Mitä Mankeihin liittyvää ostit viimeksi?
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
Lukollista tankinkorkkia, daxiin pikku nippeleistä osan.. Mg-kopan pultit, iskarien pultit. Kaikkea muutakin tullu osteltua mitä tossa manki harrastukses tarvii 
Honda Monkey: -76, -81, -97
Honda "DAX" ST70: -73
Honda "DAX" ST70: -73
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
no mankin ostin tuosa pari tuntia sitte 
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
Jarruvivun akselin tiiviste x2
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
Nokkaketju, rattaat, ketjut, suuttimen, ynm. pikkuhilpettä.
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
Kokomusta, tikkaamaton penkinpäällinen ostettu mankiin täältä
Huomenna kuulemma postiin, toivottavasti kohta perillä
Huomenna kuulemma postiin, toivottavasti kohta perillä
♥Duke♥Manki♥
-
Mäkistation
- Viestit: 413
- Liittynyt: 24.09.2011 17:27
- Paikkakunta: Kurikka
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
Hain puolarin täydellisen kaasukahvan ja takavalonraudan yhden tutun luota. Ja eilen ostin Skyteam Monkeyn 80€ hintaan pikkuveljelle. Siitä jotain juttua tulee ehkäpä huomenna?
Vanki nro. 3715
P**koja vihanneksijä, katso ja kommetoi!
P**koja vihanneksijä, katso ja kommetoi!
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
Hain tänään postista minirossin putken manaan. 
Exät:
Samurai 110cc -07
Yamaha TT-R 125cc -03
Ski Doon kelekka
Nykyiset:
Skyteam monkey -08
Polaris xc sp 500
Aprilia Ditech
Samurai 110cc -07
Yamaha TT-R 125cc -03
Ski Doon kelekka
Nykyiset:
Skyteam monkey -08
Polaris xc sp 500
Aprilia Ditech
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
Vanteen & 2 tankkia (pikkutankki + normi) suolaiseen 35€ hintaan 
Honda Monkey: -76, -81, -97
Honda "DAX" ST70: -73
Honda "DAX" ST70: -73
-
Mäkistation
- Viestit: 413
- Liittynyt: 24.09.2011 17:27
- Paikkakunta: Kurikka
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
Vakio imukaulan, orggis takavalon ja ilmeisesti pikkutankin vasemman sarven, jossa on se pieni muovinen valokatkaisija ja johdot menee sarven sisällä, tuli yhtäkkiä haettua Kauhajoelta.
Vanki nro. 3715
P**koja vihanneksijä, katso ja kommetoi!
P**koja vihanneksijä, katso ja kommetoi!
-
monk3ydud3
- Viestit: 220
- Liittynyt: 06.10.2011 16:39
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
Uusi Duron nastarengas 12e hintaan. 
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
Keulan muoviholkit & pölysuojat. 
Honda Monkey: -76, -81, -97
Honda "DAX" ST70: -73
Honda "DAX" ST70: -73
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
2Kpl kromista vannelautasta, ketjut ja taka-akseli.
"Mielummin ottaisin vähän leveämmän ja lyhyemmän" - Toppppsu
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
Monkeyn ostin pari päivää sitte ja tänään siihen maalia. 
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
sytytystulpan perjantaina se kun oli motonetissa tarjouksessa 
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
Nostellaas.
Viimeksi ostin tankin, tankinkorkin ja bensahanan, takakumin ja bensaletkun.
Viimeksi ostin tankin, tankinkorkin ja bensahanan, takakumin ja bensaletkun.
-
nieminennn
- Viestit: 149
- Liittynyt: 24.10.2011 23:26
- Paikkakunta: Porvoo
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
viimeks osti 110cc koneen ja tiivisteet siihe 
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
27/23 venanen kansi, 26mm mikunin luistin neula.
"Mielummin ottaisin vähän leveämmän ja lyhyemmän" - Toppppsu
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
Tupit, tankin varoitustarran, kuraläpät, tarakka, penkinpäällinen, vanteet, alkukäyrän suojan, vapaavalon polttimon ja linssin ja mittarin polttimon. Nää nyt tuli yhtäkkiä mieleen. 
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
Tänään ostin paperittoman hondan rungo,svingin,huono kuntosen takakeskiön ja hondan putken ja jarru kilven hintaa ei ollu ku 30

Lisää vaseliinia kehiin, uusi yritys. Menee vähän matkaa, kunnes meno taas kangistuu. Työnnän siinä sitten kovemmin ja ajattelen ettei se mene, otanpas pois ja muuten Tuolta tuli muurahainen ulos silloin, kun sitä purin.
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
tänää lähti tilaukseen, heidenaut,etujarrukahva,musta tankki

Ex. Jinchgen Monkey,Honda Monkey,Fude,Suzuki Pv,Pitpro standard,Suzuki pv 50cc
Nyk. Rieju rrx,Jincheng manki,Jincheng Sudoku
Nyk. Rieju rrx,Jincheng manki,Jincheng Sudoku
-
hondamankelimies
- Viestit: 63
- Liittynyt: 07.06.2013 23:26
- Paikkakunta: Turku
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
Käynnistyspolkimen akseli ja lukollinen korkki bensatankkiin.
Honda Monkey Z50J -87
-
ankkemonssi
- Viestit: 71
- Liittynyt: 03.12.2012 17:45
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
Mäntä,männänrenkaat,sisäkumi ja päällikumi,pikakaasukahva ja vaijeri.On tullu tässä tullu aika paljon tilailtua kun yhden asian saa korjattua toinen hajoo,mut tässä nyt viimesimmät.
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
7 paria tuppeja 24mx:stä
http://www.24mx.fi/motocross/p/tupit-tw ... tupit/k31/ Ostin kun halvalla sai
Vituiks se menee kuitenkin.
Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
PV:n svingi,keskiö,jarrukilpi,vanne samperilta ja sitten 320mm korot joltain tyypiltä nettivaraosasta
Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?
Pultteja. Ja muttereita.
Husqvarna TE 450 '08
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1