Yleistä keskustelua Mankeista

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
smiley
Viestit: 286
Liittynyt: 18.02.2013 19:28
Paikkakunta: pk-seutu/espooooooo

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja smiley »

Niimpä. Eilenkin soitin nettivaraosan puolelta kahelle eri myyjälle kolmesti. Vois ees soittaa takas.
kesis96
Viestit: 72
Liittynyt: 01.02.2012 21:20
Paikkakunta: turku

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja kesis96 »

Voisko joku linkata jos tietää mistä löytyy se hondan moottorien välitystaulukko, se missä valittiin ensiksi vaihteisto/kone, välit ja max. kierrosluvut. en löydä mistään.

E: juuh elikkäs löyty http://honda50.com/speedcalc/speedcalculator.html

mikä noista vaihteistoista valitaan jos samurain vaihteisto, 6V monkey?
Lorttoo
Viestit: 221
Liittynyt: 05.11.2012 16:41
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Lorttoo »

Eikös tuo Lifan ole suht laadukas kiinalaiseksi. Kaverilla on Masaissa ollut nyt puolivuotta tuo ja hyvin toimii.

Luulisin että käy samat sylinterit kuin uudenmallin hondaan. :think: korjatkaa jos olen väärässä.
KassuX97
Viestit: 49
Liittynyt: 29.05.2013 20:46
Paikkakunta: Kouvola

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja KassuX97 »

Tossa lifanissa ei taida yhtää enempää tehoa olla kuin normaalissa 50cc skytessä tai jinkussa? Vai onko tuo viritys moottori?
Vituiks se menee kuitenkin.

Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Lorttoo
Viestit: 221
Liittynyt: 05.11.2012 16:41
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Lorttoo »

Eipä siinä juurikaan ole, paitsi tuossa ei ole mitään kuristettua imukaulaa.
KassuX97
Viestit: 49
Liittynyt: 29.05.2013 20:46
Paikkakunta: Kouvola

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja KassuX97 »

eli ei mihinkään :D Täytyy kysyä koska mbfmoto saa tuota 72cc mottia varastoon.
Vituiks se menee kuitenkin.

Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
japee
Viestit: 55
Liittynyt: 17.12.2011 17:47
Paikkakunta: Lohja

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja japee »

Eikös mankiin saanu bensamittarillisen tankin korkin? Jos saa niin mistä viitsisikö joku linkata.
Nelitahti se teiden mahti.
KassuX97
Viestit: 49
Liittynyt: 29.05.2013 20:46
Paikkakunta: Kouvola

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja KassuX97 »

japee kirjoitti:Eikös mankiin saanu bensamittarillisen tankin korkin? Jos saa niin mistä viitsisikö joku linkata.
linkatkaa! Mäkii haluun :mrgreen:
Vituiks se menee kuitenkin.

Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
petsku
Vip-käyttäjä
Viestit: 2350
Liittynyt: 25.03.2009 20:37
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja petsku »

Nii hondan pussissa 100e. :D Eikös ne ollu jotai rumia ja kalliita?
It was at this moment that he knew, he fucked up.
abina
Viestit: 506
Liittynyt: 29.04.2012 15:36
Paikkakunta: Kiihtelysvaara
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja abina »

Ne oli ihan helvetin korkeita vrt normaaliin tankinkorkkiin.

E: 50e ebaysta.
" Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä ! "
smiley
Viestit: 286
Liittynyt: 18.02.2013 19:28
Paikkakunta: pk-seutu/espooooooo

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja smiley »

Mikäköhän hitto auttas toho: "Paljon makso Manki" ? En tiiä mikä mulla on kun niin paljon ärsyttää tommone. Mitä noihinki pitäs sanoo!!??
onkimato
Viestit: 2006
Liittynyt: 21.07.2011 17:11
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja onkimato »

No ehkä vastaat sen hinnan siihen kun kyselevät :lol: Eikai siihen sen lyhyemmin voi vastata kun vaikka "tonni" tai "kolmesataa".
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
KassuX97
Viestit: 49
Liittynyt: 29.05.2013 20:46
Paikkakunta: Kouvola

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja KassuX97 »

Onko kellään antaa ohjeita kuppipenkin tekemiseen? Millä leikkaan, mistä kohtia, miten. En uskaltanut alkaa vielä pilkkomaan kun en oikein tiedä miten edetä.
Vituiks se menee kuitenkin.

Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
smiley
Viestit: 286
Liittynyt: 18.02.2013 19:28
Paikkakunta: pk-seutu/espooooooo

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja smiley »

Voisko joku kertoo vähä inffoo "nappirajotin" rajottimesta. Miten se tehdään ja mitä kannattaa laittaa rajottamaan?
Kassµ
Viestit: 731
Liittynyt: 19.08.2010 22:12
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Kassµ »

Etsi-nappula käteen hyvä mies.
Kuva
KassuX97
Viestit: 49
Liittynyt: 29.05.2013 20:46
Paikkakunta: Kouvola

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja KassuX97 »

Käykö hondan mg-koppa tähän jinkun saatanan ruman ja ihmeellisen oman tilalle?
Kuva
Vituiks se menee kuitenkin.

Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Jombe
Moderaattori
Viestit: 2356
Liittynyt: 13.12.2009 19:47
Paikkakunta: Piikkiö

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Jombe »

Joo jos otat sähköstartin pois, vaihdat Hondan-type staattorin ja teet lohkoon kierteet sille.
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
KassuX97
Viestit: 49
Liittynyt: 29.05.2013 20:46
Paikkakunta: Kouvola

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja KassuX97 »

ai toi on sähköstartti malli.. Ostin ton jostaa purkaamosta
Vituiks se menee kuitenkin.

Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Jombe
Moderaattori
Viestit: 2356
Liittynyt: 13.12.2009 19:47
Paikkakunta: Piikkiö

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Jombe »

Niin se on. Hyvännäkönen kone muuten, ja luultavasti tosi vähän rullattu koska on ulkosesti noin kliini.
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
Jonte
Vip-käyttäjä
Viestit: 1288
Liittynyt: 02.01.2009 19:25
Paikkakunta: Kajaani

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Jonte »

Tai sitten joku on vaan putsannut sen kunnolla. :wink:
Sekundaa lähdettiin hakemaan, mutta sutta tuppasi tulemaan.
Flickr | Kuvat.fi
KassuX97
Viestit: 49
Liittynyt: 29.05.2013 20:46
Paikkakunta: Kouvola

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja KassuX97 »

2010 malli. Oliko 130€ liikaa? E: sylinterissä 50cc merkintä. Eikö näis yleensä ole 49cc? Voiko olla mahollista että 72cc kiinni? Let hope so! :lol:
Vituiks se menee kuitenkin.

Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
datis
Viestit: 31
Liittynyt: 10.03.2013 23:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja datis »

Jaa ostit purkuosilta.
smiley
Viestit: 286
Liittynyt: 18.02.2013 19:28
Paikkakunta: pk-seutu/espooooooo

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja smiley »

Vissii se mikä oli tori.fi?
abina
Viestit: 506
Liittynyt: 29.04.2012 15:36
Paikkakunta: Kiihtelysvaara
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja abina »

http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... cc%202.%22 !! Rätätätätä boksii noin halvalla ! Samanlaine mitä oorilla mutta ilman ooracing tekstiä :mrgreen:
" Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä ! "
Samperi
Viestit: 169
Liittynyt: 16.12.2012 22:22
Paikkakunta: Raahe

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Samperi »

Jaaa onko toi semmone :D Pittääpi melkee ostaa samontein tuohan on iha passeli honda sähkösarjaa?
Kahta en vaihda,Mankit ja Boxerit.
Vastaa Viestiin