Tosiaan ajattelin hieman kertoa elämästäni ja nykysestä Mankista.
Vuosivuosia sitten alotin tänne jonkun topicin pikkujonnena, mutta se homma tyssäs siihen kun kyseisen mopon laatikko hajos ja tilalle ostettu kone ei paljoa parempi ollu. Meni moti ja rahat.

Pikkujonnen vaatetus ja moppitukka
Se vaihdettiin eteenpäin ja taas oli paljon muita laitteita kunnes tuli taas hommattua paperiton Monkesi tällä kertaa Zongshenin 125cc koneella. Sekin oli hauskaa nii kauan kun sitä kesti. Mopo alotti järjettömän pätkimisen ja sen jälkeen tehtiin kaikkemme, kunnes tajuttiin, että kampurasta kiilanura paskana. Vehkeet taas maailmalle.

Aikaa kulu ja toissakesänä tuli ostettua taas Manki kun kortti jo löyty taskusta, mutta eihän Derbin paskat toiminu. Koneena tais olla perus 110cc loncin, kaasari oli 27mm KF, putkena NHRC ja lauharikin löyty. Ostopäivänä keksiö räjähti 10km ajon jälkeen ja tuli keulittua ensin jostain n.60km/h vauheista ympäri ja sitten hiljasemmasta kun koitin kulmaa hakea. Lohkothan siinä hommassa halkes, koitetitin kemiskiä, mutta ei se kestäny. Uutta konetta ostamaan. Uudella koneella aluks rullattiin ilman ongelmia, mutta sitten kilahti jumiin kuumana kesäpäivänä matkalla kouluun. Iltapäivällä yläkerta auki ja vanhasta koneesta tilalle. Taas mentiin kunnes taas matkalla kouluun ihan yhtäkkiä Manki sammu ja ei enää ikinä käyntiin. Otin tulpan irti ja ventiilihän siihen oli osunu, mutta venttiili oli ehjä, käytin yläkerran auki, säädin venttiilit yms. mutta edelleen pysy käynnissä vaan pari sekuntia. Sekin maailmalle ja vaihdossa tuli Gilsu.

Taas on Mankin aika. Vähän mietittiin kämppiksen kanssa, että jos viimestää enstalveks tehtäs linttapulkat asuntolalle ja aihiona pitää olla manki. Yheltä kaverilta kyselin ja sillä sattu olemaan yks kovin huokeaan hintaan. Jos tarkkoja ollaan nii kyseessä on tässä elämänkerrassa toisena esitelty Manki. Sen kävin siis noutamassa pois ja siitä tää homma on alkunu ja paljoa ei oikeastaan oo edistyny


Tosiaan "hieman" elämäänähny ja rakkaudella rakennettu. Jälkeenpäin ku miettii, nii en keksi hirveästi osia, mitä voin tulevaisuudessak käyttää. Etukeskiö, tankki, penkki, putki ja kaikkea pientä varmaan tulee otettua talteen ja muut talliin, myyntiin ja romukuormaan. Kaikki on myynnissä tosta, jos joku kiinnostaa nii kyselkää. Koneena 50cc puolautomaattikinukkipaska.
Vähän ehin jo suunnitella tulevaisuutta tän kanssa.

Tosiaan jatkot on pakolliset ja noita Derbejä kun sattuu muutama olemaan nii ainahan löytyy myös ylimääräsiä osia niihin. Pienellä muokkauksella sai käymään. Pitäs seuraavana ostaa iskarit ja hitsata kiinnikkeet, koska monoperää tähän ei oo tulossa.
Mielelläni ostan paperillisen rungon, levipellit ja jonkun väh. 125cc koneen, jos jollain on ylimääräsenä
Tulevaisuus:
Tosiaan tuohon Derbin haarukkaan holkit ja iskarin kiinnikkeet
Lyhyet iskarit
USD ja sen madallus. (USD hommattu)
Vähintään 125cc kone.
Levipellit
YMSYMS.
Tässä pääpiirteittään tulevaisuuden suunnitelmat ja mun elämänkerta Mankien kanssa. Tällä hetkellä on menossa yhteensä yheksän projua niin en takaa, että Manki etenee millään yyber nopeudella varsinkin kun pääsen rakentelemaan vaan lomilla ja viikonloppusin
-Emetus
