Haku löysi 2 tulosta
- 30.10.2014 22:21
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412380
Re: Pikkukysymykset
Elikkä tilanne on se että mopo sammuu pätkien n.2 km ajon jälkeen ja lähtee käyntiin n.10 sekuntin päästä ja sen jälkeen pystyy ajaa n.500 m. Mopo saa bensaa ja venttiilin väljysten pitäisin olla iha hyvät. Eli missä voisi olla vika? Ylikuumeneeko sähköt jostain? puola? tai toimiiko cdi huonosti? Fi...
- 29.10.2014 16:08
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Missä vika??
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1395
Missä vika??
Elikkä tilanne on se että mopo sammuu pätkien n.2 km ajon jälkeen ja lähtee käyntiin n.10 sekuntin päästä ja sen jälkeen pystyy ajaa n.500 m. Mopo saa bensaa ja venttiilin väljysten pitäisin olla iha hyvät. Eli missä voisi olla vika? Ylikuumeneeko sähköt jostain? puola? tai toimiiko cdi huonosti? Fi...