Haku löysi 25 tulosta
- 30.09.2015 23:08
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Poliisi.
- Vastaukset: 3437
- Luettu: 564908
Re: Poliisi.
Joo tuli tännää hurrautettua 60kmh polliisin tutkaan. :D Just eile illalla nhrc laitettu kiinni ja tännää jo siitäki tuli sanomista. :D Satasen pikavoittoha siitä sitte rapsahti (pakoputkesta ja ajoneuvokohtasesta ylinopeuvesta). Kyllähä tuo hiukan kuumotti ku 72cc, isovena kans ja 22mm keihini kiin...
- 01.09.2015 22:17
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 686129
Re: Mankikuvat
On tuo kyllä aika törkee tuo giannelli. Jos joltain löytyy NHRC ylimääräsenä niin voipi vaikka yksityisviestillä kaupitella!Ventti kirjoitti:Ja vaiha hyvä mies ny tuo giannelli johonkin nätimpään, vaikka vakioputkeen, nhrc:n tai johonkin muuhun vastaavaan.
- 01.09.2015 18:01
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 686129
Re: Mankikuvat
Joo tuli tuossa peevee vaihettua mankiin. Antakkee ehotuksia & mielpitteitä tähän?




- 11.02.2015 21:20
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 686129
Re: Mankikuvat
Kyllähän se vua ehti vajjaassa vuojessa muuttua melekosesti manki..
Tämmösenä se tuli.

Ja tämmösenä se lähti. Nelinumeroinen luku euroja jäi kätteen.
Tosin ennää ei jälellä ku jo detsin hommasin.

Tämmösenä se tuli.

Ja tämmösenä se lähti. Nelinumeroinen luku euroja jäi kätteen.

- 07.01.2015 17:53
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 686129
Re: Mankikuvat
Kiitosta! Pittää kattella josko piltemasta joskus tarttus mukkaa nuo kiinnikkeet ainahii.maukaskurpitsa kirjoitti:On se nätti :3 Pumput mustaksi, bilteman kromiset lampunkiinnikkeet ja lampunkoppa tankin väriseksi niin olisi aikalailla täydellinen.
- 07.01.2015 08:39
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 686129
- 12.12.2014 14:30
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
- Vastaukset: 2900
- Luettu: 826691
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Nyt kulukee rapiat 70, lifanin 70cc:llä ja 15-35 väleillä. Paljokoha mahtaes kulukee jos laittas vaekka 28 piikkisen taakse? Muuttuuko mitenkä paljo? 
- 02.12.2014 17:03
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412435
Re: Pikkukysymykset
Savvooluaaasuudesta se johtuupi. No ei sentään, kokeilehan vaikuttaako tankinkorkin raotus sammuiluun. Se voi olla tankin korvausilmasta kiinni. Tulpan vaihto, kaasarin huolellinen putsaus, bensatankin putsaus ja mahdollisen bensansuodattimen putsaus niin ollaan jo varmaan voiton puolella. Joo pitt...
- 02.12.2014 16:56
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412435
Re: Pikkukysymykset
Elikkäpä, tännää uamulla kouluun olin mänössä, sillä matkalla kolome kertaa jo manki sammu.. Se vaa 'buuas' ja sammu, aikani tuumailin siinä ja kokkeilin polokee ja sehän käynnisty, n. 500m päässä sama homma, siitä vielä toiset 500m etiäppäi ja tuas sammu.. Mistähä mahtais johtuva? Bensansaannissa h...
- 10.11.2014 22:16
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412435
Re: Pikkukysymykset
Minkähä värine mahtaapi olla jinkku mankissa staattorin johto? Se mikä pitäs siis nappirajottimeen kytkee mikäli nyt on oikee ymmärtäny.. 
- 02.11.2014 22:05
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412435
Re: Pikkukysymykset
Eekös tuo wandamotorin nappirajotin sovi mankiin?
http://www.wandamotor.fi/nappirajoitin- ... uhh599a2t7
http://www.wandamotor.fi/nappirajoitin- ... uhh599a2t7
- 09.10.2014 15:41
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
- Vastaukset: 2900
- Luettu: 826691
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Kysympä uuvesta, ku aikasemmi en saanu vastausta.
Elikkäs, paljoko kulukis näillä: NHRC, 15-35 välit, 19mm kaasari ja 70cc lifan.
Elikkäs, paljoko kulukis näillä: NHRC, 15-35 välit, 19mm kaasari ja 70cc lifan.
- 26.09.2014 18:15
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 686129
Re: Mankikuvat
Homemade tossa noita parannusehdotuksia luettelikin ja tosiaan omia on väri, mutta voi miksi lampunkiinnikkeet ovat lilat eikä lampunkoppa :| Totta tosiaan, oishan sen niinkin päin voinu tehä, ja ois voinu parempikin olla niin.. :think: Noh sopii toi mun mielestä ihan hyvin noinkin. Kahtoo sit jos ...
- 26.09.2014 14:40
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 686129
Re: Mankikuvat
Oho vähä erikoisempi väri, parempaa kuva vaikka tankista? Onko tos maalis joku hile vai näyttääkö vaan? Ihan näppärä manki, tummat etupumput ja maalattu etujarrulevyn keskiosa vois olla ainaki alkuun pari. :) Kiitosta vaan. :) Eipähän oo niin massa väri tuo violetti. Ja ei oo mittää hilettä maaliss...
- 26.09.2014 08:11
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 686129
Re: Mankikuvat
Tämmöne, jakakaa mielipiteitänne? Ehotuksiakin hyväksyn.


