Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja vilkku99
30.10.2014 22:21
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412380

Re: Pikkukysymykset

Elikkä tilanne on se että mopo sammuu pätkien n.2 km ajon jälkeen ja lähtee käyntiin n.10 sekuntin päästä ja sen jälkeen pystyy ajaa n.500 m. Mopo saa bensaa ja venttiilin väljysten pitäisin olla iha hyvät. Eli missä voisi olla vika? Ylikuumeneeko sähköt jostain? puola? tai toimiiko cdi huonosti? Fi...
Kirjoittaja vilkku99
29.10.2014 16:08
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Missä vika??
Vastaukset: 1
Luettu: 1395

Missä vika??

Elikkä tilanne on se että mopo sammuu pätkien n.2 km ajon jälkeen ja lähtee käyntiin n.10 sekuntin päästä ja sen jälkeen pystyy ajaa n.500 m. Mopo saa bensaa ja venttiilin väljysten pitäisin olla iha hyvät. Eli missä voisi olla vika? Ylikuumeneeko sähköt jostain? puola? tai toimiiko cdi huonosti? Fi...