Haku löysi 4 tulosta

Kirjoittaja anttti
17.08.2011 20:41
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
Vastaukset: 3393
Luettu: 564017

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

onkos normaalia jos skyteam monkey vireinä 72cc, isovenakansi,20mm keihin ja välit 15/40 menee VAKIOPUTKELLA vain 60 tasasella? kun mietin vaan että kuristaako se putki oikeesti niin paljon 72cc tehoja? vai onko se siitä kiinni kun on nuin lyhkäset välit
Kirjoittaja anttti
25.07.2011 21:21
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Sylinterin kannet, avarrus ja nokka-akseli
Vastaukset: 1039
Luettu: 337154

Re: Sylinterin kannet, avarrus ja nokka-akseli

minkähän kokoinen palotila on samurai 125cc kannessa, kun kaveri voisi myydä. skyteamin vakiokannella ottaa nääs venttiilit mäntään kiinni UM 72cc kanssa tasapäämännällä, enkä laita enempää alatiivisteitä kun nyt on jo nokkaketju saatanan kireällä.
Kirjoittaja anttti
17.07.2011 20:43
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
Vastaukset: 3393
Luettu: 564017

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

vakiokansi on. eli sillä varmaan se 70km/h pärrätään :D tilasin tuon sylkkasarjan ja kaasarin eilen että jos ensviikolla kasaan sais.
Kirjoittaja anttti
17.07.2011 20:05
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
Vastaukset: 3393
Luettu: 564017

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Sanokaapa joku että paljonko menee skyteam monkey 50 tällä kokoonpanolla : 72cc skyteamin kannella, 20mm sheng wey , 15/35? siihen 70km/h pintaan?