Haku löysi 14 tulosta

Kirjoittaja Möhköfantti
03.07.2015 15:43
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
Vastaukset: 3393
Luettu: 565271

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Aaa okei hyvä tietä! Oli nettimotossa myynnissä siis tuollainen mustarunkoinen tuttifrutti niillä harmailla vanteilla ja luki että täysin alkuperäisessä kuosissa!
Vielä ois sellanen kysymys että paljonkos noita on tolla värityksellä valmistettu?
Kirjoittaja Möhköfantti
03.07.2015 14:21
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
Vastaukset: 3393
Luettu: 565271

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

En oo ihan varma kuuluuko tää kysymys tänne, mutta kiinnostais tietää että onko olemassa tuttifrutti mankia mustalla-rungolla, vai onko se vain jotain legendaa! :) Olen siis ainakin kuullut puhuttavan sellaisesta mankista?
Kirjoittaja Möhköfantti
17.06.2015 23:48
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Vastaukset: 23
Luettu: 15181

Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!

Morjes! huomasin tässä tänään että mankin staattorissa on kaksi käämiä, eli pitäisikö siinä olla sellainen jossa on useampia pienempiä käämejä, vai sopiiko tuo staattori välimallin sähköjen kanssa, jotka tulen tähän laittamaan? ps. jos jollain on myynnissä hondan osia mm. tankoa, runkoa, mg-koppaa, ...
Kirjoittaja Möhköfantti
03.06.2015 19:37
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Vastaukset: 23
Luettu: 15181

Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!

Nyt on manki purettu lähes kokonaan, moottoria lukuunottamatta. Olisiko jollain siis jotain hyvää konstia, miten sais noita tankin lommoja korjattua!
Kirjoittaja Möhköfantti
24.05.2015 14:58
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Vastaukset: 23
Luettu: 15181

Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!

Morjes! Tänään tuli taas puuhailtua mankin kanssa, ja sain vähän jotain tehtyäkin. Kuten kuvista huomaa aloin siis purkamaan mopoa, mutta tuleva koeviikko hieman haittaa manki projektia! :( Seuraavalla viikolla alan kuitenkin jo enemmän pelaamaan mankin kanssa, joten toivotaan että mankille alkaisi ...
Kirjoittaja Möhköfantti
14.05.2015 20:42
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Monkey tivoli Original
Vastaukset: 153
Luettu: 91159

Re: Honda Monkey tivoli Original

Itekki voisin ottaa yhen tarran!
On muute komeen näkönen manki, toivottavasti omasta tulis yhtähyvä! :D
Kirjoittaja Möhköfantti
13.05.2015 13:30
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Vastaukset: 23
Luettu: 15181

Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!

No pitäsköhän sitte vaan entisöidä tivoliks ja katsastaa ihan tolla rungolla? :think:
Kirjoittaja Möhköfantti
12.05.2015 17:59
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Vastaukset: 23
Luettu: 15181

Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!

Joo no täytyy kattoo, jos noin tekis!
Mites muute meniskö ees katsastuksesta läpi, kun kerta on toi 4-vaihteinen moottori?
Kirjoittaja Möhköfantti
12.05.2015 13:47
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Vastaukset: 23
Luettu: 15181

Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!

Ei löydy kyllä rungosta tollasta joten taitaa olla se puolarin runko, joten en tiedä jaksanko ruveta entisöimään ku saattais tulla liian kalliiks!
Kirjoittaja Möhköfantti
11.05.2015 22:04
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Vastaukset: 23
Luettu: 15181

Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!

Joo mutta ei ne kaasarit olekkaan alkuperäisenä tästä mankista! Ja minkäslainen se akkukotelon kiinnike on?
Kirjoittaja Möhköfantti
11.05.2015 19:22
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Vastaukset: 23
Luettu: 15181

Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!

Laitoin eilen viestä branditille tosta mun mankin runkonumerosta ja sanoivat että se olisi 1984 vuoden punanen manki, voikohan toi pitää paikkaansa? :think: Edit: Oisko noissa puolarin ja välimallin rungoissa joitain eroja joista vois nähdä kumpi se on? Tuntuu aika oudolta jos toi on puolar kun on k...
Kirjoittaja Möhköfantti
10.05.2015 20:18
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Vastaukset: 23
Luettu: 15181

Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!

Juu millään erityisellä kiireellä tätä ei tulla tekee vaan iha rauhassa tässä kesän aikana. Ja tosta tankista sen verran että kyllä se on senverra huonossa kunnossa että pakko se on maalata ku näyttäis muuten hieman typerältä noitten muitten osien joukossa! Edit. Kuuluukos tän vuosimallin mankiin ak...
Kirjoittaja Möhköfantti
10.05.2015 16:10
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Vastaukset: 23
Luettu: 15181

Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!

Kiitos kommentista! Pitää vielä harjotella tota kuvien laittoa ja näin aattelinkin juuri tehdä maalauksien osalta!
Kirjoittaja Möhköfantti
10.05.2015 14:40
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Vastaukset: 23
Luettu: 15181

Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!

Morjes manki foorumin väki! Kirjoittelen itse tänne ensimmäistä kerta, näin projekti topikin merkeissä. Tarkoituksena olisi siis kunnostaa tivoli manki aika lähelle orkkis kuntoon, ihan jokaista mutteria ei tulla kuitenkaan vaihtamaan alkuperäiseksi. Ostin mankin perjantaina ja vielä sille ei ole ju...