Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja Reisa57
28.06.2017 00:51
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Monkey sammuu kaasusta.
Vastaukset: 3
Luettu: 6153

Re: Monkey sammuu kaasusta.

Tuo on mun mielestä ihan tyyppivika näissä kiinan ihmeissä itelläki joskus tekee tollai mut kuha kunnolla lämmittelee koneen nii toimii normisti
Kirjoittaja Reisa57
28.06.2017 00:43
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Skyteam monkey röpöttää
Vastaukset: 0
Luettu: 5173

Skyteam monkey röpöttää

2015 vm. Skyteam. Elikkä yläkierroksilla rupee pätkimään ja röpöttämään, tyhjäkäynnillä ja ajaessa. Vika ilmeni kun ostin uuden nhrc merkkisen putken. Mankissa oli 12mm imukaula kaikki muu vakioo, sillon toimi moitteettomasti nyt kun ostin nhrc putken, vaihoin samalla 70 kokosen suuttimen ja huomasi...