Mitä Mankeihin liittyvää ostit viimeksi?

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
K4rpp4
Viestit: 536
Liittynyt: 06.02.2012 20:10
Paikkakunta: Alastaro

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja K4rpp4 »

Lukollista tankinkorkkia, daxiin pikku nippeleistä osan.. Mg-kopan pultit, iskarien pultit. Kaikkea muutakin tullu osteltua mitä tossa manki harrastukses tarvii :D
Honda Monkey: -76, -81, -97
Honda "DAX" ST70: -73
eeli
Viestit: 560
Liittynyt: 26.08.2012 20:13

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja eeli »

no mankin ostin tuosa pari tuntia sitte :D
PA5K4
Viestit: 957
Liittynyt: 16.12.2010 13:35
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja PA5K4 »

Jarruvivun akselin tiiviste x2
Kassµ
Viestit: 731
Liittynyt: 19.08.2010 22:12
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Kassµ »

Nokkaketju, rattaat, ketjut, suuttimen, ynm. pikkuhilpettä.
Fooni
Viestit: 14
Liittynyt: 24.08.2012 15:29
Paikkakunta: Sipoo

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Fooni »

Kokomusta, tikkaamaton penkinpäällinen ostettu mankiin täältä 8)
Huomenna kuulemma postiin, toivottavasti kohta perillä (Y)
♥Duke♥Manki♥
Mäkistation
Viestit: 413
Liittynyt: 24.09.2011 17:27
Paikkakunta: Kurikka

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Mäkistation »

Hain puolarin täydellisen kaasukahvan ja takavalonraudan yhden tutun luota. Ja eilen ostin Skyteam Monkeyn 80€ hintaan pikkuveljelle. Siitä jotain juttua tulee ehkäpä huomenna?
Jonzkimo
Viestit: 21
Liittynyt: 10.07.2012 18:05
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Jonzkimo »

Hain tänään postista minirossin putken manaan. (Y)
Exät:
Samurai 110cc -07
Yamaha TT-R 125cc -03
Ski Doon kelekka
Nykyiset:
Skyteam monkey -08
Polaris xc sp 500
Aprilia Ditech
K4rpp4
Viestit: 536
Liittynyt: 06.02.2012 20:10
Paikkakunta: Alastaro

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja K4rpp4 »

Vanteen & 2 tankkia (pikkutankki + normi) suolaiseen 35€ hintaan :)
Honda Monkey: -76, -81, -97
Honda "DAX" ST70: -73
Mäkistation
Viestit: 413
Liittynyt: 24.09.2011 17:27
Paikkakunta: Kurikka

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Mäkistation »

Vakio imukaulan, orggis takavalon ja ilmeisesti pikkutankin vasemman sarven, jossa on se pieni muovinen valokatkaisija ja johdot menee sarven sisällä, tuli yhtäkkiä haettua Kauhajoelta.
monk3ydud3
Viestit: 220
Liittynyt: 06.10.2011 16:39

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja monk3ydud3 »

Uusi Duron nastarengas 12e hintaan. ;)
K4rpp4
Viestit: 536
Liittynyt: 06.02.2012 20:10
Paikkakunta: Alastaro

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja K4rpp4 »

Keulan muoviholkit & pölysuojat. (C)
Honda Monkey: -76, -81, -97
Honda "DAX" ST70: -73
PeeJii
Viestit: 297
Liittynyt: 22.12.2011 17:47
Paikkakunta: Hamina

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja PeeJii »

2Kpl kromista vannelautasta, ketjut ja taka-akseli.
"Mielummin ottaisin vähän leveämmän ja lyhyemmän" - Toppppsu
Olzei9
Viestit: 53
Liittynyt: 01.01.2012 18:53

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Olzei9 »

Monkeyn ostin pari päivää sitte ja tänään siihen maalia. :)
nalleolut
Viestit: 26
Liittynyt: 07.11.2012 09:32
Paikkakunta: Lappi // Rauma

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

sytytystulpan perjantaina se kun oli motonetissa tarjouksessa :mrgreen:
J4kke
Viestit: 799
Liittynyt: 31.12.2011 11:18
Paikkakunta: Forssa/Somero Hoods

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja J4kke »

Nostellaas.
Viimeksi ostin tankin, tankinkorkin ja bensahanan, takakumin ja bensaletkun. :)
PeeJii
Viestit: 297
Liittynyt: 22.12.2011 17:47
Paikkakunta: Hamina

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja PeeJii »

27/23 venanen kansi, 26mm mikunin luistin neula.
"Mielummin ottaisin vähän leveämmän ja lyhyemmän" - Toppppsu
Olzei9
Viestit: 53
Liittynyt: 01.01.2012 18:53

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Olzei9 »

Tupit, tankin varoitustarran, kuraläpät, tarakka, penkinpäällinen, vanteet, alkukäyrän suojan, vapaavalon polttimon ja linssin ja mittarin polttimon. Nää nyt tuli yhtäkkiä mieleen. (Y)
jajapapa
Viestit: 103
Liittynyt: 12.03.2012 01:33
Paikkakunta: lohja

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja jajapapa »

Tänään ostin paperittoman hondan rungo,svingin,huono kuntosen takakeskiön ja hondan putken ja jarru kilven hintaa ei ollu ku 30 :D :twisted:
Lisää vaseliinia kehiin, uusi yritys. Menee vähän matkaa, kunnes meno taas kangistuu. Työnnän siinä sitten kovemmin ja ajattelen ettei se mene, otanpas pois ja muuten Tuolta tuli muurahainen ulos silloin, kun sitä purin.
sataKYBÄ
Viestit: 126
Liittynyt: 08.05.2012 20:06

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja sataKYBÄ »

tänää lähti tilaukseen, heidenaut,etujarrukahva,musta tankki :D (Y)
Ex. Jinchgen Monkey,Honda Monkey,Fude,Suzuki Pv,Pitpro standard,Suzuki pv 50cc
Nyk. Rieju rrx,Jincheng manki,Jincheng Sudoku
hondamankelimies
Viestit: 63
Liittynyt: 07.06.2013 23:26
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja hondamankelimies »

Käynnistyspolkimen akseli ja lukollinen korkki bensatankkiin.
Honda Monkey Z50J -87
ankkemonssi
Viestit: 71
Liittynyt: 03.12.2012 17:45

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja ankkemonssi »

Mäntä,männänrenkaat,sisäkumi ja päällikumi,pikakaasukahva ja vaijeri.On tullu tässä tullu aika paljon tilailtua kun yhden asian saa korjattua toinen hajoo,mut tässä nyt viimesimmät.
KassuX97
Viestit: 49
Liittynyt: 29.05.2013 20:46
Paikkakunta: Kouvola

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja KassuX97 »

7 paria tuppeja 24mx:stä :mrgreen: http://www.24mx.fi/motocross/p/tupit-tw ... tupit/k31/ Ostin kun halvalla sai
Vituiks se menee kuitenkin.

Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
datis
Viestit: 31
Liittynyt: 10.03.2013 23:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja datis »

PV:n svingi,keskiö,jarrukilpi,vanne samperilta ja sitten 320mm korot joltain tyypiltä nettivaraosasta
Homemade
Viestit: 630
Liittynyt: 14.05.2011 15:23
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Mitä Mankiin liittyvää ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Homemade »

Pultteja. Ja muttereita.
Husqvarna TE 450 '08
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
Vastaa Viestiin