Oisko kellään varmaa tietoa minkä kokoinen pääsuuttimen kierre tossa linkin kaasarissa on?
http://mbfmoto.com/kaasuttimet/957-kaas ... -vm16.html
Haku löysi 16 tulosta
- 27.03.2015 16:12
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412386
- 22.11.2014 21:11
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412386
Re: Pikkukysymykset
välillä kun kääntää äkisti saattaa jopa tukehtua ja taas välillä ei mitään ja toisinaa nyppää.
- 22.11.2014 19:47
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412386
Re: Pikkukysymykset
Mikä on kun mankissa hätäsesti kääntää kaasua niin miettii hetken ennenkun reagoi? ruuveja pyöritelty ja neulaa?
- 27.06.2014 09:55
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412386
Re: Pikkukysymykset
Kuka osaa selvittää moottorin ja rungon vm?
- 21.06.2014 18:13
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412386
- 01.06.2014 20:11
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412386
Re: Pikkukysymykset
eli ei vo0iu vauhtiksesta johtua vai
- 01.06.2014 18:43
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412386
Re: Pikkukysymykset
vähä päässy levähtämään
- 01.06.2014 14:33
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412386
Re: Pikkukysymykset
pitäskö 125 lifanissa vauhtis mennä syvemmälle akseliin? http://aijaa.com/Wm8jCL
ongelmaa on että irtoilee ajossa ja rikkoo kiiloja
ongelmaa on että irtoilee ajossa ja rikkoo kiiloja
- 29.05.2014 17:40
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412386
Re: Pikkukysymykset
sillä se oliki mut nyt ku avasin ni oli kiila menny paskaks. voi olla ettei toi vauhtis mee tarpeeks pohjaa tai jtnMango kirjoitti:Hankaako se vauhtipyörä johonkin? Pistä kierelukitetta niin alkaa pysymään kiinni
- 29.05.2014 13:06
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pikkukysymykset
- Vastaukset: 2491
- Luettu: 412386
Re: Pikkukysymykset
mikä siinä on kun ei lifan 125cc:ssä pysy vauhtipyörä kiinni? 2 kiilaa jo menny paskaks ja kiilaura hitusen levähtäny
olisko väärä vauhtipyörä?
kuvia
http://s667.photobucket.com/user/aleksi ... t=3&page=1
kuvia
http://s667.photobucket.com/user/aleksi ... t=3&page=1
- 07.01.2012 15:04
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Onko laillista?
- Vastaukset: 181
- Luettu: 30752
Re: Onko laillista?
tai että se on hänen? ei jaksais mitää varkaus juttuu selvitelläT0by kirjoitti:Ei tule, jos sanot poliiseille kiinni jäädessä että hän varasti sen sulta.
- 07.01.2012 15:00
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Onko laillista?
- Vastaukset: 181
- Luettu: 30752
Re: Onko laillista?
tuleeko siitä mulle mitää ku kaveri ajelee mun kilvettömäl 110 mankilla jossa ei toimi valot eikä mitää siis sitte jos joskus jää kiinni kytille?
- 12.12.2011 00:03
- Keskustelualue: Oppaat
- Aihe: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
- Vastaukset: 851
- Luettu: 218786
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
no johan pomppas 
- 10.12.2011 21:50
- Keskustelualue: Oppaat
- Aihe: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
- Vastaukset: 851
- Luettu: 218786
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
mikähän kaasari mankissa toimii parhaiten
keihin, mikuni vai dellorto
keihin, mikuni vai dellorto
- 08.12.2011 01:29
- Keskustelualue: Oppaat
- Aihe: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
- Vastaukset: 851
- Luettu: 218786
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
saako 2t kaasaria nelariin?
- 09.11.2011 11:23
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Kampiakseli / sylinteri / mäntä -listausta
- Vastaukset: 728
- Luettu: 264174
Re: Kampiakseli / sylinteri / mäntä -listausta
mulla on 110cc kone joku crossin ni käykö jos ostasin siihen 125cc pytyn, kannen ja männän ni käykö ne siihen 110 alakertaa