Haku löysi 10 tulosta

Kirjoittaja Otskari
27.11.2014 20:34
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Monkey tivoli Original
Vastaukset: 153
Luettu: 91230

Re: Honda Monkey tivoli Original

Vähän kyllä ihmettelen sitä penkinpäällis juttua kun luulis että sais suomestakin.
Kirjoittaja Otskari
27.11.2014 11:56
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Monkey tivoli Original
Vastaukset: 153
Luettu: 91230

Re: Honda Monkey tivoli Original

On kyllä aika helmi. :wink:
Kirjoittaja Otskari
27.11.2014 08:06
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Expafin:in Rothmans rakentelua
Vastaukset: 57
Luettu: 31881

Re: Halvan budjetin Rothmanssi -88

Voitko laittaa kuvia siitä penkin värkkäilystä, koska ittelläkin sama ongelma. (Y)
Kirjoittaja Otskari
25.11.2014 19:01
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412306

Re: Pikkukysymykset

Suunnitelmissa on että teen kaiken kerralla kunnolla niin ei tule mitään säätöä siinä vaiheessa kun haluaisi käyttää mopoa.
Kirjoittaja Otskari
24.11.2014 21:29
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412306

Re: Pikkukysymykset

Joo elikkäs tää ei nyt oo varsinainen pikkukysymys mut en tiedä toistakaan paikkaa mistä kysyä. Elikkäs ittelläni on sellane +10 vuotta seissyt välimallin manki. Ni mitä mun pitäis oikeen tehä et saan sen käyntiin, täyttää bensalla ja alkaa polkea? :D Tähän vielä jatkoa sen verran että kannattaako ...
Kirjoittaja Otskari
23.11.2014 16:20
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412306

Re: Pikkukysymykset

Joo elikkäs tää ei nyt oo varsinainen pikkukysymys mut en tiedä toistakaan paikkaa mistä kysyä.

Elikkäs ittelläni on sellane +10 vuotta seissyt välimallin manki. Ni mitä mun pitäis oikeen tehä et saan sen käyntiin, täyttää bensalla ja alkaa polkea? :D
Kirjoittaja Otskari
02.11.2014 21:40
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412306

Re: Pikkukysymykset

Voitteko linkata jonku nettisivun mistä sais takakäsijarrun mankkin?
Kirjoittaja Otskari
30.10.2014 16:11
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412306

Re: Pikkukysymykset

Juu elikkäs mulla olis semmone pieni ongelma ton välimalli entisöintiprojun kanssa, että joku on vähän ite väsänny kuppipenkkiä ja päällystettä mutta itse haluaisin vähä alkuperäisemmän tyylisen penkin ni mites se pehmustetaan/verhoillaan se penkki? Ja valmiiks jo kiitoksia vastauksista. (Y)
Kirjoittaja Otskari
30.10.2014 16:02
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Penkin pehmusteet
Vastaukset: 2
Luettu: 1023

Re: Penkin pehmusteet

Oho, vähän epähuomiossa kysyin täällä:D :smoke:
Kirjoittaja Otskari
30.10.2014 15:41
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Penkin pehmusteet
Vastaukset: 2
Luettu: 1023

Penkin pehmusteet

Juu elikkäs mulla olis semmone pieni ongelma ton välimalli entisöintiprojun kanssa, että joku on vähän ite väsänny kuppipenkkiä ja päällystettä mutta itse haluaisin vähä alkuperäisemmän tyylisen penkin ni mites se pehmustetaan/verhoillaan se penkki? Ja valmiiks jo kiitoksia vastauksista. (Y)