Haku löysi 56 tulosta

Kirjoittaja Dumle
27.02.2014 22:45
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 410830

Re: Pikkukysymykset

Kuva
Kirjoittaja Dumle
22.11.2013 17:14
Keskustelualue: Tuning ja parantelu
Aihe: Ajovalo
Vastaukset: 747
Luettu: 197731

Re: Ajovalo

Kirjoittaja Dumle
14.11.2013 16:34
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Bongausketju, Olitko se sinä?
Vastaukset: 1650
Luettu: 307730

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

2 kpl jonneja hidasteli tänään mopoautolla ensin aamulla kun oltiin menossa kaverin kanssa kouluun, ja samat sankarit ajoivat myös kotimatkalla parisataa metriä edessäni, väittäisin että kyydissä oli Tooperi :mrgreen:
Kirjoittaja Dumle
19.08.2013 18:09
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 1060
Luettu: 156600

Re: Pikkukysymykset

Kyllä.
Kirjoittaja Dumle
18.08.2013 20:30
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 1060
Luettu: 156600

Re: Pikkukysymykset

Eli: Siihen polttimossa olleeseen keskinmäiseen napaan virta, joka menee katkaisijalle ja katkaisijalta mopon sähkösarjaan, virtaan? Siis irroitat virtajohdon polttimosta, sen laitat katkaisijaan. Siis on/off katkaisijalta tuleva johto pitkät/lyhyet katkaisijaan, mahdollisesti keskimmäiseen (katkai...
Kirjoittaja Dumle
18.08.2013 15:11
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 1060
Luettu: 156600

Re: Pikkukysymykset

Kytket sen virtajohdon katkaisijaan, ja katkaisijasta johdot niille lampun navoille. Maadoitukseenhan ei tarvitse sotkeentua, annat sen vain olla.
Kirjoittaja Dumle
28.07.2013 00:18
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 1060
Luettu: 156600

Re: Pikkukysymykset

Mulla oli sama staattori ja vauhtipyörä 110 ja 50 koneessa eli pitäis kyllä mennä, kuten JCQ jo sanoikin.
Kirjoittaja Dumle
27.07.2013 22:15
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 1060
Luettu: 156600

Re: Pikkukysymykset

Juu anna mennä vaan, kyllä sen pitäs kestää. (Y)
Kirjoittaja Dumle
16.07.2013 13:49
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 1060
Luettu: 156600

Re: Pikkukysymykset

eeli kirjoitti:Käykö 17 piikkiselle eturattaalle sama lukkolevy kuin 15 piikkiselle ?
Kyllä.
Kirjoittaja Dumle
14.06.2013 21:07
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 1288
Luettu: 143248

Re: Pikkukysymykset

Mistäänhän en mitään tiedä mutta luulisin että Jinkun kansi :think:

E: tmppa juuri tuota ajattelin itsekkin.
Kirjoittaja Dumle
12.06.2013 22:08
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Katsastus/rekisteröinti/vakuutus-topic
Vastaukset: 1287
Luettu: 292950

Re: Katsastus/rekisteröinti/vakuutus-topic

Jonkunnäköinen äänimerkki pitää olla. Ainakin näin olen ymmärtänyt että myös ihan pyörän soittokello kelpaa..

E: perkule, bomberpower oli nopeempi :D
Kirjoittaja Dumle
12.06.2013 22:02
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Bongausketju, Olitko se sinä?
Vastaukset: 1650
Luettu: 307730

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Itse mestari Pepo bongattu tänään päivällä (C)
Kirjoittaja Dumle
21.05.2013 15:43
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Ajovarusteet
Vastaukset: 115
Luettu: 24772

Re: Ajovarusteet

Nyt meni minulta kyllä ihan ohi tämä.. Mikä niissä ajovarusteissa muka on? No housut nyt hieman "oudot" kesällä, mutta takkihan on normaalivaruste kesällä siinä missä hanskat ja kengätkin. Ja tarkennuksena Nikoon liittyen hänen ajokengät ovat peruskengät eikä mitkään crossibuutsit.
Kirjoittaja Dumle
19.05.2013 22:40
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mopokortti (Korttiasiaa...)
Vastaukset: 852
Luettu: 221750

Re: Mopokortti (Korttiasiaa...)

