Haku löysi 20 tulosta

Kirjoittaja Mibbe
02.05.2016 17:43
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 1381
Luettu: 459279

Re: Pikkukysymykset

Missäköhän mahtais olla vikaa kun manki rikkoo nuita cdi pokseja? Kaks poksia jo menny ihan vähän ajan sisään. :evil:
Kirjoittaja Mibbe
31.10.2015 14:11
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 1381
Luettu: 459279

Re: Pikkukysymykset

SamPPaT kirjoitti:Otat mustavalkoisen johdon irti.
Ei ruvennu tekkee mittää vaikka katkasin valkomustan johon :roll:
Kirjoittaja Mibbe
30.10.2015 22:07
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 1381
Luettu: 459279

Re: Pikkukysymykset

Miten mankista vois virtalukon ohittaa? Virtalukolta lähtee sininen, punanen, musta ja mustavalkonen johto. :think:
Kirjoittaja Mibbe
28.03.2015 20:35
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 411065

Re: Pikkukysymykset

Niin tietääkö kukaa että missä voisi skyteamin mankissa olla vikana kun etuvalo eikä takavalo pala? Jarruvalo syttyy. Valokatkasija näytti olevan ihan kunnossa.
Kirjoittaja Mibbe
27.03.2015 14:55
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 411065

Re: Pikkukysymykset

Elikkäs mistäs kannattaisi lähteä vikaa etsimään kun mankissa ei etu- eikä takavalo pala? (N) Jarruvalo kyllä syttyy. Valokatkasijan katoin ja siellä näytti olevan kaikki kunnossa. Kyseessähän on skyteam monkey
Kirjoittaja Mibbe
03.02.2015 16:04
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 411065

Re: Pikkukysymykset

Onko kellää mitään tietoo mistä sais suht halvalla mankiin pörinäputken joka ois yläkauttanen?
Jotain tämmöstä ois hakusessa, vaan tuotakaan ei oo ollu varastossa moneen kuukauteen. :?
http://pitracing.fi/shop/runko/pakoputket/pakoputki
Kirjoittaja Mibbe
06.01.2015 23:41
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 411065

Re: Pikkukysymykset

Elikkä meneekö tämä kaasuvaijeri skyteamin mankiin? :think: On vakiokaasari.
https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/540
Pikasia vastauksia kiittoos 8)
Kirjoittaja Mibbe
28.10.2014 17:02
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 411065

Re: Pikkukysymykset

Mistäs saisi mankiin mörinäputkee, joka ois iha sopiva hinnaltaki? :think:
Kirjoittaja Mibbe
24.10.2014 03:06
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 411065

Re: Pikkukysymykset

Mibbe kirjoitti:Eli miten saisin tarakkaa stunttikulmaan ku näyttäs olevan ne kiinnikkeet sillee aika hennot että kärsiikö nykästä :roll: Ja hitsivehkeitä ei oo lähettyvillä millä vois vahventaa. Ja kyseessä on sellane MBF moton tarakka :)
Eikö kukaa tiiä? :|
Kirjoittaja Mibbe
22.10.2014 15:01
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 411065

Re: Pikkukysymykset

Eli miten saisin tarakkaa stunttikulmaan ku näyttäs olevan ne kiinnikkeet sillee aika hennot että kärsiikö nykästä :roll: Ja hitsivehkeitä ei oo lähettyvillä millä vois vahventaa. Ja kyseessä on sellane MBF moton tarakka :)
Kirjoittaja Mibbe
16.10.2014 17:15
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 411065

Re: Pikkukysymykset

Eli mistä saisi tohon skyteamin vakiokaasariin imukaulan ja miten jos laittaa isompaa imukaulaa ku ite kaasari on? Ja minkäkokosta suutinta pitäs laittaa ja onko skyteamin suutin 4- vai 5mm?
+ Mistä sais mankiin mörinäpöntön(suht edullinen tai hyvä hinta/laatusuhteeltaan)
Kirjoittaja Mibbe
14.10.2014 15:01
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 411065

Re: Pikkukysymykset

Mitäs manki sanoo jos laittaa skyteamin vakiokaasariin 20mm imukaulan? Minkä kokosta suutinta kannattas laittaa ja kaasari säätää? :smoke: ++++Menneekö nämä imukaulat suoraan tohon skyteamin kaasariin?? http://mbfmoto.com/kaasuttimet-imukaula/583-imukaula-20.html http://mbfmoto.com/kaasuttimet-imuka...
Kirjoittaja Mibbe
14.10.2014 14:58
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Vastaukset: 2900
Luettu: 825037

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Crome kirjoitti:jaa nii mikä oli menopeli? millä kaasarilla? mitkä välit?
Skyteamin monkey vakiokaasarilla ja vakioväleillä(en sitte tiiä onko 14 vai 13 piikkinen eessä en oo kattonu) :roll:
Kirjoittaja Mibbe
13.10.2014 14:28
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Vastaukset: 2900
Luettu: 825037

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Paljon kulkee jos laitan kurittoman putken, imukaula viilattu 14mm, ilmanputsarin kuri poisa? :roll:
Kirjoittaja Mibbe
12.10.2014 12:21
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 411065

Re: Pikkukysymykset

Mistäs saisi mankiin 14mm imukaulan tai sitä pienemmän, että vois sen sitte viilata
Kirjoittaja Mibbe
29.09.2014 20:50
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 411065

Re: Pikkukysymykset

Mistäs saisi mankiin 14mm imukaulan ja kellään tietoo paljo kulkee skytari kurittomalla ilmanputsarilla ja tolla 14mm imukaulalla? :think:
Kirjoittaja Mibbe
25.09.2014 15:58
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Vastaukset: 2900
Luettu: 825037

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Noni eli miten saisin vakio skyteamin kulkemaan semmoset 55 suunnilleen ja että kuitenki myös kiihtyis jotenki? :think:
Kirjoittaja Mibbe
22.09.2014 20:29
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Masai DB 50cc & 125cc
Vastaukset: 257
Luettu: 126990

Re: Masai DB 50cc & 125cc

Voisiko joku linkata masaihin menevän takavanteen joka menee mukisematta paikallee??? :mrgreen: :mrgreen: (C) (C)
Kirjoittaja Mibbe
22.09.2014 15:08
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 411065

Re: Pikkukysymykset

Voisiko joku linkata masaihin menevän takavanteen joka menee mukisematta paikallee ja näyttäs iha vakiovanteelle
Kirjoittaja Mibbe
20.09.2014 20:53
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Masai DB 50cc & 125cc
Vastaukset: 257
Luettu: 126990

Re: Masai DB 50cc & 125cc

Masaissa on nuo takavanteen laakeripesät väljät nii auttaako siinä muukun vanteen vaihto? Niin ja mistäs saisi masaihin uuden takavanteen jos täytyy vaihtaa? :oops: :think: