Pikkukysymykset
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-
ZombiPanda
- Viestit: 170
- Liittynyt: 17.02.2013 23:02
- Paikkakunta: Kerimäki
Re: Pikkukysymykset
Menisköhän 4.00 x 8'' Heidenau skyteamin vakiovanteelle?
Re: Pikkukysymykset
Kyl kyl
Re: Pikkukysymykset
Osaako kukaan sanoa mikä mankissa on. Eli laitoin omaan 50cc Lifaniin 72cc sylinterisarjan ja samurain 110cc kannen. Nyt kun laitoin kasaan, niin ottaa kierroksia ehkä kaksi tuhatta melkein kaasu pohjassa, eikä käy yhtään tyhjäkäyntiä? Kannen ostin käytettynä joka oli aivan täynnä kiviä sisältä ja muutenkin huonokuntoisen näköinen, puhdistelin sen kyllä huolella, mutta voisiko huonosta kannesta johtua? Ajoitukset tein kyllä omasta mielestäni juuri oikein.
Entiset pärrät: Aprilia SX '08, Jincheng Monkey '04, Suzuki PV:t '84, '87 ja '91, Yamaha Aerox '02, Masai DB 50cc '07, Orion 140cc, Masai DB 125 '07, Honda CBR 125 '05, Baotian BT50QT-9
Nykyinen kulkine Audi A4 '97
Nykyinen kulkine Audi A4 '97
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Pikkukysymykset
Voi johtua kannesta. Onko puristuksia hyvin? venanvälykset säädetty oikein?
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Pikkukysymykset
Osaisiko joku sanoa mitkä näistä jarruosista on Hondan? Itse veikkaisin että tuo ekan kuvan oikeassa laidassa oleva kenkien levittäjä on kiinalainen ja samaten tokan kuvan oikean laidan jarrun käyttövipu on kiinalaisen. Varmistusta kaipaisin?
http://i10.aijaa.com/b/00862/11852965.jpg
http://i4.aijaa.com/b/00097/11852966.jpg
http://i10.aijaa.com/b/00862/11852965.jpg
http://i4.aijaa.com/b/00097/11852966.jpg
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Re: Pikkukysymykset
Saman voi tehä myös jos impulssikäämi ei ole kunnossa, esim. johdot huonolla liitoksella. Mutta jos ennen toimi normaalisti niin sitten vika ei voi olla siinä. Tämä siis juki150:lle
Re: Pikkukysymykset
Kyllä puristuksia mielestäni aika paljon löytyy. Venttiilit säädin kyllä tuolta "oppaat" osiosta löytyvä ohjeen mukaan.kurri kirjoitti:Voi johtua kannesta. Onko puristuksia hyvin? venanvälykset säädetty oikein?
@Dumle, ennen toimi kyllä ihan hyvin mutta täytyy sekin vielä katsoa.
Entiset pärrät: Aprilia SX '08, Jincheng Monkey '04, Suzuki PV:t '84, '87 ja '91, Yamaha Aerox '02, Masai DB 50cc '07, Orion 140cc, Masai DB 125 '07, Honda CBR 125 '05, Baotian BT50QT-9
Nykyinen kulkine Audi A4 '97
Nykyinen kulkine Audi A4 '97
Re: Pikkukysymykset
Nyt tarvisi tietää minkälaiset pultit jäykkäperäisen hondan koneessa on.
Eikös ne ole ristipäät ja mistäköhän näitä saisi?
Vaeltaja, Rami, kuka kertoo?
Eikös ne ole ristipäät ja mistäköhän näitä saisi?
Vaeltaja, Rami, kuka kertoo?
If you never do, you'll never know
nyk. Mercedes-Benz w124 3.0l 24v Sportline
nyk. Toyota Corolla Hardtop, coupe
ex.Mercedes-Benz w124 2.3l
ex. Honda Monkey z50J, projekti
ex. Honda Monkey z50J, low
ex. Honda Monkey z50J, original
ex. Toyota Corolla KE-20, air ride
nyk. Mercedes-Benz w124 3.0l 24v Sportline
nyk. Toyota Corolla Hardtop, coupe
ex.Mercedes-Benz w124 2.3l
ex. Honda Monkey z50J, projekti
ex. Honda Monkey z50J, low
ex. Honda Monkey z50J, original
ex. Toyota Corolla KE-20, air ride
Re: Pikkukysymykset
En tiedä jäykkiksistä mitään spesiaaliasioita, mutta tietääkseni niissä on ollut ristipää pultit. Googlesta löytyis ainakin joku z50a pulttisetti ebayssa myynnissä. 
http://www.ebay.com.au/itm/HONDA-Z50A-C ... 0448398924
http://www.ebay.com.au/itm/HONDA-Z50A-C ... 0448398924
Re: Pikkukysymykset
Ne neulan sokat on joo vittumaisia löytää, ite hain Puuilosta pienimpiä sokkia mitä löytyy ison kasan jos joskus katoilee..
Neulanhan nyt luulisi löytyvän helpommin, otsalamppu päähän jos huonossa valaistuksessa joutuu etsimään.
Neulanhan nyt luulisi löytyvän helpommin, otsalamppu päähän jos huonossa valaistuksessa joutuu etsimään.
Re: Pikkukysymykset
Mitä tulee ottaa huomioon kun Skyteam s-startti koneesta säätää ajoitukset?
Monkey ikä koko ikä.
Re: Pikkukysymykset
Eikö ne samalla tavalla säädy kuin normi koneessa? Vauhtiksessa on merkki käsittääkseni näissäkin, eli helppo pyöräyttää oikeaan kohtaan kannen merkin kanssa.
Re: Pikkukysymykset
Samalla laillahan se säätyy joo, siinä kopan kyljessä on se ruuvattava luukku sitä ajotusmerkkiä varten
Re: Pikkukysymykset
Kopan päällä siis. Sen ruuvaa irti ja merkki kohdalleen.
Re: Pikkukysymykset
Tai ottaa vaan kopan pois, mulla meni aina hermo siitä reijästä tihrustamiseen 
Re: Pikkukysymykset
Mistä vois johtua moottorista kuuluva nakutus tai tikitys tai sellanen kumma ääni, kuuluu koko kierrosalueen läpi? Ajotukset katottu, venttiilien välykset katottu, uus mäntäsetti..
Re: Pikkukysymykset
Mikä oli männän iskun max. pituus alkuperäisellä vakio moottorilla?
Viimeksi muokannut JakkeX, 04.03.2013 21:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
Re: Pikkukysymykset
Taitaa ottaa mäntä kiinni kanteen.Makille kirjoitti:Mistä vois johtua moottorista kuuluva nakutus tai tikitys tai sellanen kumma ääni, kuuluu koko kierrosalueen läpi? Ajotukset katottu, venttiilien välykset katottu, uus mäntäsetti..
If you never do, you'll never know
nyk. Mercedes-Benz w124 3.0l 24v Sportline
nyk. Toyota Corolla Hardtop, coupe
ex.Mercedes-Benz w124 2.3l
ex. Honda Monkey z50J, projekti
ex. Honda Monkey z50J, low
ex. Honda Monkey z50J, original
ex. Toyota Corolla KE-20, air ride
nyk. Mercedes-Benz w124 3.0l 24v Sportline
nyk. Toyota Corolla Hardtop, coupe
ex.Mercedes-Benz w124 2.3l
ex. Honda Monkey z50J, projekti
ex. Honda Monkey z50J, low
ex. Honda Monkey z50J, original
ex. Toyota Corolla KE-20, air ride
Re: Pikkukysymykset
Onkos asia näin, että Rothmans-sinistä ei tahdo löytyä ihan mistään tavallisesta autoväriliikkeestä?
E: Ei ole topiccia, teen keväämmällä kunhan kunnollinen projektointi alkaa.
Tarkoitus siis tehdä paranneltu käyttis-rotikka.
E: Ei ole topiccia, teen keväämmällä kunhan kunnollinen projektointi alkaa.
Viimeksi muokannut abina, 04.03.2013 22:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
" Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä ! "
Re: Pikkukysymykset
Jep, jostain netin maailmoista löysin sitä mutten tilannut vielä.
Olisiko ollut nettimaalikauppa.
btw. Onkos sulla jotain Rothmans proju topiccia? O_o
Olisiko ollut nettimaalikauppa.
btw. Onkos sulla jotain Rothmans proju topiccia? O_o
If you never do, you'll never know
nyk. Mercedes-Benz w124 3.0l 24v Sportline
nyk. Toyota Corolla Hardtop, coupe
ex.Mercedes-Benz w124 2.3l
ex. Honda Monkey z50J, projekti
ex. Honda Monkey z50J, low
ex. Honda Monkey z50J, original
ex. Toyota Corolla KE-20, air ride
nyk. Mercedes-Benz w124 3.0l 24v Sportline
nyk. Toyota Corolla Hardtop, coupe
ex.Mercedes-Benz w124 2.3l
ex. Honda Monkey z50J, projekti
ex. Honda Monkey z50J, low
ex. Honda Monkey z50J, original
ex. Toyota Corolla KE-20, air ride
Re: Pikkukysymykset
JakkeX kirjoitti:Mikä oli männän iskun max. pituus alkuperäisellä vakio moottorilla?
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
Re: Pikkukysymykset
Meni 10 sekunttia kun kirjoitin googleen "Honda Monkey iskun pituus"
41,4mm kaikissa malleissa.
41,4mm kaikissa malleissa.
If you never do, you'll never know
nyk. Mercedes-Benz w124 3.0l 24v Sportline
nyk. Toyota Corolla Hardtop, coupe
ex.Mercedes-Benz w124 2.3l
ex. Honda Monkey z50J, projekti
ex. Honda Monkey z50J, low
ex. Honda Monkey z50J, original
ex. Toyota Corolla KE-20, air ride
nyk. Mercedes-Benz w124 3.0l 24v Sportline
nyk. Toyota Corolla Hardtop, coupe
ex.Mercedes-Benz w124 2.3l
ex. Honda Monkey z50J, projekti
ex. Honda Monkey z50J, low
ex. Honda Monkey z50J, original
ex. Toyota Corolla KE-20, air ride
Re: Pikkukysymykset
Sopiiko nää vakio jinkkuun vm2010 ja saisko niitä jostain (suomesta) halvemmalla.
http://www.mbfmoto.com/shop/fi/verkkoka ... egory_id=4
http://www.mbfmoto.com/shop/fi/verkkoka ... egory_id=4
Ja meneekö siihen hondan tiivisteet ja normaali 39.00 um-mäntä
http://www.mbfmoto.com/shop/fi/verkkoka ... egory_id=4
http://www.mbfmoto.com/shop/fi/verkkoka ... egory_id=4
Ja meneekö siihen hondan tiivisteet ja normaali 39.00 um-mäntä
Hyvä ja Halpa
Re: Pikkukysymykset
Tällänen ei ilmeisesti käyJuhis kirjoitti:Meni 10 sekunttia kun kirjoitin googleen "Honda Monkey iskun pituus"
41,4mm kaikissa malleissa.
http://www.mbfmoto.com/shop/fi/verkkoka ... egory_id=6
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
Re: Pikkukysymykset
Öööh kuinka? Hyvinhän tuo käy. Tuo on nimenomaan suunniteltu vakioiskulle. 50-85cc pytyt on kaikki vakioiskulle tehtyjä, siitä isommilla pytyillä on jo eri isku/kampura.