Riippuu tuurista että minkälainen koe tulee sitten tositilanteessa. Itellä netissä pari virhettä yleensä oli kun harjoittelin, mutta sitten oikeassa kokeessa 0 virhettä :shock:
Kirjoittaja Dumle
17.05.2013 18:10
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Poliisi.
Vastaukset: 3437
Luettu: 562964

Re: Poliisi.

Se on joku 6.5.1998 tms. Voin sähköpostista ettiä sen jos jotain kiinnostaa.
Kirjoittaja Dumle
17.05.2013 17:52
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Öljyvuoto..
Vastaukset: 6
Luettu: 1746

Re: Öljyvuoto..

Onko sulla siinä eturattaan yläpuolella se tulppa?
Kirjoittaja Dumle
23.03.2013 08:58
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Katsastus/rekisteröinti/vakuutus-topic
Vastaukset: 1287
Luettu: 292950

Re: Katsastus/rekisteröinti/vakuutus-topic

Eikös se ole 7 päivää..
Kirjoittaja Dumle
20.03.2013 17:42
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Poliisi.
Vastaukset: 3437
Luettu: 562964

Re: Poliisi.

Eiköhän se ole kun alkaa nuo lumet jokapaikasta sulamaan... Kun alkaa olla enemmän mopoja liikenteessä.
Kirjoittaja Dumle
02.03.2013 23:04
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Mäkistationin puolitomaatin ehostus - Kohti kesää 2013
Vastaukset: 50
Luettu: 22648

Re: Mäkistationin puolitomaatin ehostus - Kohti kesää 2013

Perhana että tää on komee 8) Mut mites tarakka, mun mielestä ainakin sopis hyvin?
Kirjoittaja Dumle
28.02.2013 21:43
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 1288
Luettu: 143248

Re: Pikkukysymykset

Saman voi tehä myös jos impulssikäämi ei ole kunnossa, esim. johdot huonolla liitoksella. Mutta jos ennen toimi normaalisti niin sitten vika ei voi olla siinä. Tämä siis juki150:lle
Kirjoittaja Dumle
06.12.2012 18:44
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Dumlen punamusta välimalli | myyty |
Vastaukset: 52
Luettu: 13145

Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |

No, triplat tulee, voivoi. Siis, impulssikäämi oli rikki. No, sunnutaina oli tylsää ja onkimadon vinkin ansiosta aloin tutkia tuota 110 vetoakselia. No perhana, sehän oli räjäytyskuvien mukaan samanlainen. Isällekkin asiasta mainitsin ja hän totesi että eiköhän pureta kone. No muutama tunti siinä me...
Kirjoittaja Dumle
13.11.2012 17:34
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Dumlen punamusta välimalli | myyty |
Vastaukset: 52
Luettu: 13145

Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |

Juu, penkkiä voisi parannella, mutta omasta mielestä tuo on ihan hyvä. Ja orkkis tarroja ei ole ihan heti ainakaan tulossa.

Juu, joku SYM tai SIM tuo umpio on (Y)
Kirjoittaja Dumle
11.11.2012 21:34
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Dumlen punamusta välimalli | myyty |
Vastaukset: 52
Luettu: 13145

Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |

Kiitos kiitos :P

Kyseessä on siis tämä umpio: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... id=48-4019

Tuosta vain tuo koppa ja kehys irti ja umpio kromikehykseen.

Kuva

Tuossa vielä kuva joka ehkä selventää vähän.
Kirjoittaja Dumle
11.11.2012 18:14
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Dumlen punamusta välimalli | myyty |
Vastaukset: 52
Luettu: 13145

Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |

Tuplapostia tulee, mutta eipä kukaan ole kommentoinut tähän väliin. Nyt siis kuvia: http://img254.imageshack.us/img254/3496/img0332ss.jpg http://img577.imageshack.us/img577/2330/img0333ml.jpg http://img716.imageshack.us/img716/2648/img0334bs.jpg http://img543.imageshack.us/img543/9981/img0339yz.jpg ...
Kirjoittaja Dumle
11.11.2012 00:17
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Dumlen punamusta välimalli | myyty |
Vastaukset: 52
Luettu: 13145

Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |

Perskules, tännekkään oo muistanu kirjottaa.. Tosiaan, monena iltana ihmetelty tuota staattori hommaa ja kaveriltakin otin yhden staattorin lainaan. Sitä sitten testattiin ja sama tulos, staattorilta tuli ulos vain 8 volttia. Sitten hain N1K0lta lainaan vauhtipyörän ja kokeiltiin sillä, rupesi toimi...