Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja Laiskamuttarakas
02.10.2017 18:57
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Skyteam monkey ei toimi
Vastaukset: 0
Luettu: 6216

Skyteam monkey ei toimi

Mankin merkki, malli ja vuosimalli: Skyteam monkey, vuosimalli ehkä 2012 tai 2011, en juuri nyt muista -Viritykset: kuriton imukaula, nhrc, powerfiltter -Miten vika ilmenee: Ei lähde käyntiin, kiksi jumissa vapaalla -Milloin vika ilmenee: aina -Minkä jälkeen vika ilmeni: Laitoin mankiin powerfiltter...