Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Silti niillä niin moni ajelee vaivatta, kaverin DT:llä ajeltu tässä 22 000 yhden männän taktiikalla, lähtee käyntiin kuin kello, toimii kuin kello ja sitä rataa..
Eikö sitä nelari/kakstahti-vastakkainasettelua vois jo jättää pois, maailmassa on muutakin kuin ne mankit. Kukin tykkää mistä tykkää mutta ei sitä aina niin jyrkkä tarvitse olla. Uskallan väittää että Suomessakin on kakstahtimopoja nelareita enemmän, jos niillä ei tee mitään niin miksi ne on niin helvetin yleisiä? Kannattaa omistaa kumpikin niin voi kokemuksella sitten haukkua niitä.
Oma PV oli perseestä mutta en yleistä sitä jokaiseen Peeveeseen tai kakstahtiin, huono yksilö ja huono tuuri olisi lähempänä. Itseasiassa mulla on ikävä sitä laitosta.
Mutta sehän on kakstahti niin siitä ei ole mihinkään.
Ja jottei offtopic-sääntöjä nyt täysin totaalisesti raiskata niin tuo manki ei kaipaa kuin pidempää swingiä ja lampun laskemista alaspäin.
MrZeusBass kirjoitti:Yhdyn edelliseen kommenttiin. Mulla on ollut mankeja, nelaricrosseja, peeveitä ja muita nelareita ja kakstahteja. Tosiaan itse suosin 2-tahteja sen takia koska saa kulkemaan ripeemmin helpommin mutta 4-tahdeissa viehättää se vääntö ja pääsee paljon paremmin jonkun jyrkän rinteen ylös kuin esim. peeveellä. Mun mielestä toi väittely on aivan turhaa. Jokainen pitää mistä pitää.
Ja nelarin ihana bensankulutus sekä moottorin ääni
Tjuu on ne sun paketin sisällöt paikallaan.Niitä holkkeja ja pyöränakselin patentoin jinkun omista mutta muuten oli kyllä ihan bolt on.Pitää vähä korkeemmat iskarit tohon viel laittaa niin oiva stuntti ja takajarrulle tehä se keppi.