Alueen säännöt
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
Huonot liitokset? Johdot hapettunu? Mittaa tuleeko ennen jännitteensäädintä edes minkäänlaista volttimäärää. Jos ei, niin kannattaa etsiä vikaa magneeton puolelta, käämeistä.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Grimnir kirjoitti:Huonot liitokset? Johdot hapettunu? Mittaa tuleeko ennen jännitteensäädintä edes minkäänlaista volttimäärää. Jos ei, niin kannattaa etsiä vikaa magneeton puolelta, käämeistä.
Mitenhä sieltä pitäs mitata? Punanen keltaseen ja musta valkoseen vai toisinpäin?
Vai mustaa runkoon ja punasta jompaankumpaan?
Kun ei oikeen mitään näkyny ku koitin mittailla.
Miten pitää olla käynnistin polkimen rattaitten välissä sellanen sokka
ja se sokka on tässä kuvassa toi punaisella merkitty
Vai onko sillä mitään väliä miten päin se siellä on?
E: Nyt sain korjattua
Minun mankis on semmone vika ku ajaa nelosella kaasu pohjassa,ni pätkäsee välillä
ja virit on:
-19mm jing ke kaasari
-rajoittamaton cdi boksi
-suora putki
-16-40 (onko liian lyhyet?)
Eli 110cc skyteamin kone on kiinni, siinä 22mm keihin kaasutin. Ongelmana ettei saa bensaa, tulppa ihan kuiva. Kaasuttimen oon puhdistanu huolella, eikä kaasutin vuoda mistään liitoksestakaan. Tankissa on bensaa. Oma ymmärrys ei enää riitä, että mikä ihme siinä voi olla, ideoita?
"Ei niitä panoja kuitenkaan kannata lisätä tekniikan kustannuksella..."
Kun ajaa mankilla ja sitten pysähtyy johonkin, niin öljyä rupeaa puskemaan sieltä eturattaan akselin välistä tietääkseni. Sitä ei tipu paljoa, mutta ärsyttävää kun se menee ketjuihin ja likaa mg kopan ja takapyörän ympäristön. Olisko sieltä joku tiiviste mennyt?
Mahdollisia syitä on vaikka mitä. Mittari ei yleensä toimi sähköllä, se on muuten vaan rikki.
Tsekkaa ny vaikka pääsulake ensin ja sitten vaikka polttimot. Jos näyttää ehjiltä ni sitten vika lienee jossain muualla... Johdoissa, liitoksissa, virtalukossa, jännitteensäätimessä...
Nyt tarttis saada kaikki valot palaamaa. Kyseessä on maski http://www.mc-scatter.com/valomaski-dia ... -2262.html vain yhdestä valoihin saapuvista johdoista tulee virtaa(yhteensä 4 johtoa) aluksi paloi vain yksi polttimo ja paloi kirkkaasti mutta kytkin toisenkin polttimon niin molemmat palavat huomattavasti himmeemmin. Neuvoja miten saisi kaikki 4 polttimoa palamaan kirkkaasti ja mistä voisin ottaa lisää virtaa kun vain yhdestä johdosta tulee tällähetkellä.
Mikä mankissa vikana kun kierrättää niin tulee bensa sumua kaasarista ja ilmanpuhdistin on aina ihna märkä bensasta. Nyt on vähän liian iso suutin niin voisko johtua siitä?
Onko normaalia, että koneesta kuuluu semmosta pientä naputusta? Asensin juuri 72cc pytyn ja 4 alatiivistettä, kun yhdellä tiivisteellä kone ei edes suostunut pyörimään kun mäntä otti kanteen. Ei kai venttiilit vain osu mäntään? Kuva pytystä
Pieni naputus voi kuulua nokkaketjusta tai venttiilin välykset olla isot. 4 tiivisteellä ei pitäis ottaa kiinni. Onko sulla varmasti oikeen vuosimallin 72.