Haku löysi 4 tulosta
- 17.08.2011 20:41
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
- Vastaukset: 3393
- Luettu: 564017
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
onkos normaalia jos skyteam monkey vireinä 72cc, isovenakansi,20mm keihin ja välit 15/40 menee VAKIOPUTKELLA vain 60 tasasella? kun mietin vaan että kuristaako se putki oikeesti niin paljon 72cc tehoja? vai onko se siitä kiinni kun on nuin lyhkäset välit
- 25.07.2011 21:21
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Sylinterin kannet, avarrus ja nokka-akseli
- Vastaukset: 1039
- Luettu: 337154
Re: Sylinterin kannet, avarrus ja nokka-akseli
minkähän kokoinen palotila on samurai 125cc kannessa, kun kaveri voisi myydä. skyteamin vakiokannella ottaa nääs venttiilit mäntään kiinni UM 72cc kanssa tasapäämännällä, enkä laita enempää alatiivisteitä kun nyt on jo nokkaketju saatanan kireällä.
- 17.07.2011 20:43
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
- Vastaukset: 3393
- Luettu: 564017
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
vakiokansi on. eli sillä varmaan se 70km/h pärrätään
tilasin tuon sylkkasarjan ja kaasarin eilen että jos ensviikolla kasaan sais.
- 17.07.2011 20:05
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
- Vastaukset: 3393
- Luettu: 564017
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Sanokaapa joku että paljonko menee skyteam monkey 50 tällä kokoonpanolla : 72cc skyteamin kannella, 20mm sheng wey , 15/35? siihen 70km/h pintaan?