Haku löysi 5 tulosta

Kirjoittaja Rikuli
04.02.2015 15:36
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Punainen traktorimanki 1980 (Osia ja apua tarvitaan!)
Vastaukset: 59
Luettu: 53924

Re: Punainen traktorimanki 1980 (Osia ja apua tarvitaan!)

Kiitokset.. alkuperäisiä loksuja ei viitsi vielä laittaa kiinni jos vaikka jälkikasvu keulii ne paskaksi ;) Tankin korkissa tosiaan on hana/sulkuventtiili kuljetusta varten ( Brandtilta löytyy) Etulampun kiinnikkeet on lyhyemmät kun missän muussa ja todella vaikeita löytää. melkein pitää tehdä itse ...
Kirjoittaja Rikuli
04.02.2015 09:25
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Punainen traktorimanki 1980 (Osia ja apua tarvitaan!)
Vastaukset: 59
Luettu: 53924

Re: Punainen traktorimanki 1980 (Osia ja apua tarvitaan!)

Tännehän oli tullut paljon viestejä! Kiitos kaikille vihjeistä ja avusta. Löysin pitkän linjan harrastajan jolla oli ylimääräinen traktorivanne kierteiltään korjatulla pakalla. Pitäisi saapua lähipäivinä. Olen aivan ymmälläni pyyteettömästä auttamisen halusta jolla hän asiaan suhtautui, kiitos jo e...
Kirjoittaja Rikuli
02.02.2015 18:08
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Punainen traktorimanki 1980 (Osia ja apua tarvitaan!)
Vastaukset: 59
Luettu: 53924

Re: Punainen traktorimanki 1980 (Osia ja apua tarvitaan!)

Onnea upeelle projektille.. Ittellä samanlainen ollut jo vuodesta 1985
Kirjoittaja Rikuli
30.10.2014 21:14
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Sinivalko skyteam.
Vastaukset: 18
Luettu: 5392

Re: Monkey 2014 talvi projuu!

Tarjoon vanteista tuollaisenaan ilman keskiöitä 50 tuolta niitä saa valkoisena.. Uusia
http://www.cmsnl.com/honda-z50r-1997-us ... ml#results
Kirjoittaja Rikuli
27.10.2014 19:17
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Sinivalko skyteam.
Vastaukset: 18
Luettu: 5392

Re: Monkey 2014 talvi projuu!

Totanoin... Voisit myydä noi vanteet vaikka mulle... Traktorivanteet meinaan ovat