
Haku löysi 56 tulosta
- 27.02.2014 22:45
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 410830
- 22.11.2013 17:14
- Keskustelualue: Tuning ja parantelu
- Aihe: Ajovalo
- Vastaukset: 747
- Luettu: 197731
- 14.11.2013 16:34
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Bongausketju, Olitko se sinä?
- Vastaukset: 1650
- Luettu: 307730
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
2 kpl jonneja hidasteli tänään mopoautolla ensin aamulla kun oltiin menossa kaverin kanssa kouluun, ja samat sankarit ajoivat myös kotimatkalla parisataa metriä edessäni, väittäisin että kyydissä oli Tooperi 
- 19.08.2013 18:09
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 1060
- Luettu: 156600
Re: Pikkukysymykset
Kyllä.
- 18.08.2013 20:30
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 1060
- Luettu: 156600
Re: Pikkukysymykset
Eli: Siihen polttimossa olleeseen keskinmäiseen napaan virta, joka menee katkaisijalle ja katkaisijalta mopon sähkösarjaan, virtaan? Siis irroitat virtajohdon polttimosta, sen laitat katkaisijaan. Siis on/off katkaisijalta tuleva johto pitkät/lyhyet katkaisijaan, mahdollisesti keskimmäiseen (katkai...
- 18.08.2013 15:11
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 1060
- Luettu: 156600
Re: Pikkukysymykset
Kytket sen virtajohdon katkaisijaan, ja katkaisijasta johdot niille lampun navoille. Maadoitukseenhan ei tarvitse sotkeentua, annat sen vain olla.
- 28.07.2013 00:18
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 1060
- Luettu: 156600
Re: Pikkukysymykset
Mulla oli sama staattori ja vauhtipyörä 110 ja 50 koneessa eli pitäis kyllä mennä, kuten JCQ jo sanoikin.
- 27.07.2013 22:15
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 1060
- Luettu: 156600
Re: Pikkukysymykset
Juu anna mennä vaan, kyllä sen pitäs kestää. 
- 16.07.2013 13:49
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 1060
- Luettu: 156600
Re: Pikkukysymykset
Kyllä.eeli kirjoitti:Käykö 17 piikkiselle eturattaalle sama lukkolevy kuin 15 piikkiselle ?
- 14.06.2013 21:07
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 1288
- Luettu: 143248
Re: Pikkukysymykset
Mistäänhän en mitään tiedä mutta luulisin että Jinkun kansi 
E: tmppa juuri tuota ajattelin itsekkin.
E: tmppa juuri tuota ajattelin itsekkin.
- 12.06.2013 22:08
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Katsastus/rekisteröinti/vakuutus-topic
- Vastaukset: 1287
- Luettu: 292950
Re: Katsastus/rekisteröinti/vakuutus-topic
Jonkunnäköinen äänimerkki pitää olla. Ainakin näin olen ymmärtänyt että myös ihan pyörän soittokello kelpaa..
E: perkule, bomberpower oli nopeempi
E: perkule, bomberpower oli nopeempi
- 12.06.2013 22:02
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Bongausketju, Olitko se sinä?
- Vastaukset: 1650
- Luettu: 307730
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Itse mestari Pepo bongattu tänään päivällä 
- 21.05.2013 15:43
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Ajovarusteet
- Vastaukset: 115
- Luettu: 24772
Re: Ajovarusteet
Nyt meni minulta kyllä ihan ohi tämä.. Mikä niissä ajovarusteissa muka on? No housut nyt hieman "oudot" kesällä, mutta takkihan on normaalivaruste kesällä siinä missä hanskat ja kengätkin. Ja tarkennuksena Nikoon liittyen hänen ajokengät ovat peruskengät eikä mitkään crossibuutsit.
- 19.05.2013 22:40
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mopokortti (Korttiasiaa...)
- Vastaukset: 852
- Luettu: 221750
Re: Mopokortti (Korttiasiaa...)
Riippuu tuurista että minkälainen koe tulee sitten tositilanteessa. Itellä netissä pari virhettä yleensä oli kun harjoittelin, mutta sitten oikeassa kokeessa 0 virhettä 
- 17.05.2013 18:10
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Poliisi.
- Vastaukset: 3437
- Luettu: 562964
Re: Poliisi.
