Haku löysi 4 tulosta
- 07.05.2019 12:42
- Keskustelualue: Ylläpito
- Aihe: puoliautomaatin kytkin
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2935
Re: puoliautomaatin kytkin
Ei nappaa kiinni, vieläkään. Tarttee varmaan avata ja katsoa uudestaan.
- 03.05.2019 18:13
- Keskustelualue: Ylläpito
- Aihe: puoliautomaatin kytkin
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2935
puoliautomaatin kytkin
Moi. Sanokaa nyt viisaammat miten sen puolarin kytkimen saa säätöihin. Äsken potkin ja ruuvarilla väänsin sitä ruuvia et ottais kiinni. Välillä tuntuu ottavan, ainakin kädellä vetäessä, mutta kun hyppää päälle niin luistaa. Jos vastaus on luokkaa: kaikki kiinni ja vartti takaisin, niin ei toimi. Onk...
- 14.05.2015 18:50
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda Monkey tivoli Original
- Vastaukset: 153
- Luettu: 91159
Re: Honda Monkey tivoli Original
Moi. Itselläni ihan samanlainen, joka valmistui vuosi sitten. Jos käyt teettämässä sen sivuposken tarran, ota numero ylös. Ostaisin mielelläni yhden. p.040-5860525
- 19.12.2014 16:01
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda Monkey tivoli Original
- Vastaukset: 153
- Luettu: 91159
Re: Honda Monkey tivoli Original
Tuli itsekkin entisöityä samanlainen viime keväänä! Penkinpäällisen tilasin itse muistaakseni mc sckatterista ja hyvin on istunut. Kiinnitys on koukuilla. Sivuposken tarra puutuu ja olen ajatellut tässä käydä niitä teettämässä. Pistän tänne sitten myyntiin jos ei jollakulla niitä olis jo myynnissä. ...