Expafin:in Rothmans rakentelua

Monkey-projektit.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
rocket
Viestit: 424
Liittynyt: 25.11.2013 10:29
Paikkakunta: Vaasa

Re: Expafin:in Rothmans rakentelua

Viesti Kirjoittaja rocket »

Kyllä kilikalillakin ihan ok pinnan saa mutta pohjat täytyy olla todella hyvät koska se on ohempaa maalia jolloin virheet näkyy heti.
Pari auton spoileria on tullu kilikalilla maalattua ja sit ruiskulla lakka päälle ja ok on tullu.
Expafin
Viestit: 99
Liittynyt: 03.09.2014 22:03
Paikkakunta: Kainuu

Re: Expafin:in Rothmans rakentelua

Viesti Kirjoittaja Expafin »

ei tästä vehkeestä spraytä löydy :D ihan kestävää pulverimaalia on!
Logiikkahan on, että positiivisuus on negatiivisuuden raiskausta, mutta miksei myös negatiivisuus voisi olla positiivisuuden raiskausta?

Nykyiset lelut:Honda monkey Rothmans 88, HusQvarna SMS -10 & China Mönkijä 110cc 3valve.
Expafin
Viestit: 99
Liittynyt: 03.09.2014 22:03
Paikkakunta: Kainuu

Re: Expafin:in Rothmans rakentelua

Viesti Kirjoittaja Expafin »

Expafin kirjoitti:ei tästä vehkeestä spraytä löydy :D ihan kestävää pulverimaalia on runko ynm!
Logiikkahan on, että positiivisuus on negatiivisuuden raiskausta, mutta miksei myös negatiivisuus voisi olla positiivisuuden raiskausta?

Nykyiset lelut:Honda monkey Rothmans 88, HusQvarna SMS -10 & China Mönkijä 110cc 3valve.
rocket
Viestit: 424
Liittynyt: 25.11.2013 10:29
Paikkakunta: Vaasa

Re: Expafin:in Rothmans rakentelua

Viesti Kirjoittaja rocket »

Expafin kirjoitti:Pitäisi tehdä uudet kiinnikkeet kun nykyiset liian väljät... :D ja kiitos!
Oon alkanu miettiä tota sinisten osien maalausta, niin onnistuiskohan silleen että hakis vaa ponnepulloon ja vanhan maalin päälle vetäs, kun ei hiomaan oikein kiinnostas alkaa.. tottakai 2k lakka tulis vielä päälle!
ja valkoiset osat ajattelin pestä jollain liuotinaineella esim tinnerillä,
Tähän vastasin että kyllä kilikalillakin onnistuu.
Expafin
Viestit: 99
Liittynyt: 03.09.2014 22:03
Paikkakunta: Kainuu

Re: Expafin:in Rothmans rakentelua

Viesti Kirjoittaja Expafin »

Tänään kävin tallissa tauon jälkeen taas tutkimassa, kun uusi kilpikin oli konttorille päivällä tullut.
Noh onhan se uusi aina uutta :D mukavasti piristi työpäivää kun sais vähän asennellakkin välillä... :smoke:
Myös pyynnöstä vähän kohensin tuon lampunkopan ryhtiä, purin ja kasasin mittarinston uudelleen kun kolisi ja tottakai muuta pientä esim se kilpi 8)
Tässä kuvaa mitä tänään edistyttiin!
Kuva

Kuva
Seuraavaksi odottelen ilmanputsaria kiinasta ja kone pitäisi loman aikana nostaa pöydälle ja tutkia vaihteisto ynm.. :)

Eihän tämä nyt loppuunsa ole oikeastaan muuttunut viimetalveen verrattuna?
Kuva
Logiikkahan on, että positiivisuus on negatiivisuuden raiskausta, mutta miksei myös negatiivisuus voisi olla positiivisuuden raiskausta?

Nykyiset lelut:Honda monkey Rothmans 88, HusQvarna SMS -10 & China Mönkijä 110cc 3valve.
ZJ90
Viestit: 1063
Liittynyt: 27.12.2014 01:41
Paikkakunta: Hvesi

Re: Expafin:in Rothmans rakentelua

Viesti Kirjoittaja ZJ90 »

Tämä on kyllä hieno. (Y) Käännä tankoa vähän itseenpäin. ;)
-Let the good times roll-
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126
honkleibomba
Viestit: 497
Liittynyt: 10.02.2014 19:56
Paikkakunta: Galapakos saari

Re: Expafin:in Rothmans rakentelua

Viesti Kirjoittaja honkleibomba »

Nii onko tos koneessa jotai hämminkiä ku rupeet lohkoja leväyttää? Ei sitä toimivaa kannata purkaa :D
Expafin
Viestit: 99
Liittynyt: 03.09.2014 22:03
Paikkakunta: Kainuu

Re: Expafin:in Rothmans rakentelua

Viesti Kirjoittaja Expafin »

Venat vuotaa ja nelonen hyppää sillon tällön vapaalle ellei rusauta kunnolla silmään.. :D
ja kiitos :D
Logiikkahan on, että positiivisuus on negatiivisuuden raiskausta, mutta miksei myös negatiivisuus voisi olla positiivisuuden raiskausta?

Nykyiset lelut:Honda monkey Rothmans 88, HusQvarna SMS -10 & China Mönkijä 110cc 3valve.
Vastaa Viestiin