Se on joku 6.5.1998 tms. Voin sähköpostista ettiä sen jos jotain kiinnostaa.
- 17.05.2013 17:52
- Keskustelualue: Ylläpito
- Aihe: Öljyvuoto..
- Vastaukset: 6
- Luettu: 1746
Re: Öljyvuoto..
Onko sulla siinä eturattaan yläpuolella se tulppa?
- 23.03.2013 08:58
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Katsastus/rekisteröinti/vakuutus-topic
- Vastaukset: 1287
- Luettu: 292950
Re: Katsastus/rekisteröinti/vakuutus-topic
Eikös se ole 7 päivää..
- 20.03.2013 17:42
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Poliisi.
- Vastaukset: 3437
- Luettu: 562964
Re: Poliisi.
Eiköhän se ole kun alkaa nuo lumet jokapaikasta sulamaan... Kun alkaa olla enemmän mopoja liikenteessä.
- 02.03.2013 23:04
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Mäkistationin puolitomaatin ehostus - Kohti kesää 2013
- Vastaukset: 50
- Luettu: 22648
Re: Mäkistationin puolitomaatin ehostus - Kohti kesää 2013
Perhana että tää on komee
Mut mites tarakka, mun mielestä ainakin sopis hyvin?
- 28.02.2013 21:43
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 1288
- Luettu: 143248
Re: Pikkukysymykset
Saman voi tehä myös jos impulssikäämi ei ole kunnossa, esim. johdot huonolla liitoksella. Mutta jos ennen toimi normaalisti niin sitten vika ei voi olla siinä. Tämä siis juki150:lle
- 06.12.2012 18:44
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Dumlen punamusta välimalli | myyty |
- Vastaukset: 52
- Luettu: 13145
Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |
No, triplat tulee, voivoi. Siis, impulssikäämi oli rikki. No, sunnutaina oli tylsää ja onkimadon vinkin ansiosta aloin tutkia tuota 110 vetoakselia. No perhana, sehän oli räjäytyskuvien mukaan samanlainen. Isällekkin asiasta mainitsin ja hän totesi että eiköhän pureta kone. No muutama tunti siinä me...
- 13.11.2012 17:34
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Dumlen punamusta välimalli | myyty |
- Vastaukset: 52
- Luettu: 13145
Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |
Juu, penkkiä voisi parannella, mutta omasta mielestä tuo on ihan hyvä. Ja orkkis tarroja ei ole ihan heti ainakaan tulossa.
Juu, joku SYM tai SIM tuo umpio on
Juu, joku SYM tai SIM tuo umpio on
- 11.11.2012 21:34
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Dumlen punamusta välimalli | myyty |
- Vastaukset: 52
- Luettu: 13145
Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |
Kiitos kiitos
Kyseessä on siis tämä umpio: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... id=48-4019
Tuosta vain tuo koppa ja kehys irti ja umpio kromikehykseen.

Tuossa vielä kuva joka ehkä selventää vähän.
Kyseessä on siis tämä umpio: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... id=48-4019
Tuosta vain tuo koppa ja kehys irti ja umpio kromikehykseen.

Tuossa vielä kuva joka ehkä selventää vähän.
- 11.11.2012 18:14
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Dumlen punamusta välimalli | myyty |
- Vastaukset: 52
- Luettu: 13145
Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |
Tuplapostia tulee, mutta eipä kukaan ole kommentoinut tähän väliin. Nyt siis kuvia: http://img254.imageshack.us/img254/3496/img0332ss.jpg http://img577.imageshack.us/img577/2330/img0333ml.jpg http://img716.imageshack.us/img716/2648/img0334bs.jpg http://img543.imageshack.us/img543/9981/img0339yz.jpg ...
- 11.11.2012 00:17
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Dumlen punamusta välimalli | myyty |
- Vastaukset: 52
- Luettu: 13145
Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |
Perskules, tännekkään oo muistanu kirjottaa.. Tosiaan, monena iltana ihmetelty tuota staattori hommaa ja kaveriltakin otin yhden staattorin lainaan. Sitä sitten testattiin ja sama tulos, staattorilta tuli ulos vain 8 volttia. Sitten hain N1K0lta lainaan vauhtipyörän ja kokeiltiin sillä, rupesi toimi...