Haku löysi 25 tulosta

Kirjoittaja Micaiz
30.09.2015 23:08
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Poliisi.
Vastaukset: 3437
Luettu: 564886

Re: Poliisi.

Joo tuli tännää hurrautettua 60kmh polliisin tutkaan. :D Just eile illalla nhrc laitettu kiinni ja tännää jo siitäki tuli sanomista. :D Satasen pikavoittoha siitä sitte rapsahti (pakoputkesta ja ajoneuvokohtasesta ylinopeuvesta). Kyllähä tuo hiukan kuumotti ku 72cc, isovena kans ja 22mm keihini kiin...
Kirjoittaja Micaiz
01.09.2015 22:17
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 686108

Re: Mankikuvat

Ventti kirjoitti:Ja vaiha hyvä mies ny tuo giannelli johonkin nätimpään, vaikka vakioputkeen, nhrc:n tai johonkin muuhun vastaavaan.
On tuo kyllä aika törkee tuo giannelli. Jos joltain löytyy NHRC ylimääräsenä niin voipi vaikka yksityisviestillä kaupitella! :think: Halvalla mieluusti. :lol:
Kirjoittaja Micaiz
01.09.2015 18:01
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 686108

Re: Mankikuvat

Joo tuli tuossa peevee vaihettua mankiin. Antakkee ehotuksia & mielpitteitä tähän? :)

Kuva

Kuva
Kirjoittaja Micaiz
11.02.2015 21:20
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 686108

Re: Mankikuvat

Kyllähän se vua ehti vajjaassa vuojessa muuttua melekosesti manki.. :)
Tämmösenä se tuli.
Kuva
Ja tämmösenä se lähti. Nelinumeroinen luku euroja jäi kätteen. 8) Tosin ennää ei jälellä ku jo detsin hommasin. :D
Kuva
Kirjoittaja Micaiz
07.01.2015 17:53
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 686108

Re: Mankikuvat

maukaskurpitsa kirjoitti:On se nätti :3 Pumput mustaksi, bilteman kromiset lampunkiinnikkeet ja lampunkoppa tankin väriseksi niin olisi aikalailla täydellinen.
Kiitosta! Pittää kattella josko piltemasta joskus tarttus mukkaa nuo kiinnikkeet ainahii. :)
Kirjoittaja Micaiz
07.01.2015 08:39
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 686108

Re: Mankikuvat

Kuva
Kirjoittaja Micaiz
12.12.2014 14:30
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Vastaukset: 2900
Luettu: 826678

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Nyt kulukee rapiat 70, lifanin 70cc:llä ja 15-35 väleillä. Paljokoha mahtaes kulukee jos laittas vaekka 28 piikkisen taakse? Muuttuuko mitenkä paljo? :think:
Kirjoittaja Micaiz
02.12.2014 17:03
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412389

Re: Pikkukysymykset

Savvooluaaasuudesta se johtuupi. No ei sentään, kokeilehan vaikuttaako tankinkorkin raotus sammuiluun. Se voi olla tankin korvausilmasta kiinni. Tulpan vaihto, kaasarin huolellinen putsaus, bensatankin putsaus ja mahdollisen bensansuodattimen putsaus niin ollaan jo varmaan voiton puolella. Joo pitt...
Kirjoittaja Micaiz
02.12.2014 16:56
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412389

Re: Pikkukysymykset

Elikkäpä, tännää uamulla kouluun olin mänössä, sillä matkalla kolome kertaa jo manki sammu.. Se vaa 'buuas' ja sammu, aikani tuumailin siinä ja kokkeilin polokee ja sehän käynnisty, n. 500m päässä sama homma, siitä vielä toiset 500m etiäppäi ja tuas sammu.. Mistähä mahtais johtuva? Bensansaannissa h...
Kirjoittaja Micaiz
10.11.2014 22:16
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412389

Re: Pikkukysymykset

Minkähä värine mahtaapi olla jinkku mankissa staattorin johto? Se mikä pitäs siis nappirajottimeen kytkee mikäli nyt on oikee ymmärtäny.. :think:
Kirjoittaja Micaiz
02.11.2014 22:05
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412389

Re: Pikkukysymykset

Eekös tuo wandamotorin nappirajotin sovi mankiin? :oops:
http://www.wandamotor.fi/nappirajoitin- ... uhh599a2t7
Kirjoittaja Micaiz
09.10.2014 15:41
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Vastaukset: 2900
Luettu: 826678

