Haku löysi 10 tulosta
- 27.11.2014 20:34
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda Monkey tivoli Original
- Vastaukset: 153
- Luettu: 91230
Re: Honda Monkey tivoli Original
Vähän kyllä ihmettelen sitä penkinpäällis juttua kun luulis että sais suomestakin.
- 27.11.2014 11:56
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda Monkey tivoli Original
- Vastaukset: 153
- Luettu: 91230
Re: Honda Monkey tivoli Original
On kyllä aika helmi. 
- 27.11.2014 08:06
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Expafin:in Rothmans rakentelua
- Vastaukset: 57
- Luettu: 31881
Re: Halvan budjetin Rothmanssi -88
Voitko laittaa kuvia siitä penkin värkkäilystä, koska ittelläkin sama ongelma. 
- 25.11.2014 19:01
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412306
Re: Pikkukysymykset
Suunnitelmissa on että teen kaiken kerralla kunnolla niin ei tule mitään säätöä siinä vaiheessa kun haluaisi käyttää mopoa.
- 24.11.2014 21:29
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412306
Re: Pikkukysymykset
Joo elikkäs tää ei nyt oo varsinainen pikkukysymys mut en tiedä toistakaan paikkaa mistä kysyä. Elikkäs ittelläni on sellane +10 vuotta seissyt välimallin manki. Ni mitä mun pitäis oikeen tehä et saan sen käyntiin, täyttää bensalla ja alkaa polkea? :D Tähän vielä jatkoa sen verran että kannattaako ...
- 23.11.2014 16:20
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412306
Re: Pikkukysymykset
Joo elikkäs tää ei nyt oo varsinainen pikkukysymys mut en tiedä toistakaan paikkaa mistä kysyä.
Elikkäs ittelläni on sellane +10 vuotta seissyt välimallin manki. Ni mitä mun pitäis oikeen tehä et saan sen käyntiin, täyttää bensalla ja alkaa polkea?
Elikkäs ittelläni on sellane +10 vuotta seissyt välimallin manki. Ni mitä mun pitäis oikeen tehä et saan sen käyntiin, täyttää bensalla ja alkaa polkea?
- 02.11.2014 21:40
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412306
Re: Pikkukysymykset
Voitteko linkata jonku nettisivun mistä sais takakäsijarrun mankkin?
- 30.10.2014 16:11
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412306
Re: Pikkukysymykset
Juu elikkäs mulla olis semmone pieni ongelma ton välimalli entisöintiprojun kanssa, että joku on vähän ite väsänny kuppipenkkiä ja päällystettä mutta itse haluaisin vähä alkuperäisemmän tyylisen penkin ni mites se pehmustetaan/verhoillaan se penkki? Ja valmiiks jo kiitoksia vastauksista. 
- 30.10.2014 16:02
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Penkin pehmusteet
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1023
Re: Penkin pehmusteet
Oho, vähän epähuomiossa kysyin täällä:D 
- 30.10.2014 15:41
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Penkin pehmusteet
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1023
Penkin pehmusteet
Juu elikkäs mulla olis semmone pieni ongelma ton välimalli entisöintiprojun kanssa, että joku on vähän ite väsänny kuppipenkkiä ja päällystettä mutta itse haluaisin vähä alkuperäisemmän tyylisen penkin ni mites se pehmustetaan/verhoillaan se penkki? Ja valmiiks jo kiitoksia vastauksista. 