Tähän mennessä tehtyjä osia, jotka näkyy kyllä kuvissakin:
-Takahaarukka, jotain luokkaa +26. Pituus määräytyi siten että noilla jousillla tulee oikean korkuinen
http://aijaa.com/img/b/00981/13020228.jpg
-Pohjapanssari/jalkatappi/sivujalkarunko. Sivujalka tulee luutavasti pysymään ylhäällä magneetilla kun ei noin lyhyeen jalkaa oikeen saa jousta järkevästi.
http://aijaa.com/img/b/00634/13020226.jpg
http://aijaa.com/img/b/00112/13020227.jpg
-Ilmansuodatinkotelo, lähinnä vaan koriste, sisällä vakio suodatin.
http://aijaa.com/img/b/00665/13020225.jpg
-Lampunkiinnikkeet
http://aijaa.com/img/b/00556/13020224.jpg
-Sivukoppa
http://aijaa.com/img/b/00866/13020221.jpg
-Keulan madallus, keula siis madallettu ihan perinteisesti lyhentämällä, sekä hitsaamalla tolle alaholkille stopparit jotta "esijännitys" kiristyy siten että joustoa jää 1cm ja on erittäin jäykkä. Kuvasta selvii enemmän.
http://aijaa.com/img/b/00468/13020222.jpg
http://aijaa.com/img/b/00320/13020223.jpg
-Tarakkaa aloitettu, ei tuu jäämään todellakaan ton muotokseksi, luutasti tulee ylhäältäpäin katsottuna timantin muotoinen tehtynä tosta samasta neliöputkesta josta muutkin osat, muuten aika samanlainen kuin hondan vakiotarakka. Ja tietenkin kiinnikkeet kaljakorille.
-Vaihdepoljin/vaidekeppi, en oo vielä päättäny minkälainen tulee, luutavasti vaan perus poljin. Multa löytyis kyllä pääkallovaidekepin nuppi joka tohon tulisi
http://aijaa.com/img/b/00075/13020229.jpg
Ideat ja kommentit erittäin tervetulleita, päivittelen sitä mukaan mitä edistyy.





















