Aaa okei hyvä tietä! Oli nettimotossa myynnissä siis tuollainen mustarunkoinen tuttifrutti niillä harmailla vanteilla ja luki että täysin alkuperäisessä kuosissa!
Vielä ois sellanen kysymys että paljonkos noita on tolla värityksellä valmistettu?
Haku löysi 14 tulosta
- 03.07.2015 15:43
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
- Vastaukset: 3393
- Luettu: 565283
- 03.07.2015 14:21
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
- Vastaukset: 3393
- Luettu: 565283
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
En oo ihan varma kuuluuko tää kysymys tänne, mutta kiinnostais tietää että onko olemassa tuttifrutti mankia mustalla-rungolla, vai onko se vain jotain legendaa!
Olen siis ainakin kuullut puhuttavan sellaisesta mankista?
- 17.06.2015 23:48
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
- Vastaukset: 23
- Luettu: 15181
Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Morjes! huomasin tässä tänään että mankin staattorissa on kaksi käämiä, eli pitäisikö siinä olla sellainen jossa on useampia pienempiä käämejä, vai sopiiko tuo staattori välimallin sähköjen kanssa, jotka tulen tähän laittamaan? ps. jos jollain on myynnissä hondan osia mm. tankoa, runkoa, mg-koppaa, ...
- 03.06.2015 19:37
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
- Vastaukset: 23
- Luettu: 15181
Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Nyt on manki purettu lähes kokonaan, moottoria lukuunottamatta. Olisiko jollain siis jotain hyvää konstia, miten sais noita tankin lommoja korjattua!
- 24.05.2015 14:58
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
- Vastaukset: 23
- Luettu: 15181
Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Morjes! Tänään tuli taas puuhailtua mankin kanssa, ja sain vähän jotain tehtyäkin. Kuten kuvista huomaa aloin siis purkamaan mopoa, mutta tuleva koeviikko hieman haittaa manki projektia! :( Seuraavalla viikolla alan kuitenkin jo enemmän pelaamaan mankin kanssa, joten toivotaan että mankille alkaisi ...
- 14.05.2015 20:42
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda Monkey tivoli Original
- Vastaukset: 153
- Luettu: 91168
Re: Honda Monkey tivoli Original
Itekki voisin ottaa yhen tarran!
On muute komeen näkönen manki, toivottavasti omasta tulis yhtähyvä!
On muute komeen näkönen manki, toivottavasti omasta tulis yhtähyvä!
- 13.05.2015 13:30
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
- Vastaukset: 23
- Luettu: 15181
Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
No pitäsköhän sitte vaan entisöidä tivoliks ja katsastaa ihan tolla rungolla? 
- 12.05.2015 17:59
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
- Vastaukset: 23
- Luettu: 15181
Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Joo no täytyy kattoo, jos noin tekis!
Mites muute meniskö ees katsastuksesta läpi, kun kerta on toi 4-vaihteinen moottori?
Mites muute meniskö ees katsastuksesta läpi, kun kerta on toi 4-vaihteinen moottori?
- 12.05.2015 13:47
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
- Vastaukset: 23
- Luettu: 15181
Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Ei löydy kyllä rungosta tollasta joten taitaa olla se puolarin runko, joten en tiedä jaksanko ruveta entisöimään ku saattais tulla liian kalliiks!
- 11.05.2015 22:04
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
- Vastaukset: 23
- Luettu: 15181
Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Joo mutta ei ne kaasarit olekkaan alkuperäisenä tästä mankista! Ja minkäslainen se akkukotelon kiinnike on?
- 11.05.2015 19:22
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
- Vastaukset: 23
- Luettu: 15181
Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Laitoin eilen viestä branditille tosta mun mankin runkonumerosta ja sanoivat että se olisi 1984 vuoden punanen manki, voikohan toi pitää paikkaansa? :think: Edit: Oisko noissa puolarin ja välimallin rungoissa joitain eroja joista vois nähdä kumpi se on? Tuntuu aika oudolta jos toi on puolar kun on k...
- 10.05.2015 20:18
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
- Vastaukset: 23
- Luettu: 15181
Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Juu millään erityisellä kiireellä tätä ei tulla tekee vaan iha rauhassa tässä kesän aikana. Ja tosta tankista sen verran että kyllä se on senverra huonossa kunnossa että pakko se on maalata ku näyttäis muuten hieman typerältä noitten muitten osien joukossa! Edit. Kuuluukos tän vuosimallin mankiin ak...
- 10.05.2015 16:10
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
- Vastaukset: 23
- Luettu: 15181
Re: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Kiitos kommentista! Pitää vielä harjotella tota kuvien laittoa ja näin aattelinkin juuri tehdä maalauksien osalta!
- 10.05.2015 14:40
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
- Vastaukset: 23
- Luettu: 15181
Möhköfantin Tivoli originaali kuntoon!
Morjes manki foorumin väki! Kirjoittelen itse tänne ensimmäistä kerta, näin projekti topikin merkeissä. Tarkoituksena olisi siis kunnostaa tivoli manki aika lähelle orkkis kuntoon, ihan jokaista mutteria ei tulla kuitenkaan vaihtamaan alkuperäiseksi. Ostin mankin perjantaina ja vielä sille ei ole ju...