Haku löysi 16 tulosta

Kirjoittaja aleksis96
27.03.2015 16:12
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412386

Re: Pikkukysymykset

Oisko kellään varmaa tietoa minkä kokoinen pääsuuttimen kierre tossa linkin kaasarissa on?

http://mbfmoto.com/kaasuttimet/957-kaas ... -vm16.html
Kirjoittaja aleksis96
22.11.2014 21:11
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412386

Re: Pikkukysymykset

välillä kun kääntää äkisti saattaa jopa tukehtua ja taas välillä ei mitään ja toisinaa nyppää.
Kirjoittaja aleksis96
22.11.2014 19:47
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412386

Re: Pikkukysymykset

Mikä on kun mankissa hätäsesti kääntää kaasua niin miettii hetken ennenkun reagoi? ruuveja pyöritelty ja neulaa?
Kirjoittaja aleksis96
27.06.2014 09:55
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412386

Re: Pikkukysymykset

Kuka osaa selvittää moottorin ja rungon vm?
Kirjoittaja aleksis96
21.06.2014 18:13
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412386

Re: Pikkukysymykset

mikä laite tää on? lähtee kannesta

http://aijaa.com/z6Y2LU
Kirjoittaja aleksis96
01.06.2014 20:11
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412386

Re: Pikkukysymykset

eli ei vo0iu vauhtiksesta johtua vai
Kirjoittaja aleksis96
01.06.2014 18:43
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412386

Re: Pikkukysymykset

vähä päässy levähtämään
Kirjoittaja aleksis96
01.06.2014 14:33
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412386

Re: Pikkukysymykset

pitäskö 125 lifanissa vauhtis mennä syvemmälle akseliin? http://aijaa.com/Wm8jCL

ongelmaa on että irtoilee ajossa ja rikkoo kiiloja :think:
Kirjoittaja aleksis96
29.05.2014 17:40
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412386

Re: Pikkukysymykset

Mango kirjoitti:Hankaako se vauhtipyörä johonkin? Pistä kierelukitetta niin alkaa pysymään kiinni (Y)
sillä se oliki mut nyt ku avasin ni oli kiila menny paskaks. voi olla ettei toi vauhtis mee tarpeeks pohjaa tai jtn
Kirjoittaja aleksis96
29.05.2014 13:06
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pikkukysymykset
Vastaukset: 2491
Luettu: 412386

Re: Pikkukysymykset

mikä siinä on kun ei lifan 125cc:ssä pysy vauhtipyörä kiinni? 2 kiilaa jo menny paskaks ja kiilaura hitusen levähtäny :roll: olisko väärä vauhtipyörä?

kuvia
http://s667.photobucket.com/user/aleksi ... t=3&page=1
Kirjoittaja aleksis96
07.01.2012 15:04
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Onko laillista?
Vastaukset: 181
Luettu: 30752

Re: Onko laillista?

T0by kirjoitti:Ei tule, jos sanot poliiseille kiinni jäädessä että hän varasti sen sulta.
tai että se on hänen? ei jaksais mitää varkaus juttuu selvitellä :D
Kirjoittaja aleksis96
07.01.2012 15:00
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Onko laillista?
Vastaukset: 181
Luettu: 30752

Re: Onko laillista?

tuleeko siitä mulle mitää ku kaveri ajelee mun kilvettömäl 110 mankilla jossa ei toimi valot eikä mitää siis sitte jos joskus jää kiinni kytille?
Kirjoittaja aleksis96
12.12.2011 00:03
Keskustelualue: Oppaat
Aihe: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Vastaukset: 851
Luettu: 218786

Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.

no johan pomppas :)
Kirjoittaja aleksis96
10.12.2011 21:50
Keskustelualue: Oppaat
Aihe: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Vastaukset: 851
Luettu: 218786

Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.

mikähän kaasari mankissa toimii parhaiten

keihin, mikuni vai dellorto
Kirjoittaja aleksis96
08.12.2011 01:29
Keskustelualue: Oppaat
Aihe: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Vastaukset: 851
Luettu: 218786

Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.

saako 2t kaasaria nelariin?
Kirjoittaja aleksis96
09.11.2011 11:23
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Kampiakseli / sylinteri / mäntä -listausta
Vastaukset: 728
Luettu: 264174

Re: Kampiakseli / sylinteri / mäntä -listausta

mulla on 110cc kone joku crossin ni käykö jos ostasin siihen 125cc pytyn, kannen ja männän ni käykö ne siihen 110 alakertaa