Expafin:in Rothmans rakentelua
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: Expafin:in Rothmans rakentelua
Kyllä kilikalillakin ihan ok pinnan saa mutta pohjat täytyy olla todella hyvät koska se on ohempaa maalia jolloin virheet näkyy heti.
Pari auton spoileria on tullu kilikalilla maalattua ja sit ruiskulla lakka päälle ja ok on tullu.
Pari auton spoileria on tullu kilikalilla maalattua ja sit ruiskulla lakka päälle ja ok on tullu.
Re: Expafin:in Rothmans rakentelua
ei tästä vehkeestä spraytä löydy
ihan kestävää pulverimaalia on!
Logiikkahan on, että positiivisuus on negatiivisuuden raiskausta, mutta miksei myös negatiivisuus voisi olla positiivisuuden raiskausta?
Nykyiset lelut:Honda monkey Rothmans 88, HusQvarna SMS -10 & China Mönkijä 110cc 3valve.
Nykyiset lelut:Honda monkey Rothmans 88, HusQvarna SMS -10 & China Mönkijä 110cc 3valve.
Re: Expafin:in Rothmans rakentelua
Expafin kirjoitti:ei tästä vehkeestä spraytä löydyihan kestävää pulverimaalia on runko ynm!
Logiikkahan on, että positiivisuus on negatiivisuuden raiskausta, mutta miksei myös negatiivisuus voisi olla positiivisuuden raiskausta?
Nykyiset lelut:Honda monkey Rothmans 88, HusQvarna SMS -10 & China Mönkijä 110cc 3valve.
Nykyiset lelut:Honda monkey Rothmans 88, HusQvarna SMS -10 & China Mönkijä 110cc 3valve.
Re: Expafin:in Rothmans rakentelua
Tähän vastasin että kyllä kilikalillakin onnistuu.Expafin kirjoitti:Pitäisi tehdä uudet kiinnikkeet kun nykyiset liian väljät...ja kiitos!
Oon alkanu miettiä tota sinisten osien maalausta, niin onnistuiskohan silleen että hakis vaa ponnepulloon ja vanhan maalin päälle vetäs, kun ei hiomaan oikein kiinnostas alkaa.. tottakai 2k lakka tulis vielä päälle!
ja valkoiset osat ajattelin pestä jollain liuotinaineella esim tinnerillä,
Re: Expafin:in Rothmans rakentelua
Tänään kävin tallissa tauon jälkeen taas tutkimassa, kun uusi kilpikin oli konttorille päivällä tullut.
Noh onhan se uusi aina uutta
mukavasti piristi työpäivää kun sais vähän asennellakkin välillä...
Myös pyynnöstä vähän kohensin tuon lampunkopan ryhtiä, purin ja kasasin mittarinston uudelleen kun kolisi ja tottakai muuta pientä esim se kilpi
Tässä kuvaa mitä tänään edistyttiin!


Seuraavaksi odottelen ilmanputsaria kiinasta ja kone pitäisi loman aikana nostaa pöydälle ja tutkia vaihteisto ynm..
Eihän tämä nyt loppuunsa ole oikeastaan muuttunut viimetalveen verrattuna?

Noh onhan se uusi aina uutta
Myös pyynnöstä vähän kohensin tuon lampunkopan ryhtiä, purin ja kasasin mittarinston uudelleen kun kolisi ja tottakai muuta pientä esim se kilpi
Tässä kuvaa mitä tänään edistyttiin!


Seuraavaksi odottelen ilmanputsaria kiinasta ja kone pitäisi loman aikana nostaa pöydälle ja tutkia vaihteisto ynm..
Eihän tämä nyt loppuunsa ole oikeastaan muuttunut viimetalveen verrattuna?

Logiikkahan on, että positiivisuus on negatiivisuuden raiskausta, mutta miksei myös negatiivisuus voisi olla positiivisuuden raiskausta?
Nykyiset lelut:Honda monkey Rothmans 88, HusQvarna SMS -10 & China Mönkijä 110cc 3valve.
Nykyiset lelut:Honda monkey Rothmans 88, HusQvarna SMS -10 & China Mönkijä 110cc 3valve.
Re: Expafin:in Rothmans rakentelua
Tämä on kyllä hieno.
Käännä tankoa vähän itseenpäin. 
-Let the good times roll-
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126
-
honkleibomba
- Viestit: 497
- Liittynyt: 10.02.2014 19:56
- Paikkakunta: Galapakos saari
Re: Expafin:in Rothmans rakentelua
Nii onko tos koneessa jotai hämminkiä ku rupeet lohkoja leväyttää? Ei sitä toimivaa kannata purkaa 
Re: Expafin:in Rothmans rakentelua
Venat vuotaa ja nelonen hyppää sillon tällön vapaalle ellei rusauta kunnolla silmään.. 
ja kiitos
ja kiitos
Logiikkahan on, että positiivisuus on negatiivisuuden raiskausta, mutta miksei myös negatiivisuus voisi olla positiivisuuden raiskausta?
Nykyiset lelut:Honda monkey Rothmans 88, HusQvarna SMS -10 & China Mönkijä 110cc 3valve.
Nykyiset lelut:Honda monkey Rothmans 88, HusQvarna SMS -10 & China Mönkijä 110cc 3valve.