Pikkukysymykset

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
kemu
Viestit: 51
Liittynyt: 30.08.2012 21:47
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja kemu »

eeli kirjoitti:onko kukaan pistäny näitä jalkatappeja suoraan hondan

Mitä :D en tajunnu oikee mitä meinasit, voisikko vähä selvemmin kirjottaa kiitos (Y)
:D
Siis tuo kiinnityskohta on tuossa 45asteen kulmassa, kun kiinalaisessa se jalkatapin kiinnitys on suorassa jolloin se taittuu vain ylöspäin. Minicrossissa se jalkatappi taittuu takaviistoon.
Erppa
Viestit: 473
Liittynyt: 02.11.2012 23:09

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Erppa »

Arskaa kirjoitti:Voiko jinkun keulaan tehä koropalat? mihin kohtaan ne tulee? ylä t-palan alle? Mistä ne kannattas tehä?
Sahaat liuku putken paksuisesta putkesta sen pituisen palan minkä verran haluat korottaa keulaa.
Laitat sen palan ylä t-palan ja liukuputken väliin. Joudut avaamaan ala t-palan että voit siirtää putkia sen verran alemmas minkä verran haluat korottaa. Muista vielä että jos teet liian korkeat koropalat joudut vaihtamaan kylä pultit. Noin 2cm pala mahtuu ilman pulttien vaihtoa. Jos aiot ostaa uudet pultit niin niissä ei ole normaali kierre vaan 1.25
Toivottavasti ymmärsit jotain :D
Hyvä ja Halpa
Arskaa
Viestit: 334
Liittynyt: 12.11.2011 19:51
Paikkakunta: YlämyllyHoodz

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Arskaa »

Joo nyt ymmärsin, kiitos avusta (Y)
Nelari ei kummiskaan helari.
manu
Viestit: 627
Liittynyt: 11.08.2011 15:11
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja manu »

Väljä. Tuleeko sulla paljonkin sitä ? Itellä samanlailla kuukaus sitten ja männästä ylimmät männän renkaat poikki ja männässä 3 reikää siellä sivuilla :mrgreen:
About 15 Monkeytä, pari Masaita ja muutama piikkinen.
Juza
Viestit: 82
Liittynyt: 14.03.2012 22:11

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Juza »

Juza kirjoitti:Hei vastatkaas nyt joku tietävä et mikä on paras tapa lyhentää USD keula? Onko vaan että avaa keulan ottaa jousen pois ottaa sen kokoisen palan jousesta kun haluaa keulaa lyhentää ja kasaa? :think:
Vastatkaa kiitos :)
sajuuu
Viestit: 308
Liittynyt: 24.11.2012 22:05
Paikkakunta: Hattula

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja sajuuu »

Onko hondan vakioputken änkässä jotain kuristuksia tms.?
72cc Granitgrey, gold & red>> http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20324

"Lisempää!"
hondamankelimies
Viestit: 63
Liittynyt: 07.06.2013 23:26
Paikkakunta: Turku

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja hondamankelimies »

sajuuu kirjoitti:Onko hondan vakioputken änkässä jotain kuristuksia tms.?
Mielestäni vakioputkessa on kuristus heti alkukäyrän alussa.


http://www.moposoppi.fi/fi/Honda+Monkey ... olla/12328

Eli siis tuommoinen olisi tarkoitus tilata. Onko luotettava kauppa tai saako jostain viellä halvemalla?
Honda Monkey Z50J -87
Jaako
Viestit: 92
Liittynyt: 24.03.2013 03:49

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Jaako »

Liekkö menee oikeeseen paikkaan mutta menkööt.
Uus kytkinvaijeri ja kytkin luistaa vähäsen, miten säädetään? Jotaki mutteria piti vissiin pyörittää?
bomberpower99
Viestit: 350
Liittynyt: 01.07.2010 11:21
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja bomberpower99 »

Lue tuosta --------->
viewtopic.php?f=15&t=7861
Honda Monkey 89
Honda Monkey 91
Ex; Honda Monkey 91
eeli
Viestit: 560
Liittynyt: 26.08.2012 20:13

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja eeli »

käykö tämä setti tuolle wandamotorin 72cc pytylle :think:

http://www.mbfmoto.com/store/index.php/ ... 3&Itemid=1
onkimato
Viestit: 2006
Liittynyt: 21.07.2011 17:11
Viesti:

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja onkimato »

Todennäköisesti käy.

Sellaista kyselisin että sopiiko 125cc yx:ää vastaavalle koneelle samat stefat kun hondaan ja 110cc koneille? Tämä setti olisi kiikarissa: http://www.wandamotor.fi/stefasarja-hon ... -1969.html

Omista stefoista ei enää merkintöjä näe kun niin haperot ovat.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
datis
Viestit: 31
Liittynyt: 10.03.2013 23:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja datis »

Paljon suunnilleen yleensä kannattaa maksaa Etulevykeskiöstä,Takarumpu keskiöstä ja jarrukilvestä kenkineen päivineen.
bomberpower99
Viestit: 350
Liittynyt: 01.07.2010 11:21
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja bomberpower99 »

Ota tänne kuvat osista, minkä kuntoisia ne ovat.
Honda Monkey 89
Honda Monkey 91
Ex; Honda Monkey 91
Varpaanväli
Viestit: 92
Liittynyt: 05.11.2012 00:36
Paikkakunta: Esbo

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Varpaanväli »

Sattuisko joku tietämään, että moniko lenkkiset ketjut on Skyteamissa vakiona? Kun lähti tänään ketjut irti ja vähän myöhemmin katoin, että jaa oli se kiinnityspala hajonnut.