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Kysympä uuvesta, ku aikasemmi en saanu vastausta. :?
Elikkäs, paljoko kulukis näillä: NHRC, 15-35 välit, 19mm kaasari ja 70cc lifan. :think:
Kirjoittaja Micaiz
26.09.2014 18:15
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 686108

Re: Mankikuvat

Homemade tossa noita parannusehdotuksia luettelikin ja tosiaan omia on väri, mutta voi miksi lampunkiinnikkeet ovat lilat eikä lampunkoppa :| Totta tosiaan, oishan sen niinkin päin voinu tehä, ja ois voinu parempikin olla niin.. :think: Noh sopii toi mun mielestä ihan hyvin noinkin. Kahtoo sit jos ...
Kirjoittaja Micaiz
26.09.2014 14:40
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 686108

Re: Mankikuvat

Oho vähä erikoisempi väri, parempaa kuva vaikka tankista? Onko tos maalis joku hile vai näyttääkö vaan? Ihan näppärä manki, tummat etupumput ja maalattu etujarrulevyn keskiosa vois olla ainaki alkuun pari. :) Kiitosta vaan. :) Eipähän oo niin massa väri tuo violetti. Ja ei oo mittää hilettä maaliss...
Kirjoittaja Micaiz
26.09.2014 08:11
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 686108

Re: Mankikuvat

Tämmöne, jakakaa mielipiteitänne? Ehotuksiakin hyväksyn. :think:

Kuva
Kirjoittaja Micaiz
22.09.2014 17:18
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Vastaukset: 2900
Luettu: 826678

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Paljokoha mahtas manki kulukee: 70cc lifan, NHRC, 15-35välit,~19mm kaasari (ja vapaasti virtaava ilimanputsari)? :think:
Kirjoittaja Micaiz
09.09.2014 21:01
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412389

Re: Pikkukysymykset

Mitenkäs porukka on tehny pyttyihi 49cc merkintöjä? :think:
Kirjoittaja Micaiz
09.09.2014 07:41
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 686108

Re: Mankikuvat

Tomppa99 kirjoitti:Komia on, itse laittaisin bilteman lampunkiinnikkeet, mustan tangon ja mustat keulan pumput.
Kiitosta. :) Oisha se tietysti vähä nätimpi tolleesti... :think:
Kirjoittaja Micaiz
08.09.2014 19:00
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 686108

Re: Mankikuvat

Mielipitteitä? Vielä 8reikäset vanteet & heidenaut tulossa. :) Oisko kellään kromista NHRC putkee myydä? Mieluiten Savon alueelta. :think:
Kuva
Kirjoittaja Micaiz
17.06.2014 19:18
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412389

Re: Pikkukysymykset

Joo! Elikkä mitenkäs kytketään kun lifanin 70cc koneesta tulee: puna-musta, sini-valkee ja vihree-punanen väriset johdot ja mulla mankin(jinkku vm-2012) rungosta tullee: kelta-punanen, puna-valkee ja vihree-valkee väriset johdot? Jos jollain kokemusta / tietoa asiasta voipi tähä taikka yv:llä tulla ...
Kirjoittaja Micaiz
06.06.2014 21:46
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 686108

Re: Mankikuvat

Tuttu teki kuppipenkin, on kyllä parempi ajoasento pikasen istumisen perusteella! :) Ehotelkee jottai väriyhistelmiä, millaseks syksyllä maalais ja muutennii ehotuksia! :)

Kuva
Tarakankii vois takasi iskee.. :think:
Kuva
Kirjoittaja Micaiz
20.05.2014 08:02
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 686108

Re: Mankikuvat

Voi jumaliste että toi sun manki on nätti, Jesseee! :shock:
Kirjoittaja Micaiz
15.05.2014 21:14
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 686108

Re: Mankikuvat

Kuva
Kirjoittaja Micaiz
05.05.2014 07:24
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 686108

Re: Mankikuvat

Hieno manki! Mite levveet noi vanteet on? :)
Kirjoittaja Micaiz
18.04.2014 12:59
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 686108

Re: Mankikuvat

Tämmöne jinkku löytyy. Ehotuksia vois antaa, aikasemmin joskus jo kyselin muttei vastauksia tullu. :D
Kuva