Yleistä keskustelua Mankeista
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Niimpä. Eilenkin soitin nettivaraosan puolelta kahelle eri myyjälle kolmesti. Vois ees soittaa takas.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Voisko joku linkata jos tietää mistä löytyy se hondan moottorien välitystaulukko, se missä valittiin ensiksi vaihteisto/kone, välit ja max. kierrosluvut. en löydä mistään.
E: juuh elikkäs löyty http://honda50.com/speedcalc/speedcalculator.html
mikä noista vaihteistoista valitaan jos samurain vaihteisto, 6V monkey?
E: juuh elikkäs löyty http://honda50.com/speedcalc/speedcalculator.html
mikä noista vaihteistoista valitaan jos samurain vaihteisto, 6V monkey?
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Eikös tuo Lifan ole suht laadukas kiinalaiseksi. Kaverilla on Masaissa ollut nyt puolivuotta tuo ja hyvin toimii.
Luulisin että käy samat sylinterit kuin uudenmallin hondaan.
korjatkaa jos olen väärässä.
Luulisin että käy samat sylinterit kuin uudenmallin hondaan.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Tossa lifanissa ei taida yhtää enempää tehoa olla kuin normaalissa 50cc skytessä tai jinkussa? Vai onko tuo viritys moottori?
Vituiks se menee kuitenkin.
Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Eipä siinä juurikaan ole, paitsi tuossa ei ole mitään kuristettua imukaulaa.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
eli ei mihinkään
Täytyy kysyä koska mbfmoto saa tuota 72cc mottia varastoon.
Vituiks se menee kuitenkin.
Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Eikös mankiin saanu bensamittarillisen tankin korkin? Jos saa niin mistä viitsisikö joku linkata.
Nelitahti se teiden mahti.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
linkatkaa! Mäkii haluunjapee kirjoitti:Eikös mankiin saanu bensamittarillisen tankin korkin? Jos saa niin mistä viitsisikö joku linkata.
Vituiks se menee kuitenkin.
Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Nii hondan pussissa 100e.
Eikös ne ollu jotai rumia ja kalliita?
It was at this moment that he knew, he fucked up.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Ne oli ihan helvetin korkeita vrt normaaliin tankinkorkkiin.
E: 50e ebaysta.
E: 50e ebaysta.
" Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä ! "
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Mikäköhän hitto auttas toho: "Paljon makso Manki" ? En tiiä mikä mulla on kun niin paljon ärsyttää tommone. Mitä noihinki pitäs sanoo!!??
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
No ehkä vastaat sen hinnan siihen kun kyselevät
Eikai siihen sen lyhyemmin voi vastata kun vaikka "tonni" tai "kolmesataa".
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Onko kellään antaa ohjeita kuppipenkin tekemiseen? Millä leikkaan, mistä kohtia, miten. En uskaltanut alkaa vielä pilkkomaan kun en oikein tiedä miten edetä.
Vituiks se menee kuitenkin.
Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Voisko joku kertoo vähä inffoo "nappirajotin" rajottimesta. Miten se tehdään ja mitä kannattaa laittaa rajottamaan?
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Etsi-nappula käteen hyvä mies.


Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Käykö hondan mg-koppa tähän jinkun saatanan ruman ja ihmeellisen oman tilalle?


Vituiks se menee kuitenkin.
Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Joo jos otat sähköstartin pois, vaihdat Hondan-type staattorin ja teet lohkoon kierteet sille.
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
ai toi on sähköstartti malli.. Ostin ton jostaa purkaamosta
Vituiks se menee kuitenkin.
Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Niin se on. Hyvännäkönen kone muuten, ja luultavasti tosi vähän rullattu koska on ulkosesti noin kliini.
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
2010 malli. Oliko 130€ liikaa? E: sylinterissä 50cc merkintä. Eikö näis yleensä ole 49cc? Voiko olla mahollista että 72cc kiinni? Let hope so! 
Vituiks se menee kuitenkin.
Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Jaa ostit purkuosilta.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Vissii se mikä oli tori.fi?
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... cc%202.%22 !! Rätätätätä boksii noin halvalla ! Samanlaine mitä oorilla mutta ilman ooracing tekstiä 
" Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä ! "
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Jaaa onko toi semmone
Pittääpi melkee ostaa samontein tuohan on iha passeli honda sähkösarjaa?
Kahta en vaihda,Mankit ja Boxerit.