Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
W kirjoitti:Tänään tuli keulittua aika pahasti ympäri. ---> keulin jonkun 50metriä ja sitten meni ympäri, itse lensin polvilleni maahan ja mopo lipsahti käsistä, ja jatkoi matkaa ojan pohjalle. Ojassa oli vieläpä vettä noin 10 senttiä. Pääasia ettei mopedi hajonnu.
Kuinka sä sitte oikein kaaduit et kävi noin hyvä tuuri,eli misä kulmas se ojaan meni?
W kirjoitti:Tänään tuli keulittua aika pahasti ympäri. ---> keulin jonkun 50metriä ja sitten meni ympäri, itse lensin polvilleni maahan ja mopo lipsahti käsistä, ja jatkoi matkaa ojan pohjalle. Ojassa oli vieläpä vettä noin 10 senttiä. Pääasia ettei mopedi hajonnu.
Kuinka sä sitte oikein kaaduit et kävi noin hyvä tuuri,eli misä kulmas se ojaan meni?
Oli vauhtia sen verran paljon, että mopo vaan pomppi sinne ojaan. sitten ku nousin ylös ja katoin ojaan, niin siellähän se oli veden ja mudan seassa kyljelteen.
menin kerran skootterilla vakio reittiä yhdelle kaverilleni, siinä on sellanen tasanen ruohikko mistä aina vedän, no 60km/h lasissa, siihen oltiin juuri kaivettu oja, no tietty siihen ojaan, siitä stongan yli maahan, pieniä ruhjeita vaan ja skootteri ei edes kaatunu ku eturengas uppos mutaa aika ruhtinaalisesti, mua vitutti siinä tilanteessa niin pahasti että vedin tupakan ja huusin kurkku suorana, ei varsinaisesti sattunu mutta kun skootteri ei edes voinu kaatua [/b]
juu nyt kyl vituttaa saatanasti... kaveri oli ajanu äske peeveellä jonku auton kylkee... kaveri saman tien vietiin mikkelin sairaalaan eikä kuulemma tunne jalkojaan ja saattaa halvaantua
HND kirjoitti:juu nyt kyl vituttaa saatanasti... kaveri oli ajanu äske peeveellä jonku auton kylkee... kaveri saman tien vietiin mikkelin sairaalaan eikä kuulemma tunne jalkojaan ja saattaa halvaantua
Oliko risteyksestä menny auton kylkeen vai mitenkä?
HND kirjoitti:juu nyt kyl vituttaa saatanasti... kaveri oli ajanu äske peeveellä jonku auton kylkee... kaveri saman tien vietiin mikkelin sairaalaan eikä kuulemma tunne jalkojaan ja saattaa halvaantua
Tosta tulee vaan mieleen et mitäs jos omalle kohdalle tapahtuu samal taval,tos on taas hyvä esimerkki et liiallinen varovaisuus kaupungis ajelles ei oo mitnekää väärin
Oliko risteyksestä menny auton kylkeen vai mitenkä?
en oo varma mut kai se oli yhen kioskin eessä olevas risteykses ollu.. huomenna kuulee varmaa enemmän mitä on käyny..
Jincheng ;) kirjoitti:Foorumilla voi lesota niin paljon kun tykkää,mutta kaikkea ei kannata uskoa..tarkennas hieman tarinaas että olis vähän uskottovampi
ja miks mä lesoisin sillä et mun kaveri saattaa halvaantua..
Jincheng ;) kirjoitti:Foorumilla voi lesota niin paljon kun tykkää,mutta kaikkea ei kannata uskoa..tarkennas hieman tarinaas että olis vähän uskottovampi
ja miks mä lesoisin sillä et mun kaveri saattaa halvaantua..
Kyllä täällä niinkin sairasta/typerää porukkaa on nähty (tai ainakin monkeymaniassa)Millaset rapsut autokuski sai jos halvaantu se sälli?
juu ei oo vielä mul mtn tietoo miten kaverille tulee käymään mut mitä puhuivat ni ainakii on luita poikki ja kun olivat ottaneet kypärän siel tapahtumapaikal pois ni oli ollu päässä joku vitun iso veri kuhmu tai joku vastaava.. itse en siis tiedä näitä juttuja tarkalleen mitä sille kävi ja miten koska en ollut paikalla ja kuulin vaan kavereilta tuol mesest ja ircis mitä oli käyny...
oivoi.. pahasti on käynyt. todellakin liika varovaisuus ei oo pahitteeksi. itekin meinasin jäädä liikenneympyrässä auton alle kun luulin että se käänty jo pois mutta kiertikin vielä sitä.. onneks älysin lyödä jarrut pohjaan ennen sitä ympyrää kun hokasin että sieltä tuleekin auto..
Moottori_Juippi kirjoitti:Meinaan nii, joutuu päinaja korvaan jos mopo oli viritetty.
Tietäis tilanteen taustoista vähän enemmän niin vois joitakin arvoita heittää tuomioista yms. Mutt kait päinajajallakin on joitakin oikeuksia jos jalat on saattaneet halvaantua jne.
Lately I'm identifying with the Jews and all the horrible things that happened to them during Vietnam. -Paris Hilton's prison diary.