Honda Monkey -77 entisöinti

Monkey-projektit.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Jarzamaza97
Viestit: 90
Liittynyt: 14.02.2013 16:52
Paikkakunta: Tervola

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja Jarzamaza97 »

itselläni on semmonen muistikuva ettei mitään nuista maaleista saa vanhalla värikoodilla... ainakin olen kuullut näin. pitää vissin olla ral-koodi tai sitten sekoittaa ite tai antaa maalaamon huoleksi :think:
korjatkaa toki jos olen väärässä
PeteK2
Viestit: 19
Liittynyt: 26.01.2014 23:38
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja PeteK2 »

Jahas, vihdoin projekti edistyy...

Nyt on maalarilta tullut pikkutankki, etupää, runko, taka-haarukka. Vanteet ja keskiöt maaliin vielä, niin pääsee kasaileen.
Mistään ei ole tullut vastaan pikkutankkisen sarvien alumiinista yhdyskappaletta. Sitä, joka tulee kiinni ylä t-kappaleeseen. Ei kellään sattuis löytyyn sellaista ylimääräisenä?

-Pete
Minkey
Viestit: 1019
Liittynyt: 11.07.2013 10:22
Paikkakunta: Turku

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja Minkey »

laita ihmeessä kuvaa! (Y)
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
PeteK2
Viestit: 19
Liittynyt: 26.01.2014 23:38
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja PeteK2 »

Yes, löysin hyväkuntoisen sarvien alumiinisen yhdyskappaleen. On tää foorumi vaan tosi hyvä juttu! :)
Nyt kun aikaa tulee, niin pääsee kasaamaan. Otan samalla taas kuvia.
M0NK3Y00
Viestit: 64
Liittynyt: 04.10.2013 20:19
Paikkakunta: Karvia

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja M0NK3Y00 »

Kuinkas on projekti kuluneen viikon aikana edistyny ?
Amispop never stop !

Vempaimet:
Projekti: Monkey vm.1990 TIVOLI
Honda CRF 150R vm.2009 ex.
Ktm Duke 125 vm.2012
PeteK2
Viestit: 19
Liittynyt: 26.01.2014 23:38
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja PeteK2 »

No, eipä ole edistynyt. Aikapula.
Osat pitäisi olla kasassa, mutta nytkin seuraavat viikot ihan täynnä muuta. Voi mennä kasaaminen loppusyksylle/talvelle. :(
M0NK3Y00
Viestit: 64
Liittynyt: 04.10.2013 20:19
Paikkakunta: Karvia

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja M0NK3Y00 »

Se on juu ärsyttävää... itekkään saanu projektille kesän aikana tehtyä mitään ku oli niin paljo menoa.
Amispop never stop !

Vempaimet:
Projekti: Monkey vm.1990 TIVOLI
Honda CRF 150R vm.2009 ex.
Ktm Duke 125 vm.2012
Santzu
Viestit: 357
Liittynyt: 07.07.2012 20:20
Paikkakunta: Kuopio

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja Santzu »

Se on harmi :(
"Omani on melko löysä ja jotkut on saatanan jäykkiä."
juha ei ole stuntajaminen
PeteK2
Viestit: 19
Liittynyt: 26.01.2014 23:38
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja PeteK2 »

Vihdoin sain aikaa ruveta kasaileen projektia. Laitan kuvia, kun ehdin.

Meinasin ruveta maalaan takaiskareiden ylä- ja alapäitä, kun totesin, että takaiskareissa ei ole mitään iskunvaimennusta. Onkohan aikoinaan ollutkaan? Esim edessähän on pelkät jouset.

-Pete
PeteK2
Viestit: 19
Liittynyt: 26.01.2014 23:38
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja PeteK2 »

Minkey
Viestit: 1019
Liittynyt: 11.07.2013 10:22
Paikkakunta: Turku

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja Minkey »

Hienolta näyttää (Y)
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Tomppa99
Viestit: 947
Liittynyt: 06.12.2013 20:14
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja Tomppa99 »

jep, mutta näihin ei taida kuulua tuollainen lampunkoppa..?
"Ei ole olemassa esteitä, on pelkkiä hidasteita"

Honda monkey -90 "Paranneltu orkkis"
onkimato
Viestit: 2006
Liittynyt: 21.07.2011 17:11
Viesti:

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja onkimato »

PeteK2 kirjoitti:Vihdoin sain aikaa ruveta kasaileen projektia. Laitan kuvia, kun ehdin.

Meinasin ruveta maalaan takaiskareiden ylä- ja alapäitä, kun totesin, että takaiskareissa ei ole mitään iskunvaimennusta. Onkohan aikoinaan ollutkaan? Esim edessähän on pelkät jouset.

-Pete
Ei kuulu olla juuri mitään vaimennusta jousien lisäksi (ainakin kaikki ne jotka olen itse purkanut, ovat olleet ilman vaimennusta). Oikein vanhat/käytetyt takaiskarit ovat myös tosi kuluneet sieltä liikkuvan keskiakselin juuresta ja sitten ne klappaavat vähän. Eli tarkista vielä sen alueen kunto ennen kuin kasaat.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
nikke67
Viestit: 1
Liittynyt: 10.07.2014 13:39

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja nikke67 »

tulee ihan hemmetin komee. (Y)
PeteK2
Viestit: 19
Liittynyt: 26.01.2014 23:38
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja PeteK2 »

Tomppa99 kirjoitti:jep, mutta näihin ei taida kuulua tuollainen lampunkoppa..?
Kyllä toi Monkeyn koppa on, mutta -77:ssa oli aikoinaan se kumikoppa, mikä oli esim Raisussakin. Mä vaan en halua sellaista ja koska ihan kaikkia huonokuntoisia osia ei enää saa, niin luovuin ajatuksesta (joka hetken aikaa oli), että tekisin täysin originaalin. Nyt siis tehdään mahdollisimman lähelle alkuperäistä, mutta kuitenkin käyttökunnostuksena ja niin, että miellyttää omaa silmää. Esim tuon takatarakan saatan laittaa takaisin, vaikka ei Monkeyn osa olekaan. Katsotaan, kun pääsen siihen vaiheeseen asti.

Kiitoksia onkimadolle takaiskaritiedoista. Hyväkuntoiset nämä muuten ovat, joten laitan takaisin paikalle.

-Pete
PeteK2
Viestit: 19
Liittynyt: 26.01.2014 23:38
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja PeteK2 »

Projekti etenee...
Näyttää jo aikas hyvältä mun silmään. :)
Honda Monkey.jpg
PeteK2
Viestit: 19
Liittynyt: 26.01.2014 23:38
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja PeteK2 »

Valmis! :D
Monkey valmiina_480.JPG
Ja tästä lähdettiin vuosi sitten:
Monkey 3_460.JPG
PeteK2
Viestit: 19
Liittynyt: 26.01.2014 23:38
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja PeteK2 »

Ja tässä vielä studiokuva. :)
Monkey harmaa tausta ilman nimiä_640.jpg
Minkey
Viestit: 1019
Liittynyt: 11.07.2013 10:22
Paikkakunta: Turku

Re: Honda Monkey -77 entisöinti

Viesti Kirjoittaja Minkey »

Todella hieno (Y) tähän sopis paremmin chengshin tai goldenboy merkkiset orkkisrenkaan kopiot
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Vastaa Viestiin