E:Onko 88-lenkkiset hyvät? On siis vakiovälit ja swingi.
E2: Ja onko noista D.I.D ketjuista kokemusta? Tekeekö niillä mitään?
Viimeksi muokannut Varpaanväli, 12.06.2013 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki on väärän kokosta, mikään ei sovi mihinkään.
tmppa
Viestit: 621
Liittynyt: 26.11.2011 18:05
Paikkakunta: Vaulammi

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja tmppa »

Samahan se on mitkä ketjut ostat, otat vaan vähän liian pitkät ja siitä lyhentelet. Itse olen ostanut KMC:n "vahvistetut" 140-lenkkiset :lol: Ja sitten niistä lyhentänyt.
Projektin vaiheet:
1. Valtava innostus.
2. Jumalaton hämminki.
3. Helvetillinen sekaannus.
4. Syyttömien rankaisu.
5. Syyllisten palkitseminen
jontsu
Viestit: 162
Liittynyt: 20.11.2010 20:09
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja jontsu »

bomberpower99 kirjoitti:Helvetti kun ei tiedä, koska haluaisin sen kokoisen kaasarin, mikä antaa eniten niitä tehoja irti, mutta jos tuo "22mm" onkin liian iso?
Imuaukko minulla kannessa on 22mm vai 23mm.
No tuolla 22mm saat huippuja jonkinverran enemmän ja alakierrosten vääntö laskee hitusen verrattuna 19mm kaasariin.
masoeman
Viestit: 124
Liittynyt: 03.07.2011 20:17
Paikkakunta: Lahti

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja masoeman »

minkäs näkönen pultti tohon pytyn kylkeen pitäs tunkea kun se jakoketjun ohjurin pultti hävinny ? Eikös se ollu jotenkin "erikoinen"
Fix Or Repair Daily
tmppa
Viestit: 621
Liittynyt: 26.11.2011 18:05
Paikkakunta: Vaulammi

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja tmppa »

Se on semmote että pultin päässä ei ole kierrettä, vaan se alkaa ehkä jostain puolivälistä?
Projektin vaiheet:
1. Valtava innostus.
2. Jumalaton hämminki.
3. Helvetillinen sekaannus.
4. Syyttömien rankaisu.
5. Syyllisten palkitseminen
Jombe
Moderaattori
Viestit: 2356
Liittynyt: 13.12.2009 19:47
Paikkakunta: Piikkiö

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Jombe »

Nii siis siinä ei oo kierteitä kun siinä kannan tuntumassa. Muuttuu lopppua kohden vaan putkeksi, joka sitte asettuu sen rullan sisälle.

E: olen hidas
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
KassuX97
Viestit: 49
Liittynyt: 29.05.2013 20:46
Paikkakunta: Kouvola

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja KassuX97 »

Mikä paras keino poistaa muovisesta kromilokarista kromi?
Vituiks se menee kuitenkin.

Jincheng manki -08
Suzuki PV -90
MB93
Moderaattori
Viestit: 2294
Liittynyt: 20.11.2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja MB93 »

Hiomalla.
JinGGGuu
Viestit: 23
Liittynyt: 12.03.2013 21:38

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja JinGGGuu »

Toimiiko kytkin hyvin ihan normi prikalla? Siis sen outside prikan tilalla vaan joku normaali prikka? Niin mahtaakohan toimia normaalisti? Jos ei niin mitä vikoja siihen sitte tulee?
mikkee
Viestit: 30
Liittynyt: 14.09.2012 17:29
Paikkakunta: Kiiminki

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja mikkee »

Nytton taas jännähkö vika. Eli mankin seisomisen jälkeen (n. 2kk) alloin käynnistää mopetia mutta ei antanu kipinää. Siinä sitte tutkin ja hoksasin että magneetolta (staattorilta vois joku sanoa) ei tuu virtaa CDI:lle (sinivalkonen ja olikse mustapunanen) Ja muistaakseni vaan kahteen piuhaan mitä sieltä staattorilta tulee, antaa virtaa.
Lappalainen
Viestit: 7
Liittynyt: 06.04.2013 11:05

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Lappalainen »

Onko poijjaat laitellu kierrelukitetta näihin mopoihinsa? Ite oon miettiny,että pitäsköhän hommata semmosta kun ei nuo moottorinkiinnitys pultit meinaa pysyä kiinni.
TemeZi
Viestit: 870
Liittynyt: 11.03.2011 16:17
Paikkakunta: Polvijärvi

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja TemeZi »

Auttaahan se :)
Lukittu