- 22.09.2014 17:18
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
- Vastaukset: 2900
- Luettu: 826691
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Paljokoha mahtas manki kulukee: 70cc lifan, NHRC, 15-35välit,~19mm kaasari (ja vapaasti virtaava ilimanputsari)? 
- 09.09.2014 21:01
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412435
Re: Pikkukysymykset
Mitenkäs porukka on tehny pyttyihi 49cc merkintöjä? 
- 09.09.2014 07:41
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 686129
Re: Mankikuvat
Kiitosta.Tomppa99 kirjoitti:Komia on, itse laittaisin bilteman lampunkiinnikkeet, mustan tangon ja mustat keulan pumput.
- 08.09.2014 19:00
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 686129
Re: Mankikuvat
Mielipitteitä? Vielä 8reikäset vanteet & heidenaut tulossa.
Oisko kellään kromista NHRC putkee myydä? Mieluiten Savon alueelta.


- 17.06.2014 19:18
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412435
Re: Pikkukysymykset
Joo! Elikkä mitenkäs kytketään kun lifanin 70cc koneesta tulee: puna-musta, sini-valkee ja vihree-punanen väriset johdot ja mulla mankin(jinkku vm-2012) rungosta tullee: kelta-punanen, puna-valkee ja vihree-valkee väriset johdot? Jos jollain kokemusta / tietoa asiasta voipi tähä taikka yv:llä tulla ...
- 06.06.2014 21:46
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 686129
Re: Mankikuvat
Tuttu teki kuppipenkin, on kyllä parempi ajoasento pikasen istumisen perusteella!
Ehotelkee jottai väriyhistelmiä, millaseks syksyllä maalais ja muutennii ehotuksia! 

Tarakankii vois takasi iskee..


Tarakankii vois takasi iskee..

- 20.05.2014 08:02
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 686129
Re: Mankikuvat
Voi jumaliste että toi sun manki on nätti, Jesseee! 
- 15.05.2014 21:14
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 686129
- 05.05.2014 07:24
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 686129
Re: Mankikuvat
Hieno manki! Mite levveet noi vanteet on? 
- 18.04.2014 12:59
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 686129
Re: Mankikuvat
Tämmöne jinkku löytyy. Ehotuksia vois antaa, aikasemmin joskus jo kyselin muttei vastauksia tullu.



