Pikkukysymykset
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Pikkukysymykset
Mikä mahtaa olla vikana? Kylmällä koneella toimii lähes täydellisesti ja myös lämpimänä, mutta kun lähet ajamaan n.2km yhteen putkeen niin manki rupeaa booamaan ja röpöttää ja joskus sammuu. Ja lähtee jotenkin käyntiin sen jälkeen mutta röpöttää, ja joutuu polkemaan aika kovasti että lähtee lämpimänä käyntiin. Oon säädelly kaasari, vaihtanu cdi, vaihtanu sytytyskäämin, ja tulppa on uusi.
Nelari ei kummiskaan helari.
-
TheM0nkeyman5130
- Viestit: 73
- Liittynyt: 07.04.2012 22:18
Re: Pikkukysymykset
Voisko venttiilien välykset vaikuttaa tohon? Kokeile ainaki säätää ne.
Re: Pikkukysymykset
Miksi en saa mg:n ja keskimmäistä lohkoa kiinni toisiinsa, kun alkaa kiristämään niin kampiakseli- ja vaihteisto menee jumiin? Kaikki osat on paikoillaan.
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
-
honkleibomba
- Viestit: 497
- Liittynyt: 10.02.2014 19:56
- Paikkakunta: Galapakos saari
Re: Pikkukysymykset
On kyllä pikkasenverta outoa että kampura menee jumiin ku lyöt lohkot kiinni se on kummiskin vain laakereitten varassa eikä millään tavalla yhteydessä vielä vaihelaatikkoon... 
Re: Pikkukysymykset
Onko sulla öljypumppu paikoillaan sillä jos sen akseli ei mene loveensa niin lohkot rupeaa menemään vinoon joka taas saattaisi olla syynä jumiutumiselle?
Hyvä ja Halpa
Re: Pikkukysymykset
Öljypumppu on paikallaan, mutta en saa menemään sitä akselia sinne öljypumppuun.
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
Re: Pikkukysymykset
[quote="eeli"]Sanokaapa miten ton tiivisteen sais tuohon kohokammion koloon sillaa ettei sitä tarvis väkisin siihen survoa vaan se menis siihen ihan helposti ilman mitään ongelmia! Nyt niinku kuvasta näätte niin ihan ku tuo tiiviste olis venynny tai jotain nii saisko sen palautettua jotenkin normaalin kokoon että se sopis tuohon
Mikuni vm22 kyseessä?Itsellä samanlainen tiiviste ollut uudesta asti.
Mikuni vm22 kyseessä?Itsellä samanlainen tiiviste ollut uudesta asti.
110cc jinkku ja 125cc minirossi
Re: Pikkukysymykset
Lisätääs vielä. Otin öljypumpun kaikki osat pois paikaltaan, mutta menee silti jumiin kun kiristää? Voiko se tehdä ton, kun laitoin Lifanin koneen vaihteistoon puolet osista aidosta koneesta, samanlaisia osat kyllä oli. Vaihteisto j kampura pyörii hyvin kunnes laittaa keskimmäisen lohkon kiinni.JakkeX kirjoitti:Miksi en saa mg:n ja keskimmäistä lohkoa kiinni toisiinsa, kun alkaa kiristämään niin kampiakseli- ja vaihteisto menee jumiin? Kaikki osat on paikoillaan.
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
Re: Pikkukysymykset
JakkeX kirjoitti:Lisätääs vielä. Otin öljypumpun kaikki osat pois paikaltaan, mutta kampura menee silti jumiin kun kiristää? Voiko se tehdä ton, kun laitoin Lifanin koneen vaihteistoon puolet osista aidosta koneesta, samanlaisia osat kyllä oli. Vaihteisto j kampura pyörii hyvin kunnes laittaa keskimmäisen lohkon kiinni.JakkeX kirjoitti:Miksi en saa mg:n ja keskimmäistä lohkoa kiinni toisiinsa, kun alkaa kiristämään niin kampiakseli- ja vaihteisto menee jumiin? Kaikki osat on paikoillaan.
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
Re: Pikkukysymykset
Mitenkäs porukka on tehny pyttyihi 49cc merkintöjä? 
Re: Pikkukysymykset
Ideoita väljistyneen takakeskiön laakeripesän korjaukseen?
Ei mitkään kaljatölkki patentit päivää kauemmin kestä.
Kemiallista metallia?
Ei mitkään kaljatölkki patentit päivää kauemmin kestä.
Kemiallista metallia?
Olen tossun päällä, en alla.
- Ex Honda Monkey -97 Black&White
- Ex Jincheng Monkey -05
- Ex Honda Monkey -91
- Ex Skyteam Monkey -08
- Ex Baotian Monkey
- Ex Honda Monkey -97 Black&White
- Ex Jincheng Monkey -05
- Ex Honda Monkey -91
- Ex Skyteam Monkey -08
- Ex Baotian Monkey
Re: Pikkukysymykset
Pistepuikko ja luja kierre/laakerilukite. Mulla ainakin hondassa kesti myyntiin asti uusilla laakereilla ja ukon volvossa joskus ennenmuinon taka-akselissa samanalainen "korjaus". Eli siis pistepuikolla lyöt keskelle laakeripesää kuoppia, jolloin ympäriltä nousee vähän tavaraa mikä auttaa pitämään paikoillaan laakerin. Lyöt vaikka 8-10 reikää ja sitten uus laakeri kiinni kierrelukitetta laittaen väliin.
Suzuki PV 50 -97, Honda Monkey Z50JM -92
-
oooooooooo10
- Viestit: 12
- Liittynyt: 27.03.2014 19:57
Re: Pikkukysymykset
Osaisko joku kertoa miten tollasta käytetään/kytketään --> http://www.moposport.fi/fi/rajoitin-on- ... BQnx7st2Qw
Re: Pikkukysymykset
Mikä mankissa voi olla vikana jos ei väännä ja pitää epämäärästä ääntä? 
Re: Pikkukysymykset
Jos nakuttaa ni säädä venttiilit
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Re: Pikkukysymykset
Moi ostin morpowerilta keulan mutta se on liian korkea miten saisin madallettua sitä?
Re: Pikkukysymykset
Minkälaisen keulan?
Re: Pikkukysymykset
Mikä on kaverin mankissa vikana kun on laiska ja kulkee just 35km/h vakio välit yms.
Re: Pikkukysymykset
Kiinalainen vai honda, ja mikä vm?
Re: Pikkukysymykset
Mistäköhän mahtais saada 22mm "JingKeen" suuttimia?
Kierre siinä on 7mm, gurtner tyyppinen, mistään en oo löytäny :/
Kierre siinä on 7mm, gurtner tyyppinen, mistään en oo löytäny :/
Kyllä siitä mennään!