Haku löysi 8 tulosta
- 20.06.2011 21:57
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Sylinterin kannet, avarrus ja nokka-akseli
- Vastaukset: 1039
- Luettu: 337108
Re: Sylinterin kannet, avarrus ja nokka-akseli
Exhaust Valve Opening Point: (Degrees ) Exhaust Valve Duration: (Advertised) Exhaust Valve Centerline: (Degrees) tiiän kyllä mitä noi on suomeks :D ,mutta miten helevatassa mie noi tiijän?? ku pitäs mitat saaha pakoputkelle, ku rupeen ite väsää. en kyllä sit omista mitää hypermittauslaitteistoa :| v...
- 20.06.2011 10:09
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
- Vastaukset: 2900
- Luettu: 824441
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
tuopa onki puolautomaatti ja 3v
On muute mietittäny että onkoha toho vaihettu toi 3v puoltomaatti-systeemi jälkikätee, ku 95 malli toi on 
- 20.06.2011 01:05
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
- Vastaukset: 2900
- Luettu: 824441
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
paljo menis näillä?:vm avarrettu kansi, sikanokka, 81,2cc pannu, tasalakinen mäntä, 24mm mikuni, 17/28 välit, 10'' vanteet
- 19.06.2011 23:02
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Sylinterin kannet, avarrus ja nokka-akseli
- Vastaukset: 1039
- Luettu: 337108
Re: Sylinterin kannet, avarrus ja nokka-akseli
juu, pittää laittaa listalle
tiiättekö mikä ton kannen palotilan tilavuus on, nii vois laskee puristussuhteen?viisaammat saa kyllä laskee puolestaki
EDIT: ainii mikä kaasari ton 81,2cc kaa? ei varmaa kannata imuvenaa isompaa, vai?
EDIT: ainii mikä kaasari ton 81,2cc kaa? ei varmaa kannata imuvenaa isompaa, vai?
- 19.06.2011 22:40
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Sylinterin kannet, avarrus ja nokka-akseli
- Vastaukset: 1039
- Luettu: 337108
Re: Sylinterin kannet, avarrus ja nokka-akseli
tarkotatko "normi" männällä 3,5mm kupusta?? ku se kait yleensä noissa 72cc seteissä mukana tulee... Onnistusko avarrus silleen et porais jollain 22mm terällä alkuu siihe venttiilinohjurin vieree, sit tasottelis sen? ja minkähän kokoseks tota pakokanavaa pitäs avartaa? (nimim. ekakertalaine...
- 19.06.2011 22:13
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Sylinterin kannet, avarrus ja nokka-akseli
- Vastaukset: 1039
- Luettu: 337108
Re: Sylinterin kannet, avarrus ja nokka-akseli
23 ja 20, eli taitaapi vanhaa mallia olla.
monimilline toi 72cc mäntä sit on? ja monen millin kuvulla kannattas et ois mahd. paljon puristuksia ja ei ois ku yhel tiivisteellä?
Meinasin kireetä nokkaa vielä kaveriks ja meinasin avarrella tota, nii mikäs kaasari toho 72cc kaveriks? 18-20
Meinasin kireetä nokkaa vielä kaveriks ja meinasin avarrella tota, nii mikäs kaasari toho 72cc kaveriks? 18-20
- 19.06.2011 19:30
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Sylinterin kannet, avarrus ja nokka-akseli
- Vastaukset: 1039
- Luettu: 337108
Re: Sylinterin kannet, avarrus ja nokka-akseli
oho prkl
rupesin tutkii kantta, nii huomasin että siinon vanhanmallin nokka, eli onkse vanhanmallin kansi sillo?
ja nyt on porattu vakiokattila jotai 3,92cc lisää, sen mitä siitä ny voi porata. Eli siis mikä kansi toi ny on? (oon vasta pari kk sit ruvennu perehtyy toho mankiin
)
- 19.06.2011 14:06
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Sylinterin kannet, avarrus ja nokka-akseli
- Vastaukset: 1039
- Luettu: 337108
Re: Sylinterin kannet, avarrus ja nokka-akseli
mutta mistä noita sopivia kansia sais ostettuu, ku ostasin mielellää Suomesta? Nii ja millaset puristukset on 72cc pytyllä, uuen mallin kannella ja tasalakisella männällä?Wilpe kirjoitti:110cc kansi vois olla passeli, mutta jos on kuvullinen niin kaippasen kaveriks pystyy heittään 125cc kannen.