Yleistä keskustelua Mankeista
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Sanokaapa joku että paljonko menee skyteam monkey 50 tällä kokoonpanolla : 72cc skyteamin kannella, 20mm sheng wey , 15/35? siihen 70km/h pintaan?
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Siis onko tää Skyteamin kansi nyt vakiokansi vai isovenainen? Jos isovenainen niin noilla mennään jo 80km/h.
E: Lue ny Kääkkis uudestaan. Vakiokansihan on pikkuvenoilla.
E: Lue ny Kääkkis uudestaan. Vakiokansihan on pikkuvenoilla.
Viimeksi muokannut MB93, 17.07.2011 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Eipä tuo minulla ainakaan kovin isovenanen ollu..Monkibomber93 kirjoitti:Siis onko tää Skyteamin kansi nyt vakiokansi vai isovenainen? Jos isovenainen niin noilla mennään jo 80km/h.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
vakiokansi on. eli sillä varmaan se 70km/h pärrätään
tilasin tuon sylkkasarjan ja kaasarin eilen että jos ensviikolla kasaan sais.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Voi olla että järkevintä on laittaa kevyemmät välit, Skyteamin laatikolla mulla oli samat välit ja meni samoilla vireillä paitsi isovenakannella päälle 80km/h. Avartaa vakiokantta ja vaikka 14/35, niin vois olla hyvä, joku 75km/h pitäis mennä.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Mulla on tua uus mäntä, mut männänrenkaat on pussissaan vielä... auttaako kuva siitä?s0ppakauha1124987416 kirjoitti:Olisiko jollakin lähikuvaa 110cc männästä mieluiten uutena ja niin että näkee öljyrenkaan ja muut männänrenkaat?
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Ostin Rothmans monkin, muuten hyvä mut männänrenkaat menny ja rujo ulkoo. Hopeeksi maalattu ja ruma kun mikä mutta aito Honda. Teen projutopikin kun kerkeen, muuten orkinaali varmaan tehdään paitsi levykeula ja pari parannusta tulee.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Tee ihmeessä proju topic!Hilbert kirjoitti:Ostin Rothmans monkin, muuten hyvä mut männänrenkaat menny ja rujo ulkoo. Hopeeksi maalattu ja ruma kun mikä mutta aito Honda. Teen projutopikin kun kerkeen, muuten orkinaali varmaan tehdään paitsi levykeula ja pari parannusta tulee.
-
juustonakkikeulii
- Viestit: 44
- Liittynyt: 28.06.2010 23:18
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Meneekö bilteman 12v jännitteetasaaja mankiin? Tasaaja sama asia kun säädin?
Sutii kuin koira parketilla 
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Tuskin nyt ainakaan ihan suoraan, kyllä modattua saa.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Kestääkö 3,5 alupelti backstep kitin sinä ulospäin näkyvänä levynä?
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Paljonko teillä on maksanut liikennevakuutukset mankeihin? Toivottavasti minun tulevaan zhenhua gorilla mankiin ei maksa liikennevakuutus paljoa.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Itellä 190e vuodessa liikennevakuutus.
Ex: Keeway Fact, Mbk Stunt, Honda Monkey, Fude Classic, Aprillia Sr, Mbk Booster, Piaggio Typhoon
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
jeps, 45e 4x/vuosi. yhessä erässä ois toki vähän halvempi. Zenhuassa luultavasti on halvempi kun niitä ei ole paljon == ei ole mällätty paljon.
Tosin riippuu vakuutusyhtiöstä, joissain on sama hinta oli mikä mopo hyvänsä.
Tosin riippuu vakuutusyhtiöstä, joissain on sama hinta oli mikä mopo hyvänsä.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Mankissa osakaskolla alle 150€ vuodessa, lasku tulee neljässä osassa ja yhden laskun loppusumma tais olla joku 37€. PBR:ässä sit kalliimpi vaikka onkin pelkkä liikennevakuutus, kun poonukset (tai mitkä lienee alennukset) on apinalla.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Ketä kiinnostais ostaa 160cc 4v kisakone?
Saattaisin saada halvalla, niin paljon semmosesta vois saada? 6h ajettu ja hyvin huollettu. 400€?
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Kuinka monta kilomentriä uskaltaa ajaa varatankilla melkein vakio mankila?
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Kannattaa ajaa suoraan tankille
Kai sillä parikyt kilsaa ajelee.
Kai sillä parikyt kilsaa ajelee.
Honda Cbr 125r Repsol -06 EX
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Just sopivast. Pääsen töistä syömään, töihin ja sit kotiin tankkaamaan.
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Puolet siitä mitä pääset normitankilla. Eli jos varatankille pitää laittaa vaikka 150km kohdalla niin pääsee suunnilleen 75km varatankilla.
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Mulla normi tankki 3.5 ja vara litran?
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Uusissa (92-99) normitankki 4,5 litraa ja varatankki 1 litran.. oma manki vie 2,7 litraa sataselle (vakiomanki kaasu pohjassa, keulittelua jne) eli varatankilla pääsis vajaa 40km. Vanhemmissa (80-91) päätankki on 5 litraa ja varatankki 0,5 (eli pääsis parikyt kilsaa). Noista vielä vanhemmissa malleissa on vielä pienemmät tankit
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Paljonko kehtais maksaa tosta 115cc pinkistä moottorista? http://www.nettimoto.com/honda/monkey/1168758 100km/h myyjän mukaan päästy. Kakslevynen kytkin ainaki oli.
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Toi 200€ ainakin ylihintaa selvästi. piikkinen lifan maksaa uutena samanverran ja tehoo enemmän.
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Kkiitos tiedostaNäksä kirjoitti:Toi 200€ ainakin ylihintaa selvästi. piikkinen lifan maksaa uutena samanverran ja tehoo enemmän.
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
"Kierteet paskaks ja vähän takas"