Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Pelperimatias kirjoitti:
. Terän kokoa en nyt muista. Kannattaa olla varovaisia porauksen suhteen, koska itse en ole löytänyt paikkaa jossa myytäisiin efi mankin imukauloja, jos poraus epäonnistuu.
kun tuota ruiskua rupee ottaan osiin,niin missä kannattaa olla varovainen? esim missä kohdin on helposti hajovia osia? tuo ilman putsarin huohotus letkun muovi pätkä ainakin hajoo tosi helposti.
Mistä ton kaapelin sais? Motorpowerilla ei näytä olevan varastossa. Tuolla ohjelmalla ei välttämättä pysty tekeen mitään säätöjä, ainoastaan diagnooseja.
En ole mistään onnistunut löytämään kayo obdkaapelia.
Tuossa softassa on joku remote debuggaus ominaisuus mihin syötetään ip-osoite.
Kenties sitä toiminnallisuutta voisi jotenkin haksata maksimikierrosluvun säätöön, mutta itse en osaa kyllä.
Viimeksi muokannut moped, 22.11.2018 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kannatas varmaan kokeilla self-learningia debug-modessa, mulla ainakin imukaulan poraamisen jälkeen alkoi lyömään lieskaa putkesta ja loppui kun ajoin ton self-learningin.
Pelperimatias kirjoitti:Kannatas varmaan kokeilla self-learningia debug-modessa, mulla ainakin imukaulan poraamisen jälkeen alkoi lyömään lieskaa putkesta ja loppui kun ajoin ton self-learningin.
Tuliko 72 cc:llä vääntöä lisää?
Vääntöä tuli kyllä. Mites toi self-learning debug-mode toimii?
moped kirjoitti:Tässä mopossa on joku debuggausmoodi muuttuneelle ilmansaannille.
Kaasupohjaan -> virta päälle(ei vielä käynnistystä) 1-3 sekunninpäästä kaasu nollaan -> polkaisu käyntiin -> nostaa hiljaa kaasua kunnes vikavalo syttyy -> pitää kaasun paikallaan kunnes vikavalo sammuu -> nostaa taas hiljaa kaasua kunnes vikavalo syttyy ja sit pitää kierrokset kunnes vikavalo sammuu. tekee samaa kunnes on täysikaasulla ja sit hitaasti alaspäin kaasua ja kattoo syttyykö vikavalo.
Mä en saanut kunnolla tehtyä tuota kun kun matalilla kierroksilla vikavalo ei sammu. Ehkä tyhjäkäynti on liian matala tai korkea.
Debugmoodissa ajaessa paukkuu pakoputkessa.
Tehdasresetti on kaasu täysille virta päälle(ei käynnistetä kai) odotetaan 10 sekuntia kaasu nollaan ja sit virta hetken päästä kiinni.