään muutu välityksiä vaihtamalla. :roll: Kokonaisvälitys puolestaan muuttuu

Re: Pikkukysymykset

Lähetetty: 25.10.2014 23:13
Kirjoittaja Antti14
Föke kirjoitti:Ei Se vaihteiden välitys miksikään muutu välityksiä vaihtamalla. :roll: Kokonaisvälitys puolestaan muuttuu
Aijaa.. S: mistä mää on tän tiedon repiny et rattaiden vaihdolla saa totakin muutettua.