Haku löysi 2 tulosta
- 28.06.2017 00:51
- Keskustelualue: Ylläpito
- Aihe: Monkey sammuu kaasusta.
- Vastaukset: 3
- Luettu: 6153
Re: Monkey sammuu kaasusta.
Tuo on mun mielestä ihan tyyppivika näissä kiinan ihmeissä itelläki joskus tekee tollai mut kuha kunnolla lämmittelee koneen nii toimii normisti
- 28.06.2017 00:43
- Keskustelualue: Ylläpito
- Aihe: Skyteam monkey röpöttää
- Vastaukset: 0
- Luettu: 5173
Skyteam monkey röpöttää
2015 vm. Skyteam. Elikkä yläkierroksilla rupee pätkimään ja röpöttämään, tyhjäkäynnillä ja ajaessa. Vika ilmeni kun ostin uuden nhrc merkkisen putken. Mankissa oli 12mm imukaula kaikki muu vakioo, sillon toimi moitteettomasti nyt kun ostin nhrc putken, vaihoin samalla 70 kokosen suuttimen ja huomasi...