Haku löysi 65 tulosta

Kirjoittaja MrZeusBass
31.05.2014 15:35
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Välitykset
Vastaukset: 1614
Luettu: 356988

Re: Välitykset

Mitkä olis hyvät välitykset tolle setille. Haluaisin mennä mahollisimman kovaa.

-Vakio 50cc
-NHRC Pakoputki
-PZ19 kaasutin
-Ohitin
Kirjoittaja MrZeusBass
27.01.2014 17:39
Keskustelualue: Projektit
Aihe: J3rryn -90 takalevyjarru,kromihärpätin KUVIA ON
Vastaukset: 32
Luettu: 14293

Re: J3rryn -90 takalevyjarru,kromihärpätin

Komiaa! (Y)
Kirjoittaja MrZeusBass
23.11.2013 15:55
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Raparipan95:n ABO2E-115 cc
Vastaukset: 45
Luettu: 15971

Re: Raparipan95:n ABO2E-115 cc

Sehän näyttää hyvälle (Y)
Kirjoittaja MrZeusBass
17.11.2013 16:23
Keskustelualue: Projektit
Aihe: maukan chopper monkey|acs|& lowrider, yllätys yllätys
Vastaukset: 134
Luettu: 33842

Re: maukan chopper monkey & lowrider, yllätys yllätys

Tää on kyllä helvetin hieno! (Y)
Kirjoittaja MrZeusBass
30.09.2013 15:48
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda low & slow (Paljon kuvia)
Vastaukset: 70
Luettu: 24693

Re: Honda talviprojekti

No tuollahan lukee että maalaa :roll:
Kirjoittaja MrZeusBass
30.09.2013 15:45
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mikä on moponne huippunopeus?
Vastaukset: 376
Luettu: 210690

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Orkkis Honda jonka speksit:

50cc
9mm keihin
15-42
vakio putsari
=45km/h
Kirjoittaja MrZeusBass
30.09.2013 15:45
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mikä on moponne huippunopeus?
Vastaukset: 376
Luettu: 210690

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Orkkis Honda jonka speksit:

50cc
9mm keihin
15-42
vakio putsari
=45km/h
Kirjoittaja MrZeusBass
29.08.2013 21:42
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda monkey rotmans rojekti
Vastaukset: 15
Luettu: 7818

Re: Honda monkey rotmans rojekti

Eiköhän tuokin mielipide sun suusta oo tässä topicissa jo monta kertaa kuultu.. Joo mutta siistin näköinen monkey ja hienolta se näyttää noillakin vanteilla.
Kirjoittaja MrZeusBass
29.08.2013 21:29
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Vastaukset: 2900
Luettu: 824416

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Paljon kulkis toi mun aito monkey jossa ei oo rajotinta ohitettu jos siinä on:

16-35, 50cc vakio ja vakio kansi, 19mm kaasari?
Kirjoittaja MrZeusBass
25.05.2013 20:23
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Monkeyn värimallit (Aloitusviestissä värikoodeja!!)
Vastaukset: 405
Luettu: 227425

Re: Monkeyn värimallit (Aloitusviestissä värikoodeja!!)

Kyllä.

(Korjatkoon joku jos olen väärässä.)
Kirjoittaja MrZeusBass
25.05.2013 16:30
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 683671

Re: Mankikuvat

N1K0:lla hieno puolari.
Kirjoittaja MrZeusBass
19.05.2013 21:49
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Monkeyn arvo/hinnoittelu
Vastaukset: 319
Luettu: 150554

Re: Monkeyn arvo/hinnoittelu

900e. Taitaa olla kinkki osiakin esim. lampunkoppa?
Kirjoittaja MrZeusBass
18.05.2013 13:54
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Monkeyn arvo/hinnoittelu
Vastaukset: 319
Luettu: 150554

Re: Monkeyn arvo/hinnoittelu

Mitäs tästä mahtais saada? Alkuperäisissä tarroissa + väreissä, ajettu 1600km, takana uus goldenboy ja edes tractor grippi. Kulkee 35-40km/h, kilvissä jne. En oo siis myymässä vaan mielenkiinnosta kyselen. http://i5.aijaa.com/t/00743/12230557.t.jpg http://i8.aijaa.com/t/00556/12230559.t.jpg http://i...
Kirjoittaja MrZeusBass
10.05.2013 19:16
Keskustelualue: Projektit
Aihe: MrGallopin Monkeyt -75-->
Vastaukset: 8
Luettu: 1897

Re: MrGallopin Monkeyt -75-->

Huhhuh ompas osia! :D
Kirjoittaja MrZeusBass
10.05.2013 10:16
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Lorton monsi. Myyty!
Vastaukset: 162
Luettu: 37544

Re: Lorton monsi (uutta projektia!)

Komia käyttis! Niin ja tosta runko-asiasta että itse luulen että toi valkonenrunko on valko/musta välimallista.
Kirjoittaja MrZeusBass
10.05.2013 10:08
Keskustelualue: Projektit
Aihe: [J4kken ryjät] Poistoon!
Vastaukset: 83
Luettu: 19250

Re: "Traktoripuolari" -80 Äksidenttiä ja tarakka

Hakenut kaupasta? :roll:
Kirjoittaja MrZeusBass
09.05.2013 23:03
Keskustelualue: Projektit
Aihe: [J4kken ryjät] Poistoon!
Vastaukset: 83
Luettu: 19250

Re: "Traktoripuolari" -80 Äksidenttiä ja tarakka

Mikset osta suoraan uusia osia ettei kävisi tommosia ongelmia? Kaasuvaijerikaan paljoakaan ees maksa :D
Kirjoittaja MrZeusBass
06.05.2013 21:47
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Ohitin
Vastaukset: 1008
Luettu: 256816

Re: Ohitin

Mitkä/mikä näistä on ohitin? http://www.mbfmoto.com/store/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=412&category_id=53 http://www.mbfmoto.com/store/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=414&category_id=53 http://www.mbfmoto.com/store/?page=...
Kirjoittaja MrZeusBass
05.05.2013 18:47
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mistä olet mankisi ostanut?
Vastaukset: 91
Luettu: 40223

Re: Mistä olet mankisi ostanut?

Porista viimevuonna haettiin 1000e toi mun avatarin manki.
Kirjoittaja MrZeusBass
02.05.2013 19:04
Keskustelualue: Projektit
Aihe: O&B MANKI JA TULEVAISUUTTA...??
Vastaukset: 76
Luettu: 21203

Re: O&B MANKI JA ROTIKKA PROJU ALKAA!

+1. Rotikan väreissä tontitettuna uu nam (Y)
Kirjoittaja MrZeusBass
27.04.2013 10:05
Keskustelualue: Projektit
Aihe: [J4kken ryjät] Poistoon!
Vastaukset: 83
Luettu: 19250

Re: "Traktoripuolari" -80

Tee nyt vaan se orkkisväreillä :roll: . Niin ja lämpöraudasta maalit pois maalinpoistoaineella. Itellä oli peeveessä samanlaisella kultasella maalattu se niin maalinpoistoaineet niskaan ja hyvin lähti.
Kirjoittaja MrZeusBass
21.04.2013 20:27
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Osista Rässi/ stuntti manki (ainakin tarkotus ois.)
Vastaukset: 15
Luettu: 2594

Re: Osista Rässi/ stuntti manki (ainakin tarkotus ois.)

Meinaatko tehä tosta koneesta mitään vai ostatko toisen? Jos et niin miten olis 125cc motti?
Kirjoittaja MrZeusBass
12.04.2013 19:49
Keskustelualue: Projektit
Aihe: tivolin kunnostus
Vastaukset: 82
Luettu: 22883

Re: tivolin kunnostus

Laita kuvaa, haluan nähdä :D
Kirjoittaja MrZeusBass
01.04.2013 18:30
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
Vastaukset: 3393
Luettu: 563996

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Mikä on teidän mielestänne luotettavin kopio manki? Tekis meinaan mieli jotain uutta ja en hondaakaan viitsi/jaksa ostaa.