Haku löysi 1 tuloksen
- 28.06.2013 00:29
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Bongausketju, Olitko se sinä?
- Vastaukset: 1650
- Luettu: 307756
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Jyväskylässä seppälän prisman parkkipaikalta keskiviikkona bongattu olikohan vaaleansininen manki ja punainen tai punamusta manki kahden enduro/supermoton kanssa kukaan täältä?