Haku löysi 1 tuloksen
- 02.10.2017 18:57
- Keskustelualue: Ylläpito
- Aihe: Skyteam monkey ei toimi
- Vastaukset: 0
- Luettu: 6217
Skyteam monkey ei toimi
Mankin merkki, malli ja vuosimalli: Skyteam monkey, vuosimalli ehkä 2012 tai 2011, en juuri nyt muista -Viritykset: kuriton imukaula, nhrc, powerfiltter -Miten vika ilmenee: Ei lähde käyntiin, kiksi jumissa vapaalla -Milloin vika ilmenee: aina -Minkä jälkeen vika ilmeni: Laitoin mankiin powerfiltter...