Haku löysi 4 tulosta

Kirjoittaja janne75
07.05.2019 12:42
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: puoliautomaatin kytkin
Vastaukset: 2
Luettu: 2937

Re: puoliautomaatin kytkin

Ei nappaa kiinni, vieläkään. Tarttee varmaan avata ja katsoa uudestaan.
Kirjoittaja janne75
03.05.2019 18:13
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: puoliautomaatin kytkin
Vastaukset: 2
Luettu: 2937

puoliautomaatin kytkin

Moi. Sanokaa nyt viisaammat miten sen puolarin kytkimen saa säätöihin. Äsken potkin ja ruuvarilla väänsin sitä ruuvia et ottais kiinni. Välillä tuntuu ottavan, ainakin kädellä vetäessä, mutta kun hyppää päälle niin luistaa. Jos vastaus on luokkaa: kaikki kiinni ja vartti takaisin, niin ei toimi. Onk...
Kirjoittaja janne75
14.05.2015 18:50
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Monkey tivoli Original
Vastaukset: 153
Luettu: 91168

Re: Honda Monkey tivoli Original

Moi. Itselläni ihan samanlainen, joka valmistui vuosi sitten. Jos käyt teettämässä sen sivuposken tarran, ota numero ylös. Ostaisin mielelläni yhden. p.040-5860525
Kirjoittaja janne75
19.12.2014 16:01
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Monkey tivoli Original
Vastaukset: 153
Luettu: 91168

Re: Honda Monkey tivoli Original

Tuli itsekkin entisöityä samanlainen viime keväänä! Penkinpäällisen tilasin itse muistaakseni mc sckatterista ja hyvin on istunut. Kiinnitys on koukuilla. Sivuposken tarra puutuu ja olen ajatellut tässä käydä niitä teettämässä. Pistän tänne sitten myyntiin jos ei jollakulla niitä olis jo myynnissä. ...