Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
eeli kirjoitti:onko kukaan pistäny näitä jalkatappeja suoraan hondan
Mitä en tajunnu oikee mitä meinasit, voisikko vähä selvemmin kirjottaa kiitos
Siis tuo kiinnityskohta on tuossa 45asteen kulmassa, kun kiinalaisessa se jalkatapin kiinnitys on suorassa jolloin se taittuu vain ylöspäin. Minicrossissa se jalkatappi taittuu takaviistoon.
Arskaa kirjoitti:Voiko jinkun keulaan tehä koropalat? mihin kohtaan ne tulee? ylä t-palan alle? Mistä ne kannattas tehä?
Sahaat liuku putken paksuisesta putkesta sen pituisen palan minkä verran haluat korottaa keulaa.
Laitat sen palan ylä t-palan ja liukuputken väliin. Joudut avaamaan ala t-palan että voit siirtää putkia sen verran alemmas minkä verran haluat korottaa. Muista vielä että jos teet liian korkeat koropalat joudut vaihtamaan kylä pultit. Noin 2cm pala mahtuu ilman pulttien vaihtoa. Jos aiot ostaa uudet pultit niin niissä ei ole normaali kierre vaan 1.25
Toivottavasti ymmärsit jotain
Juza kirjoitti:Hei vastatkaas nyt joku tietävä et mikä on paras tapa lyhentää USD keula? Onko vaan että avaa keulan ottaa jousen pois ottaa sen kokoisen palan jousesta kun haluaa keulaa lyhentää ja kasaa?
Sattuisko joku tietämään, että moniko lenkkiset ketjut on Skyteamissa vakiona? Kun lähti tänään ketjut irti ja vähän myöhemmin katoin, että jaa oli se kiinnityspala hajonnut.
E:Onko 88-lenkkiset hyvät? On siis vakiovälit ja swingi.
E2: Ja onko noista D.I.D ketjuista kokemusta? Tekeekö niillä mitään?
Viimeksi muokannut Varpaanväli, 12.06.2013 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki on väärän kokosta, mikään ei sovi mihinkään.
Samahan se on mitkä ketjut ostat, otat vaan vähän liian pitkät ja siitä lyhentelet. Itse olen ostanut KMC:n "vahvistetut" 140-lenkkiset Ja sitten niistä lyhentänyt.
Projektin vaiheet:
1. Valtava innostus.
2. Jumalaton hämminki.
3. Helvetillinen sekaannus.
4. Syyttömien rankaisu.
5. Syyllisten palkitseminen
bomberpower99 kirjoitti:Helvetti kun ei tiedä, koska haluaisin sen kokoisen kaasarin, mikä antaa eniten niitä tehoja irti, mutta jos tuo "22mm" onkin liian iso?
Imuaukko minulla kannessa on 22mm vai 23mm.
No tuolla 22mm saat huippuja jonkinverran enemmän ja alakierrosten vääntö laskee hitusen verrattuna 19mm kaasariin.
Toimiiko kytkin hyvin ihan normi prikalla? Siis sen outside prikan tilalla vaan joku normaali prikka? Niin mahtaakohan toimia normaalisti? Jos ei niin mitä vikoja siihen sitte tulee?
Nytton taas jännähkö vika. Eli mankin seisomisen jälkeen (n. 2kk) alloin käynnistää mopetia mutta ei antanu kipinää. Siinä sitte tutkin ja hoksasin että magneetolta (staattorilta vois joku sanoa) ei tuu virtaa CDI:lle (sinivalkonen ja olikse mustapunanen) Ja muistaakseni vaan kahteen piuhaan mitä sieltä staattorilta tulee, antaa virtaa.
Onko poijjaat laitellu kierrelukitetta näihin mopoihinsa? Ite oon miettiny,että pitäsköhän hommata semmosta kun ei nuo moottorinkiinnitys pultit meinaa pysyä kiinni.