Poliisi.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
petsku
Vip-käyttäjä

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja petsku »

Mentiin kaverin kaa tuol kyläl 2 päällä ja tuli poliisi vastaa. Iik! :mrgreen: Ei ees pysäyttäny. Joo hyvä, on muutenki rahat tiukilla.. Mulle kai olis tullu sakko, ku olin kyytissä?
It was at this moment that he knew, he fucked up.
Trespe

Viesti Kirjoittaja Trespe »

eikös kuljettajalle ne sakot tuu?entiedä

siis olitte mankilla ilmeisesti liikenteessä.
ostetaan manki.
petsku
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja petsku »

Niin kait kylä liikennettä on.. :roll: Emmää kyllä tiedä kai se mulle sit tulis..
It was at this moment that he knew, he fucked up.
Miqoo

Viesti Kirjoittaja Miqoo »

Ei mulle ainakaan veroja tullu kilvettömällä pelillä, eikä alle 15-vuotias voi saada suorituskieltoa?
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Tunne itsesi voittajaksi, kun ylläpito rikkoo sääntöjä laittamalla väriä allekirjoitukseen.
Scaleo1
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Scaleo1 »

Kilvettömällä voi saada verot. Jos sillä ajaa tieliikenteessä niin se rinnastetaan kilvelliseen. Alle 15v ei voi periaatteessa saada suorituskieltoa. Itse sain, mutta pienen kyselyn jälkeen ottivat sen kiltisti pois...
Ex: Keeway Fact, Mbk Stunt, Honda Monkey, Fude Classic, Aprillia Sr, Mbk Booster, Piaggio Typhoon
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
JiiTee

Viesti Kirjoittaja JiiTee »

Minä jäin pari syksyy sitten kiinni jinkulla yleiseltä tieltä. Mopo ei ollut kilvissä, mulla ei ollu kypärää ja mopedi oli 72cc eli kevari.

Noh polliisi sedät antovat porukoille 230€ sakot ja sanoivat että tästä lähin pysyy mopo tallissa tai saa ajaa vain pihassa jos on joku vahtimassa. :lol:

Kehuivat vielä että hyvä kun harjoittelin ajamaan (keuliskelin) vähän syrjäisemmällä tielle mut kumminkin se oli yleinen tie. Mutta kypärän puuttuminen oli kuulemma ankara miinus.

Eli mulle ei tullu kemmuveroi tai kortti lykkääntyny..

E : Siis mulla ei ollut korttia tuolloin ja olin alle 15v.
Viimeksi muokannut JiiTee, 17.03.2011 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Monkeyt.net:n uhri nro. 2440

Projekti manki
Miqoo

Viesti Kirjoittaja Miqoo »

Scaleo, ajoin poliiseja karkuun 7km kilvettömällä pelillä joka meni 70km/h eikä veroja tullut. En sitten tiedä onko muille tullut verot jos ajanut kilvettömällä, mutta minulle ei ainakaan tullut.
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Tunne itsesi voittajaksi, kun ylläpito rikkoo sääntöjä laittamalla väriä allekirjoitukseen.
juQ

Viesti Kirjoittaja juQ »

Voiko autokortti siirtyä jos jään kiinni yleiselle tiellä poliisille, kun ajan kilvettömällä viritetyllä mankilla.
(noudatan liikennesääntöjä)
:?:
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Grimnir
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

Mopokortilla voi siirtyä, kevarikortilla ei pitäis ainakaan niin herkästi, tai ollenkaan.

(Olettaen että mopon cm^3>49cm^3 tai nopeus on > 65km/h)

E: joo tosiaan kuutioita eikä neliöitä :D
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
MB93
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja MB93 »

OT/ Grimnirillä on ollu tänään matikkaa. /OT
Grimnir
Moderaattori

OT/ Eipäs ollut kun pitkä fysiikka :twisted: /OT

Poliiseista senverran että eivät tunnu vielä olevan kiinnostuneita mopoista.. Pari peruskoululaisten virimopoo lähti parkkikselta ja poliisit eivät viittineet edes vilkasta kun ajoivat ohitte :D
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Zepzep

Viesti Kirjoittaja Zepzep »

Grimnir kirjoitti: Poliiseista senverran että eivät tunnu vielä olevan kiinnostuneita mopoista.. Pari peruskoululaisten virimopoo lähti parkkikselta ja poliisit eivät viittineet edes vilkasta kun ajoivat ohitte :D
Juu ei näköjään. Tänään keulin poliiseja vastaan eivätkä ne muutta tehny ku vähän katteli.
Velho
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Velho »

Tarkoitit Grimnir varmaankin kuutiosenttejä (cm^3), etkä neliö senttejä (cm^2)? :wink:

Täältä muuten lopettivat paikallisen poliisi aseman pidon pari vuotta takaperin, ja siitä lähtien on näkynyt ainoastaan satunnaisia ohikulkija poliiseja. :smoke:
Skyttari
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Skyttari »

täällä se on mun mielestä ollu taas päinvatsoin.. eli ku paikkakunnan oma poliisi asema lakkautettiin nii sen jälkeen täällä on ruvennu näkymään 2 kertaa enempi poliiseita :evil:
Monkeyt.net vanki numero 1005
Grimnir
Moderaattori

Velho kirjoitti:Tarkoitit Grimnir varmaankin kuutiosenttejä (cm^3), etkä neliö senttejä (cm^2)? :wink:
Hups :mrgreen:

Veikkaisin kuitenkin että kevään tullessa poliisit alkaa valvoo tarkemmin mopoja, tekeen ehkä ratsioita koulullekkin..

Periaatteessa ainakin näin sillä -96 ikäset keväästä syntyneet ovat saaneet kortin ja eivät välttämättä ihan noita liikennesääntöjä ymmärrä vaikka siitä testistä läpi ovatki pääseet :)
sotarotta

Viesti Kirjoittaja sotarotta »

Juu, joka kesänen riesa noi ratsiat. Pitää alkaa varmaa rajotinta kehitteleen.. :think:
BomberWnB

Viesti Kirjoittaja BomberWnB »

Milloin ratsiat perinteisesti alkaa? Alkaako jo huhtikuussa? Moposportista ajattelin hankkia 16-akselisen rajottimen, vaikka mulla kulkeekin alle sen 65km/h.
JiiTee

Viesti Kirjoittaja JiiTee »

BomberWnB kirjoitti:Milloin ratsiat perinteisesti alkaa? Alkaako jo huhtikuussa? Moposportista ajattelin hankkia 16-akselisen rajottimen, vaikka mulla kulkeekin alle sen 65km/h.
Eiköhän ne ala sitten kun mp-poliisit "herää talviunilta", eli sillon kun tiet on jo kunnolla sulat.
Monkeyt.net:n uhri nro. 2440

Projekti manki
SuperChargedHonda

Viesti Kirjoittaja SuperChargedHonda »

Oli viereisellä tiellä ratsiaa (Askolan yläasteen vieressä) niin kaks mopoiliaa jäi kiini että menetti kilvet, kaikki oli ihan kuset housus ykski vei hmänsä piilooon teknisenluokaan joka kulkee ~ 90km/h ;) mutta eipähän koulunpihassa käynytkään tiellä vaan ratsas
70M1

Viesti Kirjoittaja 70M1 »

Kaveri sai 100e sakot, ku jäi poliiseille kiinni jinkulla kortitta ajamisesta :D
Sanoivat kuulema, että hakevat jonku osan siitä pois jos se ajelee
vielä maanteillä. Ei sanonnu mitään kortin siirtymisestä ja kyseinen
henkilö on -98. Sain ainaki nauraa :D
-
toppppppsu
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

70M1 kirjoitti:Kaveri sai 100e sakot, ku jäi poliiseille kiinni jinkulla kortitta ajamisesta :D
Sanoivat kuulema, että hakevat jonku osan siitä pois jos se ajelee
vielä maanteillä. Ei sanonnu mitään kortin siirtymisestä ja kyseinen
henkilö on -98. Sain ainaki nauraa :D
Paskat se ite niitä sakkoja saanut, ja eivät varmasti hae mitään siitä jinkusta pois, jos vielä ajelee.
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
70M1

Viesti Kirjoittaja 70M1 »

Niinmpä vanhenmillehan se tuli ja en kyllä usko että on mitään hakemassa :roll:
Tänään oli liikenteessä paljon poliiseita.
-
sotarotta

Viesti Kirjoittaja sotarotta »

Oltiin tossa Hopeetiellä keulimassa/hengaamassa ja siinä sitten n. 1h jälkeen tulee poliisit paikalle. Jarva ja Söyrinen(tjsp.) ilmottaa et nyt kokeillaan kaikkien mopot. Siinä kokeillaan sit kaikki, mun mankista sano et on välityksiä vaihdettu, niinkun myös niken peeveestäkin ja parissa derbissä. Sitten kokeili jotain CHoota missä oli rajotin päällä, kulki ehkä sen 20km/h alamäkeen :lol: , sitten yhtä ggeetä mistä vietiin loppujen lopuksi kilvet, tutkattiin vähä yli 70km/h, mutta kevään kunniaksi ei annettu veroilmotusta. Sitten kokeiltiin DTeetä mikä kiersi ihan hulluna, äijä sano poliiseille että menee ainakin 70km/h, ja oli alkanut itkeeen siellä poliisiautossa :mrgreen:
Lähtivät siitä sit meneen, myöhemmin tuli paikalle ja käski lähtee meneen (ondekin tais olla tällön kotkalla paikalla) ja huomautti et kiristää sit toimintaa kesää kohden

:|
hondaZ50

Viesti Kirjoittaja hondaZ50 »

, ja oli alkanut itkeeen siellä poliisiautossa
:lol:
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Insomnia

Viesti Kirjoittaja Insomnia »

toevottavasti sit mankimiitissä ei tuu sinne mitää valittaan. Ois muuten aika paska homma jos siellä lähtis kilvet :D
Vastaa Viestiin