korjatkaa toki jos olen väärässä
Honda Monkey -77 entisöinti
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
-
Jarzamaza97
- Viestit: 90
- Liittynyt: 14.02.2013 16:52
- Paikkakunta: Tervola
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
itselläni on semmonen muistikuva ettei mitään nuista maaleista saa vanhalla värikoodilla... ainakin olen kuullut näin. pitää vissin olla ral-koodi tai sitten sekoittaa ite tai antaa maalaamon huoleksi
korjatkaa toki jos olen väärässä
korjatkaa toki jos olen väärässä
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
Jahas, vihdoin projekti edistyy...
Nyt on maalarilta tullut pikkutankki, etupää, runko, taka-haarukka. Vanteet ja keskiöt maaliin vielä, niin pääsee kasaileen.
Mistään ei ole tullut vastaan pikkutankkisen sarvien alumiinista yhdyskappaletta. Sitä, joka tulee kiinni ylä t-kappaleeseen. Ei kellään sattuis löytyyn sellaista ylimääräisenä?
-Pete
Nyt on maalarilta tullut pikkutankki, etupää, runko, taka-haarukka. Vanteet ja keskiöt maaliin vielä, niin pääsee kasaileen.
Mistään ei ole tullut vastaan pikkutankkisen sarvien alumiinista yhdyskappaletta. Sitä, joka tulee kiinni ylä t-kappaleeseen. Ei kellään sattuis löytyyn sellaista ylimääräisenä?
-Pete
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
laita ihmeessä kuvaa! 
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
Yes, löysin hyväkuntoisen sarvien alumiinisen yhdyskappaleen. On tää foorumi vaan tosi hyvä juttu!
Nyt kun aikaa tulee, niin pääsee kasaamaan. Otan samalla taas kuvia.
Nyt kun aikaa tulee, niin pääsee kasaamaan. Otan samalla taas kuvia.
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
Kuinkas on projekti kuluneen viikon aikana edistyny ?
Amispop never stop !
Vempaimet:
Projekti: Monkey vm.1990 TIVOLI
Honda CRF 150R vm.2009 ex.
Ktm Duke 125 vm.2012
Vempaimet:
Projekti: Monkey vm.1990 TIVOLI
Honda CRF 150R vm.2009 ex.
Ktm Duke 125 vm.2012
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
No, eipä ole edistynyt. Aikapula.
Osat pitäisi olla kasassa, mutta nytkin seuraavat viikot ihan täynnä muuta. Voi mennä kasaaminen loppusyksylle/talvelle.
Osat pitäisi olla kasassa, mutta nytkin seuraavat viikot ihan täynnä muuta. Voi mennä kasaaminen loppusyksylle/talvelle.
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
Se on juu ärsyttävää... itekkään saanu projektille kesän aikana tehtyä mitään ku oli niin paljo menoa.
Amispop never stop !
Vempaimet:
Projekti: Monkey vm.1990 TIVOLI
Honda CRF 150R vm.2009 ex.
Ktm Duke 125 vm.2012
Vempaimet:
Projekti: Monkey vm.1990 TIVOLI
Honda CRF 150R vm.2009 ex.
Ktm Duke 125 vm.2012
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
Se on harmi 
"Omani on melko löysä ja jotkut on saatanan jäykkiä."
juha ei ole stuntajaminen
juha ei ole stuntajaminen
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
Vihdoin sain aikaa ruveta kasaileen projektia. Laitan kuvia, kun ehdin.
Meinasin ruveta maalaan takaiskareiden ylä- ja alapäitä, kun totesin, että takaiskareissa ei ole mitään iskunvaimennusta. Onkohan aikoinaan ollutkaan? Esim edessähän on pelkät jouset.
-Pete
Meinasin ruveta maalaan takaiskareiden ylä- ja alapäitä, kun totesin, että takaiskareissa ei ole mitään iskunvaimennusta. Onkohan aikoinaan ollutkaan? Esim edessähän on pelkät jouset.
-Pete
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
Kuvia lisätty kansioon:
https://plus.google.com/photos/11238505 ... hpe8ir_4YQ
https://plus.google.com/photos/11238505 ... hpe8ir_4YQ
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
Hienolta näyttää 
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
jep, mutta näihin ei taida kuulua tuollainen lampunkoppa..?
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
Ei kuulu olla juuri mitään vaimennusta jousien lisäksi (ainakin kaikki ne jotka olen itse purkanut, ovat olleet ilman vaimennusta). Oikein vanhat/käytetyt takaiskarit ovat myös tosi kuluneet sieltä liikkuvan keskiakselin juuresta ja sitten ne klappaavat vähän. Eli tarkista vielä sen alueen kunto ennen kuin kasaat.PeteK2 kirjoitti:Vihdoin sain aikaa ruveta kasaileen projektia. Laitan kuvia, kun ehdin.
Meinasin ruveta maalaan takaiskareiden ylä- ja alapäitä, kun totesin, että takaiskareissa ei ole mitään iskunvaimennusta. Onkohan aikoinaan ollutkaan? Esim edessähän on pelkät jouset.
-Pete
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
tulee ihan hemmetin komee. 
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
Kyllä toi Monkeyn koppa on, mutta -77:ssa oli aikoinaan se kumikoppa, mikä oli esim Raisussakin. Mä vaan en halua sellaista ja koska ihan kaikkia huonokuntoisia osia ei enää saa, niin luovuin ajatuksesta (joka hetken aikaa oli), että tekisin täysin originaalin. Nyt siis tehdään mahdollisimman lähelle alkuperäistä, mutta kuitenkin käyttökunnostuksena ja niin, että miellyttää omaa silmää. Esim tuon takatarakan saatan laittaa takaisin, vaikka ei Monkeyn osa olekaan. Katsotaan, kun pääsen siihen vaiheeseen asti.Tomppa99 kirjoitti:jep, mutta näihin ei taida kuulua tuollainen lampunkoppa..?
Kiitoksia onkimadolle takaiskaritiedoista. Hyväkuntoiset nämä muuten ovat, joten laitan takaisin paikalle.
-Pete
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
Projekti etenee...
Näyttää jo aikas hyvältä mun silmään.
Näyttää jo aikas hyvältä mun silmään.
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
Valmis!
Ja tästä lähdettiin vuosi sitten:
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
Ja tässä vielä studiokuva.
Re: Honda Monkey -77 entisöinti
Todella hieno
tähän sopis paremmin chengshin tai goldenboy merkkiset orkkisrenkaan kopiot
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke