Dumlen punamusta välimalli | myyty |
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: Dumlen punamusta välimalli | voi helvetti |
Siinä mankissa on oikeesti joku kirous, kun entiselläkin omistajalla siinä oli sillon tällön vikoja. 
Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |
No, triplat tulee, voivoi.
Siis, impulssikäämi oli rikki. No, sunnutaina oli tylsää ja onkimadon vinkin ansiosta aloin tutkia tuota 110 vetoakselia. No perhana, sehän oli räjäytyskuvien mukaan samanlainen. Isällekkin asiasta mainitsin ja hän totesi että eiköhän pureta kone. No muutama tunti siinä meni niin kone oli jo osina pöydällä. Siinä sitten illan aikana kasailin magneettoa vaille valmiiksi ja sitten tiistaina loppuun.
Välityksetkin vaihtuivat, nyt on 17-42
Kulkee ihan hyvin nyt, vaikka rajoitinkin löytyy. No tänään ajelin N1K0:n luokse, ja siinä sitten lähtiessä ei tämäkään enää lähtenyt käyntiin.. Voi sitä vitutuksen määrää. Onneksi on vain 200m kotiin sieltä. Sitten kotona rupesin tätä ihmettelemään, poljin ja poljin, mutta ei. Sitten tajusin vaihtaa tulpan. Ja kyllä rupesi hymyilyttämään kun hörähti käyntiin.
Ainiin, eihän kaikki taaskaan mennyt niinkuin piti. Kun kasattiin kone, niin joku meni pieleen ja käynnistyspoljin ei palauta, siis jää alas. Perhanan perhana, ei jaksaisi purkaa heti uudestaan konetta...
Mutta loppuun vielä muutama talvinen kuva:



Nyt kun näin pitkälle olet päässyt, kommentoihhan jotain
Siis, impulssikäämi oli rikki. No, sunnutaina oli tylsää ja onkimadon vinkin ansiosta aloin tutkia tuota 110 vetoakselia. No perhana, sehän oli räjäytyskuvien mukaan samanlainen. Isällekkin asiasta mainitsin ja hän totesi että eiköhän pureta kone. No muutama tunti siinä meni niin kone oli jo osina pöydällä. Siinä sitten illan aikana kasailin magneettoa vaille valmiiksi ja sitten tiistaina loppuun.
Välityksetkin vaihtuivat, nyt on 17-42
Ainiin, eihän kaikki taaskaan mennyt niinkuin piti. Kun kasattiin kone, niin joku meni pieleen ja käynnistyspoljin ei palauta, siis jää alas. Perhanan perhana, ei jaksaisi purkaa heti uudestaan konetta...
Mutta loppuun vielä muutama talvinen kuva:



Nyt kun näin pitkälle olet päässyt, kommentoihhan jotain