Haku löysi 20 tulosta
- 02.05.2016 17:43
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 1381
- Luettu: 459279
Re: Pikkukysymykset
Missäköhän mahtais olla vikaa kun manki rikkoo nuita cdi pokseja? Kaks poksia jo menny ihan vähän ajan sisään. 
- 31.10.2015 14:11
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 1381
- Luettu: 459279
Re: Pikkukysymykset
Ei ruvennu tekkee mittää vaikka katkasin valkomustan johonSamPPaT kirjoitti:Otat mustavalkoisen johdon irti.
- 30.10.2015 22:07
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 1381
- Luettu: 459279
Re: Pikkukysymykset
Miten mankista vois virtalukon ohittaa? Virtalukolta lähtee sininen, punanen, musta ja mustavalkonen johto. 
- 28.03.2015 20:35
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 411065
Re: Pikkukysymykset
Niin tietääkö kukaa että missä voisi skyteamin mankissa olla vikana kun etuvalo eikä takavalo pala? Jarruvalo syttyy. Valokatkasija näytti olevan ihan kunnossa.
- 27.03.2015 14:55
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 411065
Re: Pikkukysymykset
Elikkäs mistäs kannattaisi lähteä vikaa etsimään kun mankissa ei etu- eikä takavalo pala?
Jarruvalo kyllä syttyy. Valokatkasijan katoin ja siellä näytti olevan kaikki kunnossa. Kyseessähän on skyteam monkey
- 03.02.2015 16:04
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 411065
Re: Pikkukysymykset
Onko kellää mitään tietoo mistä sais suht halvalla mankiin pörinäputken joka ois yläkauttanen?
Jotain tämmöstä ois hakusessa, vaan tuotakaan ei oo ollu varastossa moneen kuukauteen.
http://pitracing.fi/shop/runko/pakoputket/pakoputki
Jotain tämmöstä ois hakusessa, vaan tuotakaan ei oo ollu varastossa moneen kuukauteen.
http://pitracing.fi/shop/runko/pakoputket/pakoputki
- 06.01.2015 23:41
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 411065
Re: Pikkukysymykset
Elikkä meneekö tämä kaasuvaijeri skyteamin mankiin?
On vakiokaasari.
https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/540
Pikasia vastauksia kiittoos
https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/540
Pikasia vastauksia kiittoos
- 28.10.2014 17:02
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 411065
Re: Pikkukysymykset
Mistäs saisi mankiin mörinäputkee, joka ois iha sopiva hinnaltaki? 
- 24.10.2014 03:06
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 411065
Re: Pikkukysymykset
Eikö kukaa tiiä?Mibbe kirjoitti:Eli miten saisin tarakkaa stunttikulmaan ku näyttäs olevan ne kiinnikkeet sillee aika hennot että kärsiikö nykästäJa hitsivehkeitä ei oo lähettyvillä millä vois vahventaa. Ja kyseessä on sellane MBF moton tarakka
- 22.10.2014 15:01
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 411065
Re: Pikkukysymykset
Eli miten saisin tarakkaa stunttikulmaan ku näyttäs olevan ne kiinnikkeet sillee aika hennot että kärsiikö nykästä
Ja hitsivehkeitä ei oo lähettyvillä millä vois vahventaa. Ja kyseessä on sellane MBF moton tarakka 
- 16.10.2014 17:15
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 411065
Re: Pikkukysymykset
Eli mistä saisi tohon skyteamin vakiokaasariin imukaulan ja miten jos laittaa isompaa imukaulaa ku ite kaasari on? Ja minkäkokosta suutinta pitäs laittaa ja onko skyteamin suutin 4- vai 5mm?
+ Mistä sais mankiin mörinäpöntön(suht edullinen tai hyvä hinta/laatusuhteeltaan)
+ Mistä sais mankiin mörinäpöntön(suht edullinen tai hyvä hinta/laatusuhteeltaan)
- 14.10.2014 15:01
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 411065
Re: Pikkukysymykset
Mitäs manki sanoo jos laittaa skyteamin vakiokaasariin 20mm imukaulan? Minkä kokosta suutinta kannattas laittaa ja kaasari säätää? :smoke: ++++Menneekö nämä imukaulat suoraan tohon skyteamin kaasariin?? http://mbfmoto.com/kaasuttimet-imukaula/583-imukaula-20.html http://mbfmoto.com/kaasuttimet-imuka...
- 14.10.2014 14:58
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
- Vastaukset: 2900
- Luettu: 825037
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Skyteamin monkey vakiokaasarilla ja vakioväleillä(en sitte tiiä onko 14 vai 13 piikkinen eessä en oo kattonu)Crome kirjoitti:jaa nii mikä oli menopeli? millä kaasarilla? mitkä välit?
- 13.10.2014 14:28
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
- Vastaukset: 2900
- Luettu: 825037
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Paljon kulkee jos laitan kurittoman putken, imukaula viilattu 14mm, ilmanputsarin kuri poisa? 
- 12.10.2014 12:21
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 411065
Re: Pikkukysymykset
Mistäs saisi mankiin 14mm imukaulan tai sitä pienemmän, että vois sen sitte viilata
- 29.09.2014 20:50
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 411065
Re: Pikkukysymykset
Mistäs saisi mankiin 14mm imukaulan ja kellään tietoo paljo kulkee skytari kurittomalla ilmanputsarilla ja tolla 14mm imukaulalla? 
- 25.09.2014 15:58
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
- Vastaukset: 2900
- Luettu: 825037
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Noni eli miten saisin vakio skyteamin kulkemaan semmoset 55 suunnilleen ja että kuitenki myös kiihtyis jotenki? 
- 22.09.2014 20:29
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Masai DB 50cc & 125cc
- Vastaukset: 257
- Luettu: 126990
Re: Masai DB 50cc & 125cc
Voisiko joku linkata masaihin menevän takavanteen joka menee mukisematta paikallee???

- 22.09.2014 15:08
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 411065
Re: Pikkukysymykset
Voisiko joku linkata masaihin menevän takavanteen joka menee mukisematta paikallee ja näyttäs iha vakiovanteelle
- 20.09.2014 20:53
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Masai DB 50cc & 125cc
- Vastaukset: 257
- Luettu: 126990
Re: Masai DB 50cc & 125cc
Masaissa on nuo takavanteen laakeripesät väljät nii auttaako siinä muukun vanteen vaihto? Niin ja mistäs saisi masaihin uuden takavanteen jos täytyy vaihtaa?
