Yleistä keskustelua Mankeista

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
anttti
Viestit: 4
Liittynyt: 12.06.2011 19:01

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja anttti »

Sanokaapa joku että paljonko menee skyteam monkey 50 tällä kokoonpanolla : 72cc skyteamin kannella, 20mm sheng wey , 15/35? siihen 70km/h pintaan?
MB93
Moderaattori
Viestit: 2294
Liittynyt: 20.11.2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja MB93 »

Siis onko tää Skyteamin kansi nyt vakiokansi vai isovenainen? Jos isovenainen niin noilla mennään jo 80km/h.

E: Lue ny Kääkkis uudestaan. Vakiokansihan on pikkuvenoilla.
Viimeksi muokannut MB93, 17.07.2011 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kääkkä
Vip-käyttäjä
Viestit: 1470
Liittynyt: 22.05.2010 23:48
Paikkakunta: LPR

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Kääkkä »

Monkibomber93 kirjoitti:Siis onko tää Skyteamin kansi nyt vakiokansi vai isovenainen? Jos isovenainen niin noilla mennään jo 80km/h.
Eipä tuo minulla ainakaan kovin isovenanen ollu..
Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis M. Maliniemi
Kuvia: http://www.flickr.com/photos/kaakka/
anttti
Viestit: 4
Liittynyt: 12.06.2011 19:01

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja anttti »

vakiokansi on. eli sillä varmaan se 70km/h pärrätään :D tilasin tuon sylkkasarjan ja kaasarin eilen että jos ensviikolla kasaan sais.
MB93
Moderaattori
Viestit: 2294
Liittynyt: 20.11.2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja MB93 »

Voi olla että järkevintä on laittaa kevyemmät välit, Skyteamin laatikolla mulla oli samat välit ja meni samoilla vireillä paitsi isovenakannella päälle 80km/h. Avartaa vakiokantta ja vaikka 14/35, niin vois olla hyvä, joku 75km/h pitäis mennä.
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja kurri »

s0ppakauha1124987416 kirjoitti:Olisiko jollakin lähikuvaa 110cc männästä mieluiten uutena ja niin että näkee öljyrenkaan ja muut männänrenkaat?
Mulla on tua uus mäntä, mut männänrenkaat on pussissaan vielä... auttaako kuva siitä?
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Hilbert
Viestit: 144
Liittynyt: 18.04.2010 11:33

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Hilbert »

Ostin Rothmans monkin, muuten hyvä mut männänrenkaat menny ja rujo ulkoo. Hopeeksi maalattu ja ruma kun mikä mutta aito Honda. Teen projutopikin kun kerkeen, muuten orkinaali varmaan tehdään paitsi levykeula ja pari parannusta tulee.
EEElvis
Viestit: 95
Liittynyt: 11.05.2011 20:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja EEElvis »

Hilbert kirjoitti:Ostin Rothmans monkin, muuten hyvä mut männänrenkaat menny ja rujo ulkoo. Hopeeksi maalattu ja ruma kun mikä mutta aito Honda. Teen projutopikin kun kerkeen, muuten orkinaali varmaan tehdään paitsi levykeula ja pari parannusta tulee.
Tee ihmeessä proju topic! (Y)
juustonakkikeulii
Viestit: 44
Liittynyt: 28.06.2010 23:18
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja juustonakkikeulii »

Meneekö bilteman 12v jännitteetasaaja mankiin? Tasaaja sama asia kun säädin?
Sutii kuin koira parketilla (Y)
PVÄijÄ
Viestit: 327
Liittynyt: 08.10.2010 15:52
Paikkakunta: Säkylä

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja PVÄijÄ »

Tuskin nyt ainakaan ihan suoraan, kyllä modattua saa.
PVÄijÄ
Viestit: 327
Liittynyt: 08.10.2010 15:52
Paikkakunta: Säkylä

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja PVÄijÄ »

Kestääkö 3,5 alupelti backstep kitin sinä ulospäin näkyvänä levynä?
onkimato
Viestit: 2006
Liittynyt: 21.07.2011 17:11
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja onkimato »

Paljonko teillä on maksanut liikennevakuutukset mankeihin? Toivottavasti minun tulevaan zhenhua gorilla mankiin ei maksa liikennevakuutus paljoa.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Scaleo1
Vip-käyttäjä
Viestit: 517
Liittynyt: 01.11.2009 22:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Scaleo1 »

Itellä 190e vuodessa liikennevakuutus.
Ex: Keeway Fact, Mbk Stunt, Honda Monkey, Fude Classic, Aprillia Sr, Mbk Booster, Piaggio Typhoon
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja kurri »

jeps, 45e 4x/vuosi. yhessä erässä ois toki vähän halvempi. Zenhuassa luultavasti on halvempi kun niitä ei ole paljon == ei ole mällätty paljon.

Tosin riippuu vakuutusyhtiöstä, joissain on sama hinta oli mikä mopo hyvänsä.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
MB93
Moderaattori
Viestit: 2294
Liittynyt: 20.11.2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja MB93 »

Mankissa osakaskolla alle 150€ vuodessa, lasku tulee neljässä osassa ja yhden laskun loppusumma tais olla joku 37€. PBR:ässä sit kalliimpi vaikka onkin pelkkä liikennevakuutus, kun poonukset (tai mitkä lienee alennukset) on apinalla.
PA5K4
Viestit: 957
Liittynyt: 16.12.2010 13:35
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja PA5K4 »

Ketä kiinnostais ostaa 160cc 4v kisakone? :twisted: Saattaisin saada halvalla, niin paljon semmosesta vois saada? 6h ajettu ja hyvin huollettu. 400€?
Tokzz
Viestit: 2026
Liittynyt: 13.02.2010 21:26

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Tokzz »

Kuinka monta kilomentriä uskaltaa ajaa varatankilla melkein vakio mankila?
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
SaMito
Viestit: 450
Liittynyt: 04.01.2009 21:31
Paikkakunta: Ukicity

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja SaMito »

Kannattaa ajaa suoraan tankille :D
Kai sillä parikyt kilsaa ajelee.
Honda Cbr 125r Repsol -06 EX
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Tokzz
Viestit: 2026
Liittynyt: 13.02.2010 21:26

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Tokzz »

Just sopivast. Pääsen töistä syömään, töihin ja sit kotiin tankkaamaan.
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
Näksä
Viestit: 894
Liittynyt: 19.06.2009 17:41
Paikkakunta: Sastamala

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Näksä »

Puolet siitä mitä pääset normitankilla. Eli jos varatankille pitää laittaa vaikka 150km kohdalla niin pääsee suunnilleen 75km varatankilla.
sakk3
Viestit: 61
Liittynyt: 03.06.2011 19:02

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja sakk3 »

Mulla normi tankki 3.5 ja vara litran?
AaVu
Viestit: 347
Liittynyt: 03.10.2010 12:52
Paikkakunta: Savitaipale

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja AaVu »

Uusissa (92-99) normitankki 4,5 litraa ja varatankki 1 litran.. oma manki vie 2,7 litraa sataselle (vakiomanki kaasu pohjassa, keulittelua jne) eli varatankilla pääsis vajaa 40km. Vanhemmissa (80-91) päätankki on 5 litraa ja varatankki 0,5 (eli pääsis parikyt kilsaa). Noista vielä vanhemmissa malleissa on vielä pienemmät tankit
Tokzz
Viestit: 2026
Liittynyt: 13.02.2010 21:26

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Tokzz »

Paljonko kehtais maksaa tosta 115cc pinkistä moottorista? http://www.nettimoto.com/honda/monkey/1168758 100km/h myyjän mukaan päästy. Kakslevynen kytkin ainaki oli.
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
Näksä
Viestit: 894
Liittynyt: 19.06.2009 17:41
Paikkakunta: Sastamala

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Näksä »

Toi 200€ ainakin ylihintaa selvästi. piikkinen lifan maksaa uutena samanverran ja tehoo enemmän.
Tokzz
Viestit: 2026
Liittynyt: 13.02.2010 21:26

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Tokzz »

Näksä kirjoitti:Toi 200€ ainakin ylihintaa selvästi. piikkinen lifan maksaa uutena samanverran ja tehoo enemmän.
Kkiitos tiedosta (Y)
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
Vastaa Viestiin