Mitkä olis hyvät välitykset tolle setille. Haluaisin mennä mahollisimman kovaa.
-Vakio 50cc
-NHRC Pakoputki
-PZ19 kaasutin
-Ohitin
Haku löysi 65 tulosta
- 31.05.2014 15:35
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Välitykset
- Vastaukset: 1614
- Luettu: 356988
- 27.01.2014 17:39
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: J3rryn -90 takalevyjarru,kromihärpätin KUVIA ON
- Vastaukset: 32
- Luettu: 14293
- 23.11.2013 15:55
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Raparipan95:n ABO2E-115 cc
- Vastaukset: 45
- Luettu: 15971
Re: Raparipan95:n ABO2E-115 cc
Sehän näyttää hyvälle 
- 17.11.2013 16:23
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: maukan chopper monkey|acs|& lowrider, yllätys yllätys
- Vastaukset: 134
- Luettu: 33842
Re: maukan chopper monkey & lowrider, yllätys yllätys
Tää on kyllä helvetin hieno! 
- 30.09.2013 15:48
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda low & slow (Paljon kuvia)
- Vastaukset: 70
- Luettu: 24693
Re: Honda talviprojekti
No tuollahan lukee että maalaa 
- 30.09.2013 15:45
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mikä on moponne huippunopeus?
- Vastaukset: 376
- Luettu: 210690
Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Orkkis Honda jonka speksit:
50cc
9mm keihin
15-42
vakio putsari
=45km/h
50cc
9mm keihin
15-42
vakio putsari
=45km/h
- 30.09.2013 15:45
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mikä on moponne huippunopeus?
- Vastaukset: 376
- Luettu: 210690
Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Orkkis Honda jonka speksit:
50cc
9mm keihin
15-42
vakio putsari
=45km/h
50cc
9mm keihin
15-42
vakio putsari
=45km/h
- 29.08.2013 21:42
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda monkey rotmans rojekti
- Vastaukset: 15
- Luettu: 7818
Re: Honda monkey rotmans rojekti
Eiköhän tuokin mielipide sun suusta oo tässä topicissa jo monta kertaa kuultu.. Joo mutta siistin näköinen monkey ja hienolta se näyttää noillakin vanteilla.
- 29.08.2013 21:29
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
- Vastaukset: 2900
- Luettu: 824416
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Paljon kulkis toi mun aito monkey jossa ei oo rajotinta ohitettu jos siinä on:
16-35, 50cc vakio ja vakio kansi, 19mm kaasari?
16-35, 50cc vakio ja vakio kansi, 19mm kaasari?
- 04.07.2013 22:40
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Puoliautomaatti -84 entisöintiä *Valmis & kuvia*
- Vastaukset: 37
- Luettu: 11308
- 25.05.2013 20:23
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Monkeyn värimallit (Aloitusviestissä värikoodeja!!)
- Vastaukset: 405
- Luettu: 227425
Re: Monkeyn värimallit (Aloitusviestissä värikoodeja!!)
Kyllä.
(Korjatkoon joku jos olen väärässä.)
(Korjatkoon joku jos olen väärässä.)
- 25.05.2013 16:30
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 683671
Re: Mankikuvat
N1K0:lla hieno puolari.
- 19.05.2013 21:49
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Monkeyn arvo/hinnoittelu
- Vastaukset: 319
- Luettu: 150554
Re: Monkeyn arvo/hinnoittelu
900e. Taitaa olla kinkki osiakin esim. lampunkoppa?
- 18.05.2013 13:54
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Monkeyn arvo/hinnoittelu
- Vastaukset: 319
- Luettu: 150554
Re: Monkeyn arvo/hinnoittelu
Mitäs tästä mahtais saada? Alkuperäisissä tarroissa + väreissä, ajettu 1600km, takana uus goldenboy ja edes tractor grippi. Kulkee 35-40km/h, kilvissä jne. En oo siis myymässä vaan mielenkiinnosta kyselen. http://i5.aijaa.com/t/00743/12230557.t.jpg http://i8.aijaa.com/t/00556/12230559.t.jpg http://i...
- 10.05.2013 19:16
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: MrGallopin Monkeyt -75-->
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1897
Re: MrGallopin Monkeyt -75-->
Huhhuh ompas osia! 
- 10.05.2013 10:16
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Lorton monsi. Myyty!
- Vastaukset: 162
- Luettu: 37544
Re: Lorton monsi (uutta projektia!)
Komia käyttis! Niin ja tosta runko-asiasta että itse luulen että toi valkonenrunko on valko/musta välimallista.
- 10.05.2013 10:08
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: [J4kken ryjät] Poistoon!
- Vastaukset: 83
- Luettu: 19250
Re: "Traktoripuolari" -80 Äksidenttiä ja tarakka
Hakenut kaupasta? 
- 09.05.2013 23:03
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: [J4kken ryjät] Poistoon!
- Vastaukset: 83
- Luettu: 19250
Re: "Traktoripuolari" -80 Äksidenttiä ja tarakka
Mikset osta suoraan uusia osia ettei kävisi tommosia ongelmia? Kaasuvaijerikaan paljoakaan ees maksa 
Re: Ohitin
Mitkä/mikä näistä on ohitin? http://www.mbfmoto.com/store/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=412&category_id=53 http://www.mbfmoto.com/store/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=414&category_id=53 http://www.mbfmoto.com/store/?page=...
- 05.05.2013 18:47
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mistä olet mankisi ostanut?
- Vastaukset: 91
- Luettu: 40223
Re: Mistä olet mankisi ostanut?
Porista viimevuonna haettiin 1000e toi mun avatarin manki.
- 02.05.2013 19:04
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: O&B MANKI JA TULEVAISUUTTA...??
- Vastaukset: 76
- Luettu: 21203
Re: O&B MANKI JA ROTIKKA PROJU ALKAA!
+1. Rotikan väreissä tontitettuna uu nam 
- 27.04.2013 10:05
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: [J4kken ryjät] Poistoon!
- Vastaukset: 83
- Luettu: 19250
Re: "Traktoripuolari" -80
Tee nyt vaan se orkkisväreillä
. Niin ja lämpöraudasta maalit pois maalinpoistoaineella. Itellä oli peeveessä samanlaisella kultasella maalattu se niin maalinpoistoaineet niskaan ja hyvin lähti.
- 21.04.2013 20:27
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Osista Rässi/ stuntti manki (ainakin tarkotus ois.)
- Vastaukset: 15
- Luettu: 2594
Re: Osista Rässi/ stuntti manki (ainakin tarkotus ois.)
Meinaatko tehä tosta koneesta mitään vai ostatko toisen? Jos et niin miten olis 125cc motti?
- 12.04.2013 19:49
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: tivolin kunnostus
- Vastaukset: 82
- Luettu: 22883
Re: tivolin kunnostus
Laita kuvaa, haluan nähdä 
- 01.04.2013 18:30
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
- Vastaukset: 3393
- Luettu: 563996
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Mikä on teidän mielestänne luotettavin kopio manki? Tekis meinaan mieli jotain uutta ja en hondaakaan viitsi/jaksa ostaa.