Sivu 6/6

Re: Roney - 125ST Monkey Build *160cc Gorilla*

Lähetetty: 24.11.2014 10:41
Kirjoittaja Roney
Hoplaa!

Myyntiin koko vehje!

Myös osina vois lähtee,

Tarjouksia koko moposta tai osista voi laittaa YV tai numeroon 0400655938

Re: Roney - 125ST Monkey Build *160cc Gorilla*

Lähetetty: 24.11.2014 14:00
Kirjoittaja toivapo
No jo on mestari.. pikkuhommahan tuo vaan ois ollu :roll:

Re: Roney - 125ST Monkey Build *160cc Gorilla*

Lähetetty: 24.11.2014 15:16
Kirjoittaja Roney
toivapo kirjoitti:No jo on mestari.. pikkuhommahan tuo vaan ois ollu :roll:
Mopo kuopiossa, ite isollakirkolla. Pitää ostaa uus auto niin parikin tonnia auttaa asiaan